Процедури DMCA – ефективний автоматизований інструмент вирішення суперечок про авторське право (фото, зображення, музика, текст тощо) у Цифрову епоху.
Замовляй БЕЗКОШТОВНУ консультацію
DMCA – Digital Millennium Copyright Act — Закон США про авторське право у Цифрову Епоху
Підготовка скарг та контр-скарг:
Подання заяв до арбітражу:
Компанія 4В бере фіксовану ставку за послуги і ви заздалегідь знаєте кінцеву вартість реєстрації патенту, без прихованих платежів і додаткових витрат.
Експерти 4В обмежаться безоплатною консультацією з клієнтом у випадку заздалегідь програшного кейса.
Експертиза команди 4В у вирішенні спорів основана на 100+ кейсах з вирішення спорів щодо авторського права на маркетплейсах за DMCA.
Виконуючи послугу ми прораховуємо наступний крок недобросовісного конкурента та робимо його значно важчим.
Також протягом реєстрації Патенту ви отримаєте консультацію і відповіді на питання від Юриста з питань інтелектуальної власності, в разі необхідності.
Ми дбайливо ставимося до ваших проєктів і даних, тому кожну співпрацю супроводжує підписанням NDA – Угоди про нерозголошення, та договору, що підкріплює ваші права і наші обов’язки. Ваші дані не будуть використані без вашого відома або проти вас.
1. Компенсація збитків
Завдяки арбітражу ви можете отримати компенсацію збитків до $30000, що підходить для більшості випадків.
2. Витрати
Вартість участі в арбітражі в десятки разів нижча, ніж подання заяви до федерального суду США.
3. Заборона використання АП
Завдяки скарзі DMCA можна заборонити використання вашого авторського права.
4. Відхилення контр-скарг
Маркетплейси приймають повідомлення про подачу позовів до CCB для відхилення контр-скарг.
Збір інформації та подача заяви по процедурі DMCA або до арбітражу
Доведення кейсу до вирішення порушення
Вригулювання ситуації на маркетплейсі
Ми допоможемо вам розібратися в ряді важливих питань, пов’язаних із вирішенням спорів з авторського права на маркетплейсах, що стосуються конкретно вашої ситуації та бізнесу в цілому.
1. Чи потрібно мені реєструвати авторське право в США для подання скарги за DMCA на маркетплейсі?
Ні, але така реєстрація є додатковим аргументом у її задоволенні. Зокрема автоматичні форми подання скарг за DMCA часто містять необов’язкову до заповнення графу «номер сертифікату про реєстрацію авторського права».
2. Чи потрібно мені реєструвати авторське право в США для подання контр-скарги за DMCA на маркетплейсі?
Ні, але така реєстрація є додатковим аргументом у випадку, коли особа, яка подала скаргу, звернеться до федерального суду чи арбітражу.
3. Чи потрібно мені реєструвати авторське право в США для подання заяви до арбітражу?
Так. Це є обов’язковою вимогою як для подання заяви до арбітражу, так і для звернення до суду. Ви можете це зробити як до подання такої заяви, так і одночасно з нею. Крім того, Офіс з авторського права США надає можливість прискорити розгляд заяви на реєстрацію авторського права у цьому випадку.
4. Чи можу я подати скаргу щодо порушення права на торговельну марку до маркетплейсу за процедурою DMCA?
У більшості випадків – ні. Така опція є можливою лише за умови, що торговельна марка характеризується креативністю (наприклад, містить зображення) та відповідає вимогам правової охорони авторського права. Для вирішення таких суперечок більшість маркетплейсів надає інший функціонал.
5. Чи приймають маркетплейси заяви до арбітражу як аргумент для відхилення контр-скарги?
Процедура арбітражу запрацювала нещодавно, наприкінці 2021 року, тому на сьогодні ще замало статистичних даних для відповіді на це питання. У будь якому випадку, подання заяви в арбітраж є аргументом у вирішенні суперечки на маркетплейсі на користь позивача.
6. Компенсацію яких збитків можна вимагати під час звернення до арбітражу?
Для малих скарг (3 арбітри, довший розгляд) ці збитки не можуть перевищувати $30000.
Для найменших скарг (1 арбітр, швидший розгляд) ці збитки не можуть перевищувати $5000.
7. Чи можна приймати участь в арбітражі щодо порушення авторського права на американському маркетплейсі, не перебуваючи у США або не маючи зв’язку з цією країною (адреса компанії, громадянство тощо)?
Так, звичайно. Участь в арбітражі не зобов’язує вас територіально знаходитися в США.
8. Чи розповсюджується американський арбітраж на порушення авторського права на неамериканському маркетплейсі?
Здебільшого – ні. Хоча DMCA започаткував процедури повідомлення та видалення стосовно об’єктів авторського права, більшість країн мають власні закони та судову систему, які відрізняються від США.
Наприклад, в Україні станом на 2022 рік перелік об’єктів авторського права, щодо яких можна застосувати процедури є значно вужчим (лише аудіовізуальні твори, музичні твори, комп’ютерні програми, відеограми, фонограми, передачі (програми) організацій мовлення), а в Китаї значно ширшим (уся інтелектуальна власність).
9. Чи може недобросовісний конкурент відмовитись від участі в арбітражі?
Так. Це є головним недоліком процесу. Конституція США визначає роль федеральних судів і гарантує кожному право на суд присяжних і належний процес.
10. В які терміни арбітраж розглядає скаргу і виносить рішення?
Оскільки процедура стартувала лише наприкінці 2021 року, станом на 2022 рік ще недостатньо статистики для визначення середнього терміну. На сьогодні, він приблизно складає пів року.
Перед замовленням послуги ви можете скористатися безкоштовною консультацією з юристом, на якій зможете розповісти більш детально про цілі звернення та обговорити нюанси, котрі стосуються конкретно вашої ситуації.
На консультації ви отримаєте розгорнуту відповідь на всі питання, визначите шанси на успіх, дізнаєтеся про наш досвід, а також докладно розберете процедуру надання послуги. Поверхнево юрист оцінить аргументи конкурента (за їх наявності).
Надаємо послуги для 3 напрямків: