+38 (044) 374-50-80 info@4b.ua

Реєстрація компанії в США.
Що краще реєструвати: корпорацію або LLC?

  1. 4b.ua
  2. »
  3. Публікації
  4. »
  5. Юрисдикції
  6. »
  7. Реєстрація компанії в США....
Андрій Матяш
керуючий партнер
компанії 4B
Дата публікації:

05

березня, 2020
Час на читання: 16 хвилин
У минулому матеріалі ми розібрали податкову систему США, а сьогодні відповімо на дуже важливе питання: яку організаційно-правову форму краще обрати для своєї компанії.
Корпорація або LLC? Такий вибір встає перед кожним підприємцем, який створює власний бізнес в США. Розберімось в формах американських компаній і визначимо, яка з них для чого більше підходить, в тому числі з позицій податкової оптимізації бізнесу.
У США виділяють п’ять основних організаційно-правових форм підприємств. У кожної з них є свої переваги та недоліки. Розглянемо ці форми докладніше, але зосередимо свою увагу в основному на тих, які можуть бути цікавими для нерезидентів.

Організаційно-правові форми підприємств США

Распределение компаний, зарегистрированных в штате Дэлавер - Регистрация компании в США: корпорация или LLC
Ось так виглядає розподіл компаній за формою організації, зареєстрованих в штаті Делавер, станом на кінець 2018 року. Основна маса компаній це LLC і корпорації.

Перші два види компаній – це так звані некорпоративні підприємства (Unincorporated Business Entities) , для створення яких не потрібні складні процедури та велика кількість документів. Їх перевага: простота, дешевизна і гнучкість, але є й недоліки: відсутність захисту і складність залучення фінансування.

Всі інші види компаній – це інкорпоровані (акціонерні) підприємства (Incorporated Business Entities) і представництва. Їх створення дорожче і триваліше, ми розберемо все в деталях трохи нижче. Зараз наводимо цю інформацію для загального розуміння і, щоб Ви просто запам’ятали ці два терміни.

Надмірне різноманіття або відкидаємо все зайве

Не потрібно лякатися такого різноманіття організаційно-правових форм підприємств в США. Не всі з них “зручні” нерезидентам. Давайте для початку відкинемо все зайве, а потім детально зупинимося на найбільш затребуваних формах компаній.

Наприклад, для бізнесу в США точно не підійде Non-profit Corporation. Як правило, це компанія для благодійної, релігійної, освітньої або дослідницької діяльності. Саме визначення (неприбуткова, non-profit) вже говорить про те, що чистий дохід від її діяльності повинен направлятися не в кишені директорів або членів корпорації, а на просування некомерційних завдань.

Особливість реєстрації бізнесу в США: без отримання відповідних ліцензій не буде допущена реєстрація назв компаній, що містять слова “Bank”, “Insurance”, “Trust”, “University”, “College” та деяких інших

Joint Venture

Другий вид компаній, який ми не будемо детально обговорювати в рамках нашого матеріалу – Joint Ventures (спільні підприємства, стратегічні альянси або союзи). Як правило, це тимчасова форма партнерства між вже існуючими компаніями.

Часто, Joint Venture – це об’єднання двох або більше юридичних осіб, яке характеризується спільною власністю, прибутковістю і спільним управлінням. Такі об’єднання створюють, як правило, для виходу на нові ринки, масштабування подібних бізнесів (наприклад, у компанії А і Б однакове коло клієнтів), для диверсифікації ризиків при старті великих проектів і т.п ..

Попри всі плюси, з таких об’єднань (хоч і тимчасових) буває складно вийти через умови підписаного контракту, а ще досить часто виникають складнощі через різні цілі компаній або навіть культурних особливостей. У будь-якому випадку, якщо ми говоримо про новий бізнес в США – Joint Venture це не наш варіант.

 

Всерйоз задумалися про реєстрацію компанії в США? Прямо зараз зареєструйтеся на безкоштовну консультацію експертів 4B та дізнайтеся все про особливості реєстрації бізнесу в США, вартість і терміни виконання послуги.

Замовте консультацію прямо зараз!

Foreign Corporation и Foreign Corporation Representative – теж не наш варіант

Foreign Corporation реєструється під певний проект, після реалізації якого потрібно закривати компанію або міняти її правову форму.

Особливість же Foreign Corporation Representative полягає в тому, що представництво повинно мати фізичний офіс на території США. Це може бути як офісне приміщення, так і майстерня, виробничий цех, точка продажів.

Відкрити таке представництво можна через контракт з незалежною особою – агентом, який не працює в американській компанії та буде представляти Ваші інтереси в США. Або через контракт з залежним особою – співробітником іноземної фірми.

У другій частині матеріалу, коли ми розбирали тему покупки готового бізнесу і франшиз, ми також торкнулися і тему представництв іноземних компаній в США. Попри те, що зареєструвати такі корпорації в США не складно, вітчизняне законодавство не дозволяє з ними нормально працювати, особливо якщо мова йде про торгівлю: мова про особливості митного режиму та експорту товарів, взаємодію з податковою інспекцією в частині валютних операцій та інших подібних проблемах.

Срез популярности различных типов организации бизнеса в США - Регистрация компании в США: корпорация или LLC
Зріз популярності різних типів організації бізнесу в США за 30 років з 1980 по 2012 року. Як бачимо, експеримент податкової служби з S-Corporation вдався, LLC згодом витіснили партнерства.

General Partnership і Limited Partnership – гарна ідея, але не для серйозного бізнесу

Партнерства (Partnership) в США більш поширені, ніж на пострадянських просторах. У формі партнерства зручно працювати декільком (або групі) висококваліