+38 (044) 374-50-80 info@4b.ua

Чому майбутнє за E-Commerce? Що таке Amazon і як продавати товари по всьому світу?

  1. 4b.ua
  2. »
  3. Публікації
  4. »
  5. Електронна комерція
  6. »
  7. Чому майбутнє за E-Commerce?...
Владимир Алли-Иппа – Основатель Amazon Hunter, Предприниматель, Блогер
Володимир Аллі-Іппа
Засновник Amazon Hunter
власник ряду Amazon-бізнесів
підприємець, блогер
Дата публікації:

28

липня, 2020

Цей матеріал був наданий нашими партнерами – спільнотою Amazon-підприємців “Amazon Hunter” і його засновником – підприємцем, блогером, власником ряду amazon-бізнесів Володимиром Аллі-Іппа.

Вирішив написати для вас максимально детальну Вступну статтю – про E-commerce, в цілому про Amazon – чому саме цей майданчик і про всі можливі стратегії роботи на ній.

Після прочитання статті ти зрозумієш – яка стратегія тобі до душі, а далі я опублікую окремі статті по кожній стратегії, в якій розберу всі нюанси роботи. Так що тобі не доведеться читати тонни матеріалу.

Отже поїхали …

Чому майбутнє за E-Commerce?

Продажі через інтернет зростають щорічно. У США електронна комерція росте дуже швидкими темпами і є лідером на ринку серед окремих країн.
Продажи на ecommerce рынке США – Почему будущее за E-Commerce
602 мільярди доларів за 2019 рік тільки в США
У 2019 році в США середній чек покупки збільшився до $146! Більша частина покупок була зроблена через Смартфони!

Люди більше не ходять до магазинів і вважають за краще все купувати Онлайн, навіть речі. Країни СНД теж скоро прийдуть до цього.

З кожним роком продажі онлайн будуть тільки рости!

Ви скажите, ну і що, нехай ростуть, до чого тут Амазон?

А тепер поглянемо на статистику, де люди купують найбільше Онлайн!

топ 10 ритейлеров США – Почему будущее за E-Commerce
Amazon займає перше місце! Тобто майже кожен 1-2 чоловік купує на Амазон
І від такого великого пирога ми теж можемо відкусити свій шматочок, почавши продавати товари за моделями, з якими ми познайомимося далі!

По всьому світу. У $$$. Не перебуваючи в США. З будь-якої точки світу. Цікаво?

Що таке Amazon?

Amazon – це величезний світовий торговий онлайн-майданчик, де можна купити і продати все що завгодно. (Наприклад, в Україні це – Rozetka, в Росії – Ozon)
Чому Амазон?

  • Мільйони покупців

В середньому на Amazon здійснюють покупки 247 млн ​​американців щомісяця! Це означає, що наш товар можуть побачити 247 мільйонів покупців!

  • Amazon Prime

Така програма як Amazon Prime може підвищити вашу виручку і лояльність покупців. Майже у кожного є Prime, тому що так американці отримують безкоштовну двох-денну доставку та інші плюшки!

  • Amazon PPC Ads

У Amazon є внутрішня реклама. Це значить, що Ваш товар побачать мільйони покупців. Ніякого зовнішнього трафіку!

  • Люди люблять здійснювати покупки на Amazon.com

Amazon зростає неймовірно швидко з кожним роком! Його акції одні з найдорожчих в світі! Люди витрачають гроші на Амазон і з кожним роком вони витрачають все більше! Виручка Амазону складала 158 млрд в червні 2019 года!

Рост объемов продаж на амазон – Почему будущее за E-Commerce
$ 158 млрд у червні 2019 року!
  • Jeff Bezos

CEO Jeff Bezos – один з найбагатших людей в світі.

  • Amazon FBA

Amazon FBA – це бізнес-модель, згідно з якою велика частина обов’язків продавця по зберіганню, упаковці, доставці товарів переходить на Amazon. Тобто, ви завезли товари на склади Amazon і далі весь Fulfillment здійснює Amazon (від відправки товару, до обробки повернень і комунікації з покупцями).

Как работает Amazon FBA – Почему будущее за E-Commerce
Схема роботи програми Amazon FBA
  • Sell Globally

Ви можете продавати на 13 країн!

Ну що, тепер ти теж хочеш продавати на Amazon? )

З цього виходить, що Бізнес на Amazon – це ідеальна бізнес для підприємців, які готові вкласти мінімальні (!Відносно!) кошти в створення власного бізнесу.

Насправді на Amazon продає багато людей з усього світу.

Але, на жаль, в країнах СНД таких хлопців як ми ДУЖЕ мало. Чому?

