Реєстрація та верифікація Paysera

Реєструємо та верифікуємо рахунок в Paysera для продавців онлайн майданчиків та IT спеціалістів.

Замовляй БЕЗКОШТОВНУ консультацію

Замовити консультацію

Процедура реєстрації платіжної системи Paysera

1. Збір інформації

Документи на компанію, паспорт власника компанії, податковий номер компанії, номер телефону, пошта, сторінка у ФБ або сайт компанії.

3. Верифікація акаунту.

Заповнення всіх анкет та запитів від Paysera.

2. Реєстрація платіжної системи Paysera

Заповнення заявки та подання всієї додаткової інформації.

4. Вирішення нестандартних ситуацій
Комунікація із спеціалістами підтримки у разі виникнення складнощів із верифікацією.

Переваги реєстрації
Paysera із компанією 4В

Досвід

Компанія 4В зареєструвала понад 100 акаунтів Paysera за роки нашої діяльності

ФІКСОВАНА ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ

Компанія 4В бере фіксовану ставку за послуги й ви заздалегідь знаєте кінцеву вартість реєстрації акаунту, без прихованих платежів та додаткових витрат.

ЕКСПЕРТНІСТЬ В НІШІ

Ми надаємо повний спектр послуг для власників закордонного бізнесу в сфері IT, E-commerce, для виробників. А це означає, що при реєстрації компанії ми звертаємо увагу на специфіку ніші.

Володіємо знаннями не тільки в сфері процесу реєстрації компанії, але й у сфері планування податкового навантаження, ведення бухгалтерії.

ПЕРЕВАГИ РЕЄСТРАЦІЇ Paysera

  • Онлайн відкриття
    Відкрити рахунок можна дистанційно, без відвідування відділень.
  • Терміни відкриття 7-15 днів
    Це оптимальний варіант, якщо вам терміново необхідний рахунок для прийняття платежів.
  • Отримання коштів від закордонних замовників
    Незалежно від того, де живе отримувач переказу, ви можете надіслати кошти за лічені секунди в будь-якій доступній валюті безкоштовно або за дуже низькою комісією.
  • Оплати від маркетплейсів
    Ви можете використовувати ваш акаунт Paysera для отримання грошей із онлайн платформ таких як Amazon, Walmart, Ebay. Відповідно немає небхідності у відритті банківського рахунку.
  • Дебетова картка
    Можливість замовити дебетову картку Paysera та знімати кошти в будь-якому банкоматі де приймають картки Visa.

  • Перекази SEPA
    Перекази SEPA – стандартні (нетермінові) перекази в євро в інші банки SEPA в Європейській економічній зоні (EEA). Здебільшого вони безкоштовні та виконуються протягом одного робочого дня.

    Також доступна можливість SEPA Миттєві перекази. Миттєві перекази SEPA – це здебільшого безкоштовні цілодобові перекази в євро, які надходять до одержувача за лічені секунди. Банк одержувача має бути в ЄС і бути учасником схеми SEPA Instant. Ліміт переказу становить 100 000 євро.

  • Варіативність
    Ви матимете можливість переказів в євро, як в межах ЄС, так і за межі країн Європейської економічної зони в банки-учасники системи TARGET2. Це може зайняти до 3 робочих днів і коштуватиме від 7 євро.
  • Захист коштів
    Paysera – сертифікована платіжна система, де можна зберігати кошти без ризиків.

Чому не варто
відкладати реєстрацію Paysera?

  • Відкриття рахунку Paysera дозволяє заощадити кошти на відкритті банківського рахунку. Особливо це актуально для відкриття рахунку на американську чи європейську компанію, де необхідна особиста присутність.
  • Чим швидше ви відкриєте обліковий запис Paysera, тим швидше зможете отримувати оплати від закордонних замовників або онлайн майданчиків.

ЩО ВХОДИТЬ В ПОСЛУГУ?

Безкоштовна консультація із юристом.

Відкриття облікового запису.

Верифікація облікового запису.

Комунікація із підтримкою у разі додаткових запитів.

Зареєстрований та верифікований обліковий запис Paysera

Замовте БЕЗКОШТОВНУ консультацію

Ми допоможемо вам розібратися в ряді важливих питань, пов’язаних із реєстрацією платіжної системи Paysera, що стосуються конкретно вашої ситуації та бізнесу в цілому.

FAQ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ Paysera?

1. Які шанси реєстрації Paysera?

Шанси успішної реєстрації сягають 80%. Ці цифри основані на нашій практиці.

2. Які терміни реєстрації?

В середньому термін реєстрації займає від 5 до 15 робочих днів.

3. Які документи потрібно надати для реєстрації?

Для реєстрації особистого акаунту:

  1. Паспорт.
  2. Пошта та номер телефону.
  3. Діяльності клієнта, та посилання на вебсторінку або сторінку у Фейсбуці.

Для реєстрації бізнес-акаунту:

  1. Документи компанії (уставні документи де чітко видно дату реєстрації компанії, її номер, назву та адресу).
  2. Податковий номер компанії.
  3. Паспорт контактної особи компанії.
  4. Номер телефону, пошта.
  5. Сайт компанії або сторінка у Фейсбуці.

4. Чому можуть відмовити в реєстрації Paysera?

Ви можете отримати відмову, проте це відбувається дуже рідко. Відмова може прийти, якщо контактна особа компанії раніше займалась забороненою діяльність та отримувала такі оплати через Paysera. Або ваша компанія займається продажем заборонених товарів чи послуг.

5. Чи можу я зареєструвати декілька аккаунтів?

На жаль, можливості мати декілька акаунтів немає.

6. Чи можу я отримувати гроші з Paysera в долларах або євро?

