Менеджер з вхідних заявок, лідоруб

у сфері послуг та телефонних комунікацій з клієнтами

Привіт! Давай познайомимося! Ми компанія 4В – більше 9 років надаємо послуги юридичного супроводу, податкового та бухгалтерського обліку компаній наших клієнтів в країнах Європи та США, та допомагаємо бізнесу наших клієнтів системно розвиватись на міжнародних ринках. 

У нас розвинені та ефективно працюють такі напрямки: корпоративне право, право інтелектуальної власності, E-commerce, бухгалтерський та податковий облік

До основного пакету наших послуг входить 16+ продуктів: реєстрації компаній, ТМ, авторського права, патентів, супровід та відкриття банківських рахунків; реєстрація / верифікація / розблокування Amazon акаунтів, бухгалтерський супровід та інше

Ми є учасниками Amazon SPN https://amzn.to/3kXgaLS (постачальники послуг схвалені Amazon), членами АСС, партнерами Дія.Бізнес, входимо до національного юридичного каталогу Liga:BOOK

Сфера діяльності нашої компанії дає можливість ефективно працювати як оффлайн, так і онлайн, навіть в карантин та воєнний час – ми жодного дня не зупиняли свою діяльність!

Ми в пошуку Менеджера з вхідних заявок (Лідоруб) у зв’язку з тим, що співробітник, який займає цю задачу, переходить на іншу посаду в межах компанії

Яким ми бачимо нашого майбутнього колегу:

  • дуже бажано з вищою юридичною, економічною або освітою у сфері міжнародних відносин — це дозволить ефективно розібратися та розуміти послуги компанії
  • буде перевагою успішний досвід роботи у сфері послуг та телефонних комунікацій з клієнтами 
  • має грамотну мову і розвинені комунікативні навички, так що не уявляє себе без спілкування
  • активний користувач FB, Telegram та інших месенджерів
  • пунктуальний та уважний до деталей
  • зі знанням англійської мови

Якими будуть твої задачі:

  • пройти навчання за продуктами та стандартами роботи компанії
  • обробляти вхідні заявки від потенційних клієнтів
  • ввести CRM базу клієнтів
  • організовувати зустрічі клієнтів та відповідального менеджера з продажу

Що пропонуємо ми:

  • стабільну та своєчасну заробітну плату ставка + % 
  • графік роботи пн.-чт. 09:00–18:00/пт. 09:00–17:00
  • постійний розвиток: курси, тренінги та інші навчальні активності
  • гібридний формат роботи (3 дні в офісі, 2 – дистанційно)
  • для кандидатів з інших міст є можливість віддаленого формату роботи
  • комфортний офіс в пішій доступності від метро Дорогожичі/Берестейська
  • яскраві корпоративи – щороку святкуємо “Божоле Нуво”, катаємо до Карпат, проходимо квести – знаємо, що скоро знову буде так 🙂
  •  і більше, але про це вже під час зустрічі
подати заявку
*поля обов'язкові для заповнення