Необережна поведінка з платіжними даними може призвести до блокування Amazon-аккаунта
22
Як Вам таке: Ви робите покупку на Amazon (наприклад, нові навушники своїй дитині), а на наступний день виявляєте, що Ваш аккаунт Seller Account на Amazon заблокований? Жахливий сон? Ні, цілком реальна ситуація.
До нас звернувся клієнт з проханням по розблокуванню аккаунта продавця на Amazon. На перший погляд, це було звичайне блокування, однак, розібравшись в ситуації детальніше, ми помітили дещо незвичайне.
Невелика вступна інформація: Amazon дозволяє на один email реєструвати декілька аккаунтів: аккаунт продавця, Merch by Amazon та Kindle Direct можуть без проблем бути зареєстровані на одну електронну пошту. Найцікавіше, що при реєстрації в якості продавця в Seller Central Вам стає доступним аккаунт покупця.
І ось в нашій ситуації відбулося наступне: Amazon заблокував аккаунт покупця, а якщо електронна пошта одна і та ж, то людина автоматично втратила доступ і в аккаунт продавця.
Причина блокування: людина просто намагалась замовити товар, але при спробах оформлення замовлень декілька разів змінювалась адреса доставки, і увага (!) банківські карти. Адреса доставки вказувалась як російська, так і американська.

Схожа проблема з блокуванням аккаунта продавця через проблеми з аккаунтом покупця описана на форумі продавців на Amazon. Подібних постів на форумі не мало і, на жаль, не всі історії закінчуються добре.
Спроби зв’язатися з підтримкою Amazon з аккаунта продавця були безуспішними, тому було прийнято рішення виходити на Amazon з аккаунта покупця і це спрацювало. В результаті ми отримали відповіді навіть на ті листи, які писали з Seller Account.
Все вирішилось досить просто: підтримка запросила декілька документів і аккаунт був успішно відновлений.
Намагайтеся не використовувати аккаунт покупця, який зареєстрований на той самий email, що seller-аккаунт для здійснення покупок Amazon. Зареєструйте інший аккаунт покупця на альтернативний email або використайте аккаунт покупця, що зареєстрований на іншу людину (дружину/чоловіка, родичів).
Чи типова така ситуація? Так, час від часу такі проблеми трапляються з Amazon-підприємцями.
Якщо Ви погортаєте форум продавців на самому Amazon, то виявите топіки з темою “мій аккаунт продавця заблокований через аккаунт покупця датовані і 2010 роком, і 2019 (трохи вище Ви бачите один такий топік). Amazon дуже насторожено ставиться до різних правок в профілі аккаунтів, особливо до зміни платежів і “різкого переміщення” людини з однієї країни в іншу.
Цей випадок підносить нам декілька уроків, які варто взяти на замітку всім Amazon-підприємцям:
- Не використовуйте аккаунт продавця, який створюється разом з реєстрацією seller-аккаунта. Заблокувати Ви його не зможете, нехай собі просто існує без будь-якого руху;
- Для здійснення покупок на Amazon зареєструйте аккаунт покупця на інший email або використовуйте аккаунт покупця чоловіка/дружини, родичів;
- Уважно ставтесь до заповнення платіжних даних, особливо звертайте увагу на ім’я та прізвище, також по можливості стежте за тим, щоб країна в білінг-адресі карти співпадала з країною доставки. Останнє нечасто стає причиною проблем, але таке теж траплялося;
- Якщо Ваше замовлення на Amazon не проходить з декількох перших спроб – відкладіть покупку на добу, не варто перебирати всі доступні банківські карти або різко міняти адресу доставки;
- Але якщо все таки неприємність вже трапилась і Ви не можете потрапити в seller-аккаунт через блокування аккаунта покупця – постарайтесь з’ясувати у підтримки Amazon причину блокування та вирішити проблему з аккаунтом покупця в першу чергу.
Хочемо зауважити, що такі проблеми найчастіше трапляються з парою аккаунтів: аккаунт покупця – аккаунт продавця. Наскільки нам відомо, при блокування інших аккаунтів: Merch by Amazon або Kindle Direct, зареєстрованих на один email з seller-аккаунтів, останній не блокується та доступ в Seller Central зберігається.

Ваш надійний партнер по реєстрації та супроводу бізнесу за кордоном, підготовці фінансових звітів та аудиту, реєстрації торгових марок
КОНТАКТИ
Київ, вул. Парково-Сирецька, 4В
Тел.: +380 (44) 374-50-80
Email: info@4b.ua
Офіс в США:
26 Diplomat Parkway Unit CU2-15 Hallandale, FL 33009
Тел.: +1 609 775 99 04
Email: usa@4b.ua