Реєстрація патенту на дизайн в ЄС

Реєструємо патенти у хімічній, медичній, харчовій, поліграфічній та інших галузях.

Замовляй КОНСУЛЬТАЦІЮ

Замовити консультацію
Процедура реєстрації патенту на дизайн в ЄС
  1. Вивчення ТЗ, наданого клієнтом.
  2. Узгодження ключових ознак технічного рішення.
  3. Доопрацювання креслень у відповідності до вимог EUIPO.
  1. Складання та подання заявки.
  2. Діловодство по заявці.
  3. Оплата патенту.

Переваги отримання
патенту на дизайн в ЄС з компанією 4В

Досвід

Досвід та технічний бекграунд експертів 4В – дозволять якісно виокремити нові суттєві ознаки технічного рішення клієнта від конкурентів.

Комплексний підхід

Зробити усе можливе для того, щоб рішення стало патентабельним, а також допомогти в блокуванні конкурентів на маркетплейсах.

Чесність

Шанси на отримання патенту визначаються відповідно до новизни технічного рішення та додаються до реєстрації.

Якість

Робота експерта 4В з максимально можливою ймовірністю збільшує патентабельність технічного рішення.

Переваги реєстрації патенту в ЄС?
  • Потужний захист технічного рішення клієнта.
  • Безапеляційний спосіб блокування недобросовісних конкурентів на різноманітних маркетплейсах.
  • Збільшують вартість компанії під час її продажу, а також вартість її акцій при виході на біржу.
  • Наявність патенту забезпечує впевненість у надійності та патентній чистоті продуктів та послуг.
  • Підвищують імідж компанії серед її клієнтів та партнерів.
  • Легше та дешевше отримати, аніж патент на винахід, адже дизайн не потребує опису функціоналу та його винахідницького рівня, крім того він не потребує сплати мит за підтримання чинності.

Замовте КОНСУЛЬТАЦІЮ зараз

Ми допоможемо вам розібратися в ряді важливих питань, пов’язаних з отримання патенту на дизайн в Європі, що стосуються конкретно вашої ситуації та бізнесу в цілому.

Що входить в послугу

Складання заявки англійською

Подання заявки

Відповіді на запити експертиз

Сповіщення клієнта про статуси розгляду заявки

Зареєстрований патент на дизайн в Євросоюзі

Чому не варто відкладати
отримання патенту на дизайн в Європі?
  • Отримання дизайну у світі є довгою процедурою, тому для підтримання інноваційності рішення та отримання адекватного захисту це рішення варто патентувати якомога раніше – швидка експертиза ЄС дозволяє це зробити.
  • Дозволений термін розкриття дизайну (у будь якій публікації) до подачі заявки складає лише 6 місяців.
  • Реєстрацію дизайну отримує той, хто першим подав заявку.
  • Із глобалізацією бізнесу необхідно швидко та ефективно захищати права інтелектуальної власності.
  • З реєстрацією дизайну одразу відкривається можливість надання ліцензій зацікавленим сторонам та/або блокування недобросовісних конкурентів.
FAQ з реєстрації
патенту на дизайн в ЄС:

1. Чи проводиться патентний пошук до подання заявки на отримання дизайну в ЄС?

Так, 4В надає послугу проведення патентного пошуку Prior Art. Більш того, ми рекомендуємо скористатися цією послугою до замовлення складання патентної заявки, що часто дозволяє зберегти кошти у випадках, коли технічне рішення виявляється непатентабельним.

2. Чи надається гарантія отримання патенту?

У ЄС реєстрація дизайну відбувається за формальними ознаками. Ми гарантуємо відповідність цим ознакам, але не гарантуємо, що реєстрація не буде опротестована третьою стороною.

3. Чи надаються рекомендації щодо удосконалення дизайну?

Загалом – так. Експерти 4B у висновках за результатами патентного пошуку чи вивчення ТЗ від клієнта описують можливі напрями (за їх наявності) розвитку дизайну. Але винахідником є клієнт, тому конкретні удосконалення продукту чи процесу будуть здійснені саме ним.

4. Чи можна отримати знижку на декілька заявок?

У більшості випадків – так. Це залежить від близькості та складності технічних рішень. Питання обговорюється з менеджером перед запуском послуги.

5. Скільки часу діє захист дизайну в ЄС?

Цей термін складає 25 років з дати подання заявки.

6. Чи можна без пошуку дізнатись, що моє рішення не є патентабельним?

Так. Зазвичай, є декілька маркерів «за» та «проти». Якщо Ви розкрили своє рішення за 6 місяців до звернення у 4В та його може знайти експертиза (наприклад, на маркетплейсі), Ваше рішення є непатентабельним.

Якщо ви зкопіювали дизайн будь-де, Ваше рішення скоріш за все є непатентабельним. Якщо ж Ви самостійно розробили технічне рішення воно може претендувати на отримання патенту.

7. Які галузі зайняті найбільшою кількістю патентів на дизайни?

Комп’ютерні технології та цифрові комунікації, меблі та предмети домашнього вжитку, будівництво, текстиль та аксесуари – цих галузей стосується найбільша кількість патентних заявок на дизайни у світі.

