Облік і звітність по VAT/OSS в країнах Європи та Великобританії

Надаємо послугу з підготовки звітності по VAT в Великобританії, Німеччині, Франції, Італії, Польщі та Естонії, а також по звітності OSS.

Замовляй КОНСУЛЬТАЦІЮ

Замовити консультацію
Процедура підготовки звітності по VAT/OSS

Які документи необхідні для підготовки звітності

  • звіти про продажі або вхідні та вихідні інвойси;
  • сертифікати розмитнення товарів на території відповідної країни;
  • опис діяльності — канали збуту товарів, інформація про рух товару від продавця до покупця, категорія товару.

Кроки в оформленні

  • обробка отриманої інформації;
  • підготовка звітності бухгалтером;
  • погодження звітності з клієнтом;
  • подання звітності до податкової служби відповідної країни;
  • контроль сплати податку.

 

Терміни підготовки звітності

Від 1 до 2 тижнів

Переваги підготовки
звітності з VAT/OSS з компанією 4В
Консультування

Своєчасне консультування по поточних питаннях, що виникають при веденні підприємницької діяльності

Захист інтересів

Представництво та захист інтересів клієнтів у податковій службі, комунікацію з податковою, надання адреси для оперативної комунікації з податковою службою

Надання роз’яснень

Надання роз’яснень щодо комунікації з митними брокерами з питань VAT

замовте консультацію зараз

Своєчасне подання звітності, оптимізація витрат на бухгалтерське обслуговування по реєстраціях VAT (закриття непотрібних реєстрацій чи реєстрація OSS у країні реєстрації компанії — стосується тільки країн ЄС)

Що входить в послугу

Комунікація з клієнтом у зручному месенджері протягом всього надання послуги

Підготовка та погодження звітності

Подання звітності до податкової та контроль сплати податку

Комунікація з податковою у разі виникнення спірних питань (наприклад, по штрафах)

Своєчасно подана звітність по VAT/OSS в Єпропі або Великобританії

Несвоєчасна подача звітності призводить до нарахування штрафів за прострочення строків та несплату податків вчасно.

FAQ ПРО ЗВІТНІСТЬ ПО VAT/OSS

1. Що таке імпортні документи?

При імпорті товарів до ЄС із-за меж ЄС, у пункті в’їзду до ЄС, імпортні документи будуть заповнені та видані після розмитнення товару.

У ЄС існує один стандартний імпортний документ під назвою SAD (або C88 у Великобританії), який використовується для митних декларацій у ЄС, Швейцарії, Норвегії, Ісландії, Туреччині, Республіці Північна Македонія та Сербії.

У цьому документі має бути вказаний номер EORI компанії та цей документ є підставою для повернення сплаченого імпортного VAT за умови, що компанія має реєстрацію VAT у країні, де був розмитнений товар.

2. Яка ставка VAT має застосовуватися?

Існують стандартні, знижені та нульові ставки VAT, які залежать від країни. Ставка VAT обирається при поданні заяви на реєстрацію VAT залежно від категорії товару чи інших умов.

3. Що таке “Інтрастат” і чи маю я подавати цей звіт?

Intrastat розшифровується як «Intra-community statistics» і є обов’язковим звітом (якщо порогові значення перевищено), який вимагають і використовують податкові органи ЄС для моніторингу економічного стану країн ЄС.

Кожна країна має окремий поріг для «прибуття» та «відправки» товарів між країнами ЄС. Це еквівалент «імпорту» та «експорту» в ЄС. Порогові значення відрізняються для кожної країни. Після перевищення порогового значення необхідно подавати звіти, як правило, щомісяця до відповідної країни.

4. Які штрафи будуть нараховані за несвоєчасну подачу звітності та сплату податку?

Штрафи та відсотки можуть нараховуватися як за несвоєчасне подання, так і за прострочені платежі. Сума штрафу та відсотків залежить від податкової служби країни ЄС, наприклад, податкова служба Франції накладає штраф у розмірі 10% за несвоєчасне подання та 5% за несвоєчасну сплату декларації з VAT.

5. Як часто має подаватися звітність?

Це залежить від країни реєстрації VAT. Деякі країни подання звітності з VAT щомісяця, інші – раз на квартал або навіть раз на два місяці. Ми подбаємо про те, щоб ви ніколи не пропустили дедлайн — ми завжди інформуємо наших клієнтів про необхідність подання звітності в строк.

Консультація бухгалтера 4B з підготовки та подачі звітності по VAT/OSS в Європі та Великобританії

Отримайте консультацію, на якій зможете розповісти про свій бізнес, обговорити нюанси, що стосуються конкретно вашої ситуації.

