+38 (044) 374-50-80 info@4b.ua

Бухгалтерське обслуговування компанії в США

Ми пропонуємо бухгалтерське обслуговування компаній в США для нерезидентів, власників LLC та C-corp.

Послуга включає:

  • збір та обробку даних для первинного обліку;
  • проведення їх в обліковій системі;
  • підготовку фінансової звітності компанії;
  • підготовку і подачу звітів до податкової служби США.

Отримайте безкоштовну консультацію

Ваші дані захищені і не будуть
передані стороннім особам
  1. 4b.ua
  2. »
  3. Послуги
  4. »
  5. Бухгалтерське обслуговування компанії в...

Переваги бухгалтерського супроводу компанії:

Легальне ведення бізнесу – обов'язок перед США

Зареєстрована на території США компанія передбачає ведення бухгалтерського обліку та складання звітів до податкової IRS.

Економія часу

Вам не потрібно здобувати освіту бухгалтера, вчити складні системи. Перечитувати і розбиратися в сотні матеріалів в інтернеті, можете використовувати цей час на розвиток бізнесу.

Своєчасно подані податкові звіти та сплачені всі податки

Вам не потрібно хвилюватися: чи не пропустили ви подачу звітів, в які терміни сплатити податки, чи все ОК з вашими деклараціями + мільйон інших страхів, які виникають у людини при вирішенні ситуацій, в яких вона некомпетентна. Про це все подбають наші бухгалтери.

Відсутність штрафів

Коли ви зайняті вирішенням питань з постачальником, рекламою і т.д., губляться завдання в яких ви мало компетентні. Це призводить до фінансових втрат у вигляді штрафів. Тому за ведення бухгалтерії і роботу з податкової має відповідати окремий фахівець або компанія.

Переваги бухгалтерського обслуговування з 4В

Всі декларації підписує CPA

Ви можете зустріти компанії, які не ставлять свій підпис, а пропонують це зробити Вам. Але в такому випадку вся відповідальність теж залишається на Вас.

У разі обслуговування компанії в 4В, всі декларації підписує наш бухгалтер (СРА), тому відповідальність несе наша компанія.

et|icon_star|

Статус SPN

Наша компанія – перший учасник Amazon Service Provider Network (SPN) на території СНД, в категоріях Accounting і Tax.

SPN – мережа провайдерів послуг, схвалених, та рекомендованих Amazon для продавців.

et|icon_calculator_alt|

Поквартальне ведення обліку

Дозволяє фіксувати всі витрати по компанії, не втратити інвойси, що часто відбувається, коли клієнт починає збирати інформацію в кінці року.

В США податок платитися з прибутку, тому кожен втрачений інвойс це сума на яку потрібно сплатити податок, тому що її неможливо віднести до витрат.

et|icon_globe-2|

Двостороннє ведення обліку

Можемо вести облік американської компанії і податковий облік клієнта в тій країні, податковим резидентом якої він є.

et|icon_group|

Супровід угоди

Протягом усього часу співпраці вас супроводжує юрист і бухгалтер, яким можна поставити будь-які уточнюючі питання

et|icon_shield_alt|

Фінансова відповідальність

У разі неправильно або невчасно поданих звітів, фінансову відповідальність несе компанія 4В

Процедура бухгалтерського обслуговування компанії

Збір та обробка первинної документації

Створення облікової системи, настройка її параметрів

Створення папки компанії куди клієнт систематично підвантажує банківські виписки, інвойси, контракти і т.д.

Систематизація даних і проведення їх в обліковій системі

Підготовка звітів

Затвердження звітів з власником

Аудит звітів СРА бухгалтером

Подача декларації до податкової і сплата податків

Надання клієнту підтвердження про сплату податків

Чому не варто відкладати делегування ведення бухгалтерського обліку компанії в США?

Щомісячне або щоквартальне ведення бухгалтерії

Дозволяє фіксувати всі витрати по компанії, не втратити інвойси (що часто відбувається, коли клієнт починає збирати інформацію в кінці року), тим самим врахувати їх в податкових звітах.

В США податок платитися з прибутку, тому кожен втрачений інвойс це сума на яку потрібно сплатити податок, так як її неможливо віднести до витрат).