8. Чи багато заявок на дизайни подається у ЄС?

В ЄС подається більше 110 тис. заявок щорічно. За цим показником ЄС займає друге місце у світі після Китаю.

9. Чи необхідно сплачувати якісь мита за підтримання чинності патенту на дизайн?

Так. За підтримання чинності дизайну в ЄС кожні 5 років необхідно сплачувати відповідне мито.

10. Як довго триває експертиза?

З дати подання заявки до отримання патенту, у середньому випадку, експертиза триває до місяця.

Консультація юриста 4B з реєстрації патенту на дизайн в ЄС

Перед реєстрацією ви можете скористатися консультацією з юристом, на якій розповісте більш детально про ваш бізнес та задачі, що перед вами стоять.

Юрист зі свого боку попередньо оцінить можливості отримання патенту, опише структуру та логіку розгляду заявки на реєстрацію, відповідні ризики та методи їх подолання. Ви отримаєте розгорнуті відповіді на всі питання, а також отримаєте уточнення про які раніше могли не підозрювати.

4B – надійний партнер в захисті ваших прав на глобальних ринках і світових маркетплейсах
Замовити консультацію

Відгуки про нашу роботу

Працюємо з компанією 4b більше 4х років. Консультуємося з питань e-commerce, національного та міжнародного оподаткування, кредитування тощо. Допомагали у відкритті та подальшого супроводу компанії за кордоном. Відвідуємо багато тематичних цікавих та корисних івентів. Професіонали свого діла, привітлива та ввічлива команда, завжди на зв’язку. Раджу до співпраці.

Дуже дякую компанії 4B за швидкий зворотній звязок, після першої конференції, в якій обговорили всі деталі, компанія 4В відразу подала заявку на торгівельну марку в США.Тож, можу радити їхні послуги.

З компанією 4В працюємо з 2019 року. Звернулися до компанії із запитом побудови алгоритму виходу на ринок Німеччини через маркетплейс Амазон. Здобули високо кваліфіковану консультацію Андрія Матяша щодо всіх юридичних, податкових моментів, які супроводжували наш проект.

Особливо приємно, що після консультації співробітники компанії 4В Лідія, Вікторія, Олександр просто «за руку» супроводжували та допомагали на всіх етапах нашого проекту – реєстрація та верифікація акаунту продавця Амазон, реєстрація VAT та реєстрація торгової марки у Німеччині. Сьогодні компанія 4В якісно забезпечує податкову звітність нашої компанії у Німеччині. Ми дуже вдячні компанії 4В за професійну допомогу та просто приємну комунікацію!

Працюю з 4B 1 рік, мій партнер вже більше 3-х років. І поки що не виникало жодної ситуації, в якій вони не змогли б нам допомогти.

Дуже подобається комплексний підхід, особливо це відчувається при запуску нового бренду, коли не хочеться витрачати час на бюрократію та заповнення сотень форм. Торгова марка, LLC, облікові записи, все робиться швидко і безпроблемно.

У 2020 році нам була потрібна компанія для запуску на Kickstarter, з цього і почалося наше співробітництво з 4B. Спочатку ми зареєстрували компанію у США, потім в Естонії, щоб працювати з європейським ринком.

Сьогодні 4B підтримує адміністрування наших номерів платника податку з продажу у 10 штатах. Адміністраує ПДВ у Великій Британії та Німеччині.

Ми зареєстрували дві торгові марки та вирішуємо всі питання інтелектуальної власності разом із юристами 4B.

Ми задоволені роботою з 4B насамперед через їхнє занурення в діяльність клієнта, пошук індивідуальних рішень та постійне спілкування. В даний час з командою 4B ми можемо вирішити всі наші питання з юридичної чи бухгалтерської сторони.

Ми працюємо з командою юристів 4B вже понад 3 роки.

Коли ми розпочинали бізнес на Amazon, ми відразу звернулися до фахівців 4B для реєстрації торгової марки, а через півроку зареєстрували компанію.

Однією з переваг компанії є надання повного спектра послуг із підтримки іноземних компаній. Сюди входить підготовка та подання фінансових та податкових звітів, необхідних для виконання вимог місцевих державних органів, а також у деяких випадках для своєчасної сплати податків.

Ми також звернулися до компанії 4B за послугами зі сплати податку з продажів.

Враховуючи бажаний результат, отриманий UNIQANTIQ, ми можемо впевнено рекомендувати 4В як надійного партнера з юридичного супроводу бізнесу.

Ми оцінюємо нашу співпрацю з 4В успішною та взаємовигідною. Бажаємо Вам професійних успіхів та процвітання.

Ми повністю задоволені сервісом компанії 4В.

Вже багато років ми співпрацюємо разом і не змінюємо підрядника. Найбільше ми задоволені бухгалтерією, консультаціями з податків, та питаннями пов’язаними з реєстрацією ТМ в США і Великобританії.

Команда 4В професіонали, легкі у спілкуванні, що особливо подобається
найбільше, це те, що вони можуть вирішити БУДЬ-ЯКУ проблему. Це не складає великої для них проблеми. Тут ви не зустрінете токсичних людей!

Дуже рекомендуємо 4В для вирішення будь-яких юридичних питань для бізнесу.