По-перше, дуже багато міфів навколо Amazon, у тих кому не вдалося. Тому що, на просторах інтернет з кожним роком з’являється дуже багато “коучів”, які навчають неправильно або не до кінця розкривають всі карти і виходить, що люди розчаровуються і кажуть, що це не працює …

Мировые площадки Amazon – Почему будущее за E-Commerce
13 маркетплейсів Amazon FBA в вашому розпорядженні!
По-друге, щоб цим займатися, потрібно хоча б мінімальне знання англійської мови.

По-третє, звичайно ж, як і в будь-якому бізнесі вам потрібен стартовий капітал. Я завжди говорив і буду говорити, Amazon – це не кнопка бабло і бізнес без вкладень. Це серйозний бізнес зі своїми ризиками і підводним камінням. Вам потрібно мати хоч який стартовий капітал, щоб почати. Звичайно поріг входу набагато нижче, ніж в стандартний бізнес. (Я рекомендую мати хоча б $ 400-500 для старту)

Отже, поїхали, поговоримо про Стратегії Работи на найсмачнішому майданчику Amazon!

Стратегії роботи на Amazon

Взагалі, я виділяю 4 ОСНОВНИХ напрямки наAmazon, так їх трохи більше)

    1. Дропшіпінг;
    2. Онлайн Арбітраж (США/Китай);
    3. Private Label;
    4. Wholesale.

А тепер про все по порядку)

1. Дропшіппінг

Дропшіпіппінг – це така модель торгівлі, коли ви виставляєте товар на продаж і купуєте його у постачальника на адресу покупця, тільки після того, як отримали замовлення. Тобто ви виступаєте в ролі посередника. Вам не потрібно заздалегідь закуповувати товар і зберігати його на складі. Отримали замовлення – замовили у постачальника і він відправив, все просто)

Схема работы дропшиппинга на Amazon – Почему будущее за E-Commerce
Модель роботи по стратегії Дропшиппінг
Які плюси і мінуси у даній моделі?

Плюси:

  • Не вимагає великих вкладень.

Можна почати хоч з 100 $, але я рекомендую мати в запасі мінімум 400-500 $.

  • Швидке повернення інвестицій.

В середньому ROI 40-100%. Це означає, що на кожен вкладений долар в середньому ви отримуєте 0.40-0.50 $ зверху, а то і цілий $ 1!

  • Можна почати швидко.

Дійсно, в порівнянні з іншими стратегіями, дропшипить ви можете почати відразу.

  • Відчути ніші/товари та сам Amazon.

Це дуже важливо, тому що вам потрібно буде часто оновлювати інвентар, ви наб’єте руку і дізнаєтесь які ніші/товари продаються краще.

  • Немає заморозки коштів.

Вам не потрібно купувати товар і морозити в ньому кошти.

  • Ви продаєте тільки те, що продається.

Після аналізу товарів, ви виставляєте товари, які вже добре продаються і заробляєте!

Мінуси:

  • Без команди при великих продажах одному не вивезти

Дійсно, коли у вас багато продажів, вам потрібен помічник, щоб оформляти замовлення і відповідати покупцям.

  • Є ризик зловити бан Аккаунта.

Дійсно, на жаль, при неправильній роботі, порушенні правил, Amazon банить аккаунты.

  • Ви не впливаєте на якість товару.

Ви не бачите товар, тому не можете вплинути на його якість.

  • Ви FBM продавець.

Всі відправки і комунікації з покупцями лежать на ваших плечах. Всю відповідальність за доставку товару і його якість – несете ви.

2. Онлайн Арбітраж (США/Китай)

Онлайн Арбітраж – це така модель торгівлі, коли ви купуєте невелику партію товару в Китаї/США, привозите на склади Amazon і далі весь Fulfilment здійснює Amazon за програмою Amazon FBA (про яку ми писали вище).

Модель работы по стратегии ОА – Почему будущее за E-Commerce
Модель роботи по стратегії ОА.
Які плюси і мінуси у даній моделі?

Плюси:

  • Ви працюєте за програмою FBA

Всі відправки, повернення, комунікацію з покупцями – закриває Amazon!

  • Низький поріг входу

Тут вже поріг входу вище ніж в Дропшиппінгу. Можна почати з 500 $, але я рекомендую мати в запасі 700-1000 $.

  • Швидке повернення інвестицій (Китай-ROI 50-100% +, США-ROI 15-20%)

При роботі по ОА з Китаю, реально багато товарів з великим РОІ. На жаль, якщо працювати по ОА і купувати товари в США, там РОІ маленьке, в середньому 15-20%. Тому ми працюємо в основному з Китаєм.

  • Ви продаєте тільки те, що продається

Після аналізу, ви купуєте і завозите товар, який вже продається, ніяких тестів.

Мінуси:

  • Демпінг ціни.

Іноді буває таке, що поки ти віз товар, ціна по якій його продають стала менше і ти продаєш товар з меншим прибутком або ж взагалі в 0 або в мінус.

  • Іноді заробіток йде тільки на великих обсягах.

