+38 (044) 374-50-80 info@4b.ua

Що не варто робити при відновленні Amazon акаунту

  1. 4b.ua
  2. »
  3. Публікації
  4. »
  5. Amazon
  6. »
  7. Що не варто робити...
Ярослава Дьо
Юрист-експерт
відділу e-Сommerce
Дата публікації:

17

вересня, 2018

Уявімо ситуацію, що Ваш Amazon Seller Account був заблокований. Що робити? А головне: чого НЕ робити? У цій статті ми дамо ряд рекомендацій, які якщо і не допоможуть Вам швидко розблокувати обліковий запис, то безумовно застережуть від здійснення поширених помилок, здатних сильно погіршити ситуацію.

Перш за все варто відзначити, що відновлення аккаунту – це, найчастіше, тривалий процес, і дуже важливо робити правильні дії для розблокування з самого початку, а не після того, як ситуація стала зовсім критичною.

Отже, чого не слід робити при розблокуванні аккаунту Amazon. 

 

1. Не поспішайте подавати першу апеляцію

Багато продавців думають, що вони повинні щось зробити відразу ж після отримання блокування. Поспіх – найпоширеніша помилка.

Саме поспіх стає причиною того, що Ви надаєте підтримці Amazon не якісний plan of actions, і, як результат, використовуєте неефективно кнопку «appeal».

На жаль, останнім часом Amazon рідко відновлює обліковий запис після першої апеляції. Тільки в разі, якщо це було якесь незначне порушення правил. У переважній більшості випадків на відновлення можуть піти дні або навіть тижні.

Seller Performance щодня блокує тисячі акаунтів продавців по всьому світу, і Seller Performance Investigators на розгляд кожної апеляції приділяють лише кілька хвилин. Саме тому дуже важливо максимально повно і правильно складати кожне Ваше звернення в підтримку.

Завжди пам’ятайте, що представники підтримки Amazon не витрачатимуть багато часу і не будуть глибоко вдаватися в суть Вашого питання.

2. Не відкривайте новий акаунт

Як тільки обліковий запис було заблоковано, багато продавців думають, що вони можуть просто відкрити новий обліковий запис і вести продажу з нього – ще одна досить типова помилка.

Продавці використовують інші імена та банківські реквізити, думаючи, що обдурили Amazon, і починають продавати знову. На жаль, це не розв’язання питання.

Amazon використовує безліч інструментів відстеження активності продавця, і коли другий обліковий запис буде виявлено, його буде пов’язано з основним. Як тільки така зв’язка виявиться алгоритмами маркетплейсу, Ви отримаєте блокування вже на обидва акаунти. Шанси на відновлення будь-якого з них після такого блокування – дорівнює нулю.

Тому ми рекомендуємо зосередитися на складанні якісної апеляції та не втрачати часу на пошуки варіантів, як можна обдурити Amazon.

При восстановлении аккаунта Amazon нужно спокойствие и сосредоточенность - Что не стоит делать при восстановлении Amazon аккаунта

Заспокойтеся і приділіть максимальну увагу складанню якісної апеляції. Не намагайтеся шукати лазівки й шляхи для обману Amazon. Коли такий обман розкриється – санкції з боку маркетплейса будуть ще більш суворими.

3. Не редагуйте і не підробляйте інвойси

Останнім часом продавці стурбовані тим, що Amazon не хоче, щоб на його склади надходив товар з невідомих джерел (від неперевірених постачальників).

Саме тому, якщо обліковий запис був заблокований через «inauthentic inventory», багато продавців переробляють свої поточні інвойси таким чином, щоб вони підійшли під вимоги Amazon. Ще один більш радикальний метод – створення інвойсів, нібито від постачальника (підробка з нуля) і подання їх в Amazon з надією на розв’язання проблеми.

У більшості випадків це не допомагає вирішенню питання, але частіше – навіть заважає успішному розблокуванню акаунту. Навіть невелика зміна в інвойсі може призвести до негативних наслідків.

Підтримка Amazon щодня бачить тисячі інвойсів, і для них не складає труднощів відрізнити оригінальний документ від скоригованого. Подача неоригінального інвойсу може призвести до блокування через «forged and manipulated», розблокувати обліковий запис після цього буде набагато складніше.

Тому, ось ще одна порада: навіть якщо Ви купували товари у маловідомого постачальника з Азії або компанії, яка займається Рітейлом – подавайте на підтримку тільки оригінальні документи про покупку.

Маніпуляції з інвойсами (їх коригування або повна підробка) стали однією з найчастіших причин блокування акаунтів останні кілька років. Такі дії призводять до блокування через «forged and manipulated», вибратися з якої надзвичайно складно.

4. Не контактуйте з Seller Support через пошту або через акаунт продавця

Seller Performance Team – департамент, який може допомогти тільки після того, як обліковий запис продавця заблокований. З цим департаментом неможливо зв’язатися телефоном. Єдиний спосіб зв’язку – через електронну пошту.

Попри поширені в мережі міфи, Seller Support Team ніяк не може вплинути на результати блокування. Ще більш дивно те, що в багатьох листах про блокування облікового запису міститься пряма вказівка на те, що продавцю необхідно зв’язатися саме з Seller Support.

Важливо розуміти, що Seller Support надають тільки базові, шаблонні відповіді, реальної допомоги у розв’язанні виниклої проблеми домогтися від них вкрай складно. Більш того, не рідкісні випадки, коли поради команди Seller Support заважають успішному і швидкому вирішенню проблеми.

Ситуація ускладнюється ще й тим, що такі “корисні” поради продавець отримує безпосередньо від одного з департаментів Amazon, і тому довіряє отриманой інформації і слідує рекомендаціям.

Тому ось ще одна рекомендація: Ви можете запитати поради і у Seller Support, але перш ніж діяти, переконайтеся, що він відповідає вимогам Seller Performance і правилам маркетплейса.

На закінчення

Не поспішайте, тверезо оцінюйте ситуацію. Блокування акаунту – звичайна ситуація, через яку успішно проходять тисячі продавців і навіть по кілька разів.

Вивчіть ситуацію, складіть план дій і дотримуйтесь рекомендацій Seller Performance Team. Приділіть максимальну увагу складанню якісної апеляції та ні в якому разі не поводьтеся грубо з командою Amazon.

Також не забувайте про те, що в разі блокування Вашого Amazon-акаунту Ви завжди можете звернутися до команди 4B. Тисніть “Замовити консультацію” і наші експерти прийдуть Вам на допомогу.

0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ваш надійний партнер по реєстрації та супроводу бізнесу за кордоном, підготовці фінансових звітів та аудиту, реєстрації торгових марок

РОЗДІЛИ САЙТУ

ПРО КОМПАНІЮ

Учасник міжнародної мережі постачальників послуг:

КОНТАКТИ

Офіс в Україні:
Київ, вул. Парково-Сирецька, 4В
Тел.: +380 (44) 374-50-80
Email: info@4b.ua

Офіс в США:
26 Diplomat Parkway Unit CU2-15 Hallandale, FL 33009
Тел.: +1 609 775 99 04
Email: usa@4b.ua