На консультації ви отримаєте розгорнуту відповідь на всі питання, докладно розберете процедуру звітності, а також отримаєте уточнення про які раніше могли не підозрювати.

4B – надійний партнер в захисті ваших прав на глобальних ринках і світових маркетплейсах
Замовити консультацію

Відгуки про нашу роботу

Працюємо з компанією 4b більше 4х років. Консультуємося з питань e-commerce, національного та міжнародного оподаткування, кредитування тощо. Допомагали у відкритті та подальшого супроводу компанії за кордоном. Відвідуємо багато тематичних цікавих та корисних івентів. Професіонали свого діла, привітлива та ввічлива команда, завжди на зв’язку. Раджу до співпраці.

Дуже дякую компанії 4B за швидкий зворотній звязок, після першої конференції, в якій обговорили всі деталі, компанія 4В відразу подала заявку на торгівельну марку в США.Тож, можу радити їхні послуги.

З компанією 4В працюємо з 2019 року. Звернулися до компанії із запитом побудови алгоритму виходу на ринок Німеччини через маркетплейс Амазон. Здобули високо кваліфіковану консультацію Андрія Матяша щодо всіх юридичних, податкових моментів, які супроводжували наш проект.

Особливо приємно, що після консультації співробітники компанії 4В Лідія, Вікторія, Олександр просто «за руку» супроводжували та допомагали на всіх етапах нашого проекту – реєстрація та верифікація акаунту продавця Амазон, реєстрація VAT та реєстрація торгової марки у Німеччині. Сьогодні компанія 4В якісно забезпечує податкову звітність нашої компанії у Німеччині. Ми дуже вдячні компанії 4В за професійну допомогу та просто приємну комунікацію!

Працюю з 4B 1 рік, мій партнер вже більше 3-х років. І поки що не виникало жодної ситуації, в якій вони не змогли б нам допомогти.

Дуже подобається комплексний підхід, особливо це відчувається при запуску нового бренду, коли не хочеться витрачати час на бюрократію та заповнення сотень форм. Торгова марка, LLC, облікові записи, все робиться швидко і безпроблемно.

У 2020 році нам була потрібна компанія для запуску на Kickstarter, з цього і почалося наше співробітництво з 4B. Спочатку ми зареєстрували компанію у США, потім в Естонії, щоб працювати з європейським ринком.

Сьогодні 4B підтримує адміністрування наших номерів платника податку з продажу у 10 штатах. Адміністраує ПДВ у Великій Британії та Німеччині.

Ми зареєстрували дві торгові марки та вирішуємо всі питання інтелектуальної власності разом із юристами 4B.

Ми задоволені роботою з 4B насамперед через їхнє занурення в діяльність клієнта, пошук індивідуальних рішень та постійне спілкування. В даний час з командою 4B ми можемо вирішити всі наші питання з юридичної чи бухгалтерської сторони.

Ми працюємо з командою юристів 4B вже понад 3 роки.

Коли ми розпочинали бізнес на Amazon, ми відразу звернулися до фахівців 4B для реєстрації торгової марки, а через півроку зареєстрували компанію.

Однією з переваг компанії є надання повного спектра послуг із підтримки іноземних компаній. Сюди входить підготовка та подання фінансових та податкових звітів, необхідних для виконання вимог місцевих державних органів, а також у деяких випадках для своєчасної сплати податків.

Ми також звернулися до компанії 4B за послугами зі сплати податку з продажів.

Враховуючи бажаний результат, отриманий UNIQANTIQ, ми можемо впевнено рекомендувати 4В як надійного партнера з юридичного супроводу бізнесу.

Ми оцінюємо нашу співпрацю з 4В успішною та взаємовигідною. Бажаємо Вам професійних успіхів та процвітання.

Ми повністю задоволені сервісом компанії 4В.

Вже багато років ми співпрацюємо разом і не змінюємо підрядника. Найбільше ми задоволені бухгалтерією, консультаціями з податків, та питаннями пов’язаними з реєстрацією ТМ в США і Великобританії.

Команда 4В професіонали, легкі у спілкуванні, що особливо подобається
найбільше, це те, що вони можуть вирішити БУДЬ-ЯКУ проблему. Це не складає великої для них проблеми. Тут ви не зустрінете токсичних людей!

Дуже рекомендуємо 4В для вирішення будь-яких юридичних питань для бізнесу.

Чому варто обрати саме нас?

Юридична компанія 4В на ринку 7 років, ми не “робимо все”, що свідчить про вузьку спеціалізацію та знання тонкощів конкретних ніш.

Надаємо послуги для 3 напрямків:

  • e-commerce;
  • IT-компанії;
  • виробники та експортери.