Буває, що б був прибуток з товару, необхідно замовити партію в кілька тисяч штук, що б була інша ціна, інакше немає маржі …

3. Private Label

Private Label – це створення продукту під своїм Брендом (своєю торговою маркою). Це така модель торгівлі, коли ви аналізуєте ринок, знаходите фабрику в Китаї, вигадуєте унікальний дизайн/брендинг/упаковку і далі завозите на Amazon. Створюєте свій унікальний продукт.

Модель работы по стратегии Private Label – Почему будущее за E-Commerce
Модель роботи по стратегії Private Label.
Які плюси і мінуси у даній моделі?

Плюси:

  • Ви працюєте за програмою FBA
  • Тільки ви продаєте даний продукт і створюєте свій бренд
  • Низький ризик отримання бану аккаунта
  • Повністю контролюєте якість продукції

Мінуси:

  • Потрібно багато часу на запуск.

Запуск свого бренда не швидкий процес. В середньому це займає до 3 місяців.

  • Багато знань, Listing, SEO, PPC.

Недостатньо просто завезти товар. В порівнянні з іншими стратегіями, вам потрібно дуже добре розбиратися в рекламі, підборі ключових слів і багатьох інших моментах.

  • Потрібно багато інвестицій (від $ 10,000 мінімум).

Раніше вхід в PL був дешевше, зараз з кожним роком мінімальний поріг входу підвищується. З одного боку це добре, багато людей відсіюється, з іншого боку не кожен новачок зможе стартувати з такої суми.

  • Багато ризиків, що продукт не злетить або ніша вигорить.

Ніхто не дає 100% гарантій, що той продукт який ви вибрали і виробили – злетить і буде продаватися 100-ми в день.

  • Складно знайти товар.

Знайти товар, з хорошим попитом, не великою конкуренцією, а головне зробити його унікальним, досить непросте завдання …

  • Ніша швидко вигорає.

Часто чую, що людина торгує торгує, а потім або зростає конкуренція або заходять китайці і починається цінова війна …

4. Wholesale

Wholesale – це така модель продажів, коли ви купуєте оптом безпосередньо у виробника і продаєте його в якості реселлера.

Модель работы по стратегии Wholesale – Почему будущее за E-Commerce

Модель роботи по стратегії Wholesale.

Які плюси і мінуси у даній моделі?

Плюси:

  • Ви працюєте за програмою FBA
  • Низький ризик отримання бана аккаунта
  • Повністю контролюєте якість продукції

Мінуси:

  • Багато товарів з низьким прибутком, маленький ROI

В середньому ROI 15-25%.

  • Пошук постачальників, які не продають на Amazon

За даної моделі роботи, складно шукати постачальників. Більшість – закритих – не кожен вам відповість і буде з вами працювати.

  • Потрібно багато інвестицій (від $ 10,000)

Так як це оптова модель, то вам потрібно буде закуповуватися оптом і багато. Інакше, ви не цікаві постачальникам.

Постачальники не будуть з вами працювати без компанії.

  • Важко увійти новачкові

Через ці всі фактори, вхід новачкові ускладнюється …

За якими стратегіям працюю я і що б я порекомендував на СТАРТІ?

Ми працюємо здебільшого по Дропшиппінгу та ОА з Китаю.

Також, партнеримось по Private Label. Бо колись в далекому 2016, я починав свій шлях з PL.

❗️Новачкам я рекомендую на 100% починати з ОА з Китаю + Дропшіппінг. Думаю ви самі зрозуміли, чому)

Нижче я хочу показати вам пару результатів наших акаунтів і акаунтів людей з якими ми працювали …

Результаты работы на Amazon – Почему будущее за E-Commerce
Результаты работы на Amazon – Почему будущее за E-Commerce
Таких результатів дуже багато …

Побачити всі результати ЗА ВЕСЬ ЧАС, ви можете у мене в Stories (Instagram аккаунт @Vovyz_01).

Висновки:

Вище я виклав для вас максимально докладний гайд по стратегіям роботи на Амазон. Сподіваюся, ви вже вирішили за якою будете продавати)

Нещодавно, у мене вийшла авторська програма, аналогів якої немає. Забронювати місце можна за наступним посиланням >>

Також, у мене є YouTube канал – де я ділюся максимально корисною інформацією по Amazon.

Ласкаво просимо на Amazon!

0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ваш надійний партнер по реєстрації та супроводу бізнесу за кордоном, підготовці фінансових звітів та аудиту, реєстрації торгових марок

РОЗДІЛИ САЙТУ

ПРО КОМПАНІЮ

Учасник міжнародної мережі постачальників послуг:

КОНТАКТИ

Офіс в Україні:
Київ, вул. Парково-Сирецька, 4В
Тел.: +380 (44) 374-50-80
Email: info@4b.ua

Офіс в США:
26 Diplomat Parkway Unit CU2-15 Hallandale, FL 33009
Тел.: +1 609 775 99 04
Email: usa@4b.ua