Штрафи

Невчасно подані декларації та сплачені податки прозводять до штрафів. Перерахуємо найпоширеніші:

  • За формою 1065: 205$ за кожен місяць за кожного партнера;
  • За формою 1120: Корпорація, яка не подає податкову декларацію до встановленого терміну, включаючи продовження, може бути оштрафована на 5% від несплаченого податку за кожен місяць або частину місяця, протягом якого декларація прострочена, але не більше 25% від несплаченого податку. Мінімальний штраф за повернення, затримане більш ніж на 60 днів, становить меншу з належних до сплати податків або 435$

Замовте безкоштовну консультацію прямо зараз

Ми допоможемо Вам розібратися в ряді важливих питань, пов’язаних з вибором форми ведення обліку компанії, способів оптимізації податків та в інших питаннях, пов’язаних з обслуговуванням компанії доя потреб Вашого бізнесу.

FAQ з бухгалтерського обслуговування компанії в США:

1. Що таке первинний облік, первинний документ і як вони виглядають?

Первинний документ – це інвойс, який виставляє компанії контрагент.

Інвойси надаються в електронному вигляді і повинні мати такі реквізити:

  • Реквізити того, хто виставляє інвойс: назва, адреса, телефон, електронна пошта, контактна особа (якщо виставляють від компанії), платіжні реквізити (куди платити гроші)
  • Реквізити того, хто платить гроші: назва компанії, адреса
  • Дата і номер інвойсу
  • Якщо надається послуга, то наступна описова частина: Загальна назва послуги – розшифровка і опис, що входить в ці послуги.

2. Коли починати і як саме готуватися до подачі звітності?

У разі відсутності операцій по компанії – за підсумками звітного року компанія подає нульовий звіт, за виключення LLC c одним власником.

Після першої операції по рахунку компанії – запускаємо облікову систему.

Мета запуску: податкове планування і авансові платежі по income tax за поточний рік.

3. Що відноситься до транзакцій по компанії?

Це кожна транзакція по вашому банківському рахунку або платіжці, це все що заходить і виходить з вашого рахунку.

У разі маркетплейсов, це не кожен ваш продаж, а кожна виплата маркетплейсу.

4. Які витрати можна проводити через компанію?

Компанія може переводити такі витрати:

  • інформаційно-консультаційні,
  • різного роду маркетингові,
  • оплата ПО для забезпечення діяльності компанії,
  • оплата юридичних та бухгалтерських послуг
  • оплата представницьких послуг безпосередньо пов’язаних з бізнесом.

5. У яких штатах немає податків з продажів?

Існує 5 штатів, в яких відсутній податок з продажів:

  • Делавер
  • Монтана
  • Нью Гемпшир
  • Орегон
  • Аляска

6. Які звіти подаються і як часто вони подаються?

Звіти подаються раз на рік окремо по компанії та фізичній особі.

Single-member LLC (один власник) – подається одна декларація 1040 NR – disregarded entity

Partnership LLC (більше 1 власника) – подається форма 1065 і 1040 NR на кожного учасника

C-corporation – подається форма 1120 і форма з нерезидента W8B

7. Які ставки по податках в США я повинен сплатити?

У разі Single-member LLC застосовується прогресивна ставка оподаткування на прибуток:

$0 – $9700 -10%
$9700 – $39475 -12%
$39475 – $84200- 22%
$84200 – $160725-24%
$160725 – $204100-32%
$204100 – $510300 -35%
$510300 +37%

У разі Partnership LLC

Утримують максимальний податок 37%, потім за прогресивною шкалою робиться перерахунок в деклараціях фізичних осіб і подається на відшкодування різниці в податкову.

У разі C-corporation

21% + податок з дивідендів (Україна 15%, Росія 10%, Казахстан – 15%, Кіпр -15%)

8. Коли подаються декларації з LLC і С-corp?

До 15-го числа 4-го місяця після закінчення податкового року – LLC з одним власником – форма 1040 NR

До 15-го числа 3-го місяця після закінчення податкового року – LLC partnership (два і більше власників) – форма 1065

До 15-го числа 4-го місяця після закінчення податкового року LLC partnership (два і більше власників) – свою частину прибутку показує кожен з власників в своїй персональній декларації 1040 NR і подає її.

До 15-го числа 4-го місяця після закінчення податкового року – С-corporation – форма 1120

9. Як заводяться кошти на компанію?

Через власний капітал (інвестиція) або через позику.

Безкоштовна консультація юриста 4B для послуги бухгалтерське обслуговування компанії в США

Перед передачею нам компанії на обслуговування Ви можете скористатися безкоштовною консультацією з юристом, на якій ми розповімо більш детально про процедуру передачі компанії для обслуговування, а також Ви зможете обговорити нюанси, що стосуються конкретно Вашої ситуації.

На консультації Ви отримаєте розгорнуту відповідь на всі питання, докладно розберете процедуру обслуговування компанії, а також отримаєте уточнення щодо переваг послуги, про які раніше могли і не підозрювати.

