Менеджер з вхідних заявок, лідоруб
у сфері послуг та телефонних комунікацій з клієнтами
Привіт! Давай познайомимося! Ми компанія 4В – більше 9 років надаємо послуги юридичного супроводу, податкового та бухгалтерського обліку компаній наших клієнтів в країнах Європи та США, та допомагаємо бізнесу наших клієнтів системно розвиватись на міжнародних ринках.
У нас розвинені та ефективно працюють такі напрямки: корпоративне право, право інтелектуальної власності, E-commerce, бухгалтерський та податковий облік
До основного пакету наших послуг входить 16+ продуктів: реєстрації компаній, ТМ, авторського права, патентів, супровід та відкриття банківських рахунків; реєстрація / верифікація / розблокування Amazon акаунтів, бухгалтерський супровід та інше
Ми є учасниками Amazon SPN https://amzn.to/3kXgaLS (постачальники послуг схвалені Amazon), членами АСС, партнерами Дія.Бізнес, входимо до національного юридичного каталогу Liga:BOOK
Сфера діяльності нашої компанії дає можливість ефективно працювати як оффлайн, так і онлайн, навіть в карантин та воєнний час – ми жодного дня не зупиняли свою діяльність!
Ми в пошуку Менеджера з вхідних заявок (Лідоруб) у зв’язку з тим, що співробітник, який займає цю задачу, переходить на іншу посаду в межах компанії
Яким ми бачимо нашого майбутнього колегу:
- дуже бажано з вищою юридичною, економічною або освітою у сфері міжнародних відносин — це дозволить ефективно розібратися та розуміти послуги компанії
- буде перевагою успішний досвід роботи у сфері послуг та телефонних комунікацій з клієнтами
- має грамотну мову і розвинені комунікативні навички, так що не уявляє себе без спілкування
- активний користувач FB, Telegram та інших месенджерів
- пунктуальний та уважний до деталей
- зі знанням англійської мови
Якими будуть твої задачі:
- пройти навчання за продуктами та стандартами роботи компанії
- обробляти вхідні заявки від потенційних клієнтів
- ввести CRM базу клієнтів
- організовувати зустрічі клієнтів та відповідального менеджера з продажу
Що пропонуємо ми:
- стабільну та своєчасну заробітну плату ставка + %
- графік роботи пн.-чт. 09:00–18:00/пт. 09:00–17:00
- постійний розвиток: курси, тренінги та інші навчальні активності
- гібридний формат роботи (3 дні в офісі, 2 – дистанційно)
- для кандидатів з інших міст є можливість віддаленого формату роботи
- комфортний офіс в пішій доступності від метро Дорогожичі/Берестейська
- яскраві корпоративи – щороку святкуємо “Божоле Нуво”, катаємо до Карпат, проходимо квести – знаємо, що скоро знову буде так 🙂
- і більше, але про це вже під час зустрічі
Якщо ти хочеш стати частиною нашої команди – надсилай своє резюме!