Так, ви можете переказувати гроші на свої валютні рахунки та зняти гроші у касі відділення вашого банку у валюті.

7. Чи можу я зняти гроші з карти Paysera в валюті, а не гривні?

Так ви можете зняти гроші у доларах не виводячи гроші на свої банківські рахунки. Це можна зробити в касі відповідних банків.

Безкоштовна консультація юриста 4B по реєстрації Paysera

Перед реєстрацією ви можете скористатися безкоштовною консультацією з юристом, на якій розповісте більш детально про ваш бізнес та задачі, що перед вами стоять.

Юрист зі свого боку допоможе підібрати оптимальний варіант для вирішення вашої задачі. Ви отримаєте розгорнуті відповіді на всі питання, докладно розберете процедуру надання послуги, а також отримаєте уточнення щодо реєстрації Paysera, про які раніше ви могли не підозрювати.

4B – надійний партнер в захисті ваших прав на глобальних ринках і світових маркетплейсах
Замовити консультацію

Відгуки про нашу роботу

Дмитро Гудз

Працюємо з компанією 4b більше 4х років. Консультуємося з питань e-commerce, національного та міжнародного оподаткування, кредитування тощо. Допомагали у відкритті та подальшого супроводу компанії за кордоном. Відвідуємо багато тематичних цікавих та корисних івентів. Професіонали свого діла, привітлива та ввічлива команда, завжди на зв’язку. Раджу до співпраці.

Дмитро Гудз

ARTVOOM

Дуже дякую компанії 4B за швидкий зворотній звязок, після першої конференції, в якій обговорили всі деталі, компанія 4В відразу подала заявку на торгівельну марку в США.Тож, можу радити їхні послуги.

ARTVOOM

Vorwarts Pharma SIA

З компанією 4В працюємо з 2019 року. Звернулися до компанії із запитом побудови алгоритму виходу на ринок Німеччини через маркетплейс Амазон. Здобули високо кваліфіковану консультацію Андрія Матяша щодо всіх юридичних, податкових моментів, які супроводжували наш проект.

Особливо приємно, що після консультації співробітники компанії 4В Лідія, Вікторія, Олександр просто «за руку» супроводжували та допомагали на всіх етапах нашого проекту – реєстрація та верифікація акаунту продавця Амазон, реєстрація VAT та реєстрація торгової марки у Німеччині. Сьогодні компанія 4В якісно забезпечує податкову звітність нашої компанії у Німеччині. Ми дуже вдячні компанії 4В за професійну допомогу та просто приємну комунікацію!

Vorwarts Pharma SIA

COOTICO LLC

Працюю з 4B 1 рік, мій партнер вже більше 3-х років. І поки що не виникало жодної ситуації, в якій вони не змогли б нам допомогти.

Дуже подобається комплексний підхід, особливо це відчувається при запуску нового бренду, коли не хочеться витрачати час на бюрократію та заповнення сотень форм. Торгова марка, LLC, облікові записи, все робиться швидко і безпроблемно.

COOTICO LLC

Enjoy The Wood

У 2020 році нам була потрібна компанія для запуску на Kickstarter, з цього і почалося наше співробітництво з 4B. Спочатку ми зареєстрували компанію у США, потім в Естонії, щоб працювати з європейським ринком.

Сьогодні 4B підтримує адміністрування наших номерів платника податку з продажу у 10 штатах. Адміністраує ПДВ у Великій Британії та Німеччині.

Ми зареєстрували дві торгові марки та вирішуємо всі питання інтелектуальної власності разом із юристами 4B.

Ми задоволені роботою з 4B насамперед через їхнє занурення в діяльність клієнта, пошук індивідуальних рішень та постійне спілкування. В даний час з командою 4B ми можемо вирішити всі наші питання з юридичної чи бухгалтерської сторони.

Enjoy The Wood

UNIQANTIQ

Ми працюємо з командою юристів 4B вже понад 3 роки.

Коли ми розпочинали бізнес на Amazon, ми відразу звернулися до фахівців 4B для реєстрації торгової марки, а через півроку зареєстрували компанію.

Однією з переваг компанії є надання повного спектра послуг із підтримки іноземних компаній. Сюди входить підготовка та подання фінансових та податкових звітів, необхідних для виконання вимог місцевих державних органів, а також у деяких випадках для своєчасної сплати податків.

Ми також звернулися до компанії 4B за послугами зі сплати податку з продажів.

Враховуючи бажаний результат, отриманий UNIQANTIQ, ми можемо впевнено рекомендувати 4В як надійного партнера з юридичного супроводу бізнесу.

Ми оцінюємо нашу співпрацю з 4В успішною та взаємовигідною. Бажаємо Вам професійних успіхів та процвітання.

UNIQANTIQ

COLLAR Company

Ми повністю задоволені сервісом компанії 4В.

Вже багато років ми співпрацюємо разом і не змінюємо підрядника. Найбільше ми задоволені бухгалтерією, консультаціями з податків, та питаннями пов’язаними з реєстрацією ТМ в США і Великобританії.

Команда 4В професіонали, легкі у спілкуванні, що особливо подобається
найбільше, це те, що вони можуть вирішити БУДЬ-ЯКУ проблему. Це не складає великої для них проблеми. Тут ви не зустрінете токсичних людей!

Дуже рекомендуємо 4В для вирішення будь-яких юридичних питань для бізнесу.

COLLAR Company

Чому варто обрати саме нас?

Юридична компанія 4В на ринку 8 років, ми не “робимо все”, що свідчить про вузьку спеціалізацію та знання тонкощів конкретних ніш.

Надаємо послуги для 3 напрямків:

  • e-commerce
  • IT-компанії
  • виробники та експортери