4B - надійний партнер в захисті ваших прав на глобальних ринках і світових маркетплейсах

Відгуки про нашу роботу

Спасибо компании 4B. Они всегда поддерживали нас - Амазон предпринимателей. Самое приятное - Вы можете рассчитывать на поддержку даже в трудные времена (вам никогда не откажут).

Denys Khmarskiy

img data-skip-lazy
Эта компания, которой я доверяю на 100% свои финансовые вопросы (как самое личное в жизни любой женщины). Мало того, что прилиные люди, еще и очень приятные.

Anastasiia Binyk

4B для мене вже значно більше а ніж підрядчик чи партнер! 4B це вже мої друзі! Це професіонали, на яких я можу опиратись, у яких я завжди можу отримати вископрофесійну консультацію, пораду, чи допомогу.

Назар Дронь

Хочу выразить свою благодарность компании "4В"! Короли своего дела !!! Заказывал TM UK и TM USA. Вопрос решен и дело доделано до логического завершения, благодаря усилиям команды "4В". 4В - рекомендую!

Vitalii Yaremych

Очень доброжелательное отношение к клиенту и его проблемам - всегда можно обратиться за советом и помощью даже по сопутствующим вопросам, и плюс ко всему качественные консультации по вопросам торговли в США. Респект Вам!

Павел Яранин

Обращалась в компанию по вопросу регистрации ТМ в США. Получила исчерпывающие ответы на все вопросы и подробный отчёт. Нравится ответственность и нормальная человеческая коммуникация с сотрудниками компании. От всей души желаю Вам дальнейшего процветания!

Elena Shvedova

Чому варто обрати саме нас?

Юридична компанія 4В на ринку 7 років, ми не “робимо все”, що свідчить про вузьку спеціалізацію та знання тонкощів конкретних ніш.
Надаємо послуги для 3 напрямків:

  • e-commerce;
  • IT-компанії;
  • виробники та експортери.
Гарантія повернення коштів за послуги компанії в повному обсязі, у разі відмови в реєстрації об’єкту інтелектуальної власності.

Інші наші послуги

Вебінар “Як зробити так, щоб ваші рахунки в українських банках не блокувалися?”

Вартість запису вебінару – 60$ Дізнайтеся секрет безпечного виведення коштів на рахунки в українських банках USD 60 Тривалість 64 хв.facebookinstagramПитання яке і досі залишається в тіні підприємців, які повадять бізнес в США або ЄС, мають закордонні компанії – як...

читати більше
Вимоги Amazon Europe до CE маркування товарів

З 16 липня 2021 в ЄС буде заборонено продати товарів без маркування CE. Які товари підлягають обов’язковому маркуванню? Що робити тим, хто продає на європейських майданчиках Amazon? Який алгоритм CE сертифікації? Про все це в нашому блозі.

читати більше
Вебінар “Як зробити так, щоб ваші рахунки в українських банках не блокувалися?” – Помилка платежу

Помилка платежу   Щось пішло не так   Для вирішення питання з оплатою та реєстрацією на вебінар зв'яжіться з менеджерами 4B через форму чату на цій сторінці або за телефоном: +38 (044) 374-50-80  Ваш надійний партнер по реєстрації та супроводу бізнесу...

читати більше
Вебінар “Як зробити так, щоб ваші рахунки в українських банках не блокувалися?” – Реєстрацію прийнято

Оплата пройшла успішно. Ваша реєстрація прийнята.   Вебінар відбудеться 10 червня о 17:00   На Вашу пошту відправлено підтвердження оплати. У день вебінару ми додатково надішлемо Вам email-нагадування за кілька годин до початку транляції.Ваш надійний партнер...

читати більше
Amazon Invoice Verification: що варто знати, щоб не заробити бан

Хочете дізнатися як Amazon перевіряє інвойси? Які інвойси точно не пройдуть перевірку? Яка інформація має бути в інвойсі і всіх чи постачальників продзвонює маркетплейс? Всі відповіді в матеріалі від наших партнерів, які вже не перший рік займаються розбаном акаунтів.

читати більше

Ваш надійний партнер по реєстрації та супроводу бізнесу за кордоном, підготовці фінансових звітів та аудиту, реєстрації торгових марок

РОЗДІЛИ САЙТУ

ПРО КОМПАНІЮ

Учасник міжнародної мережі постачальників послуг:

КОНТАКТИ

Офіс в Україні:
Київ, вул. Парково-Сирецька, 4В
Тел.: +380 (44) 374-50-80
Email: info@4b.ua

Офіс в США:
26 Diplomat Parkway Unit CU2-15 Hallandale, FL 33009
Тел.: +1 609 775 99 04
Email: usa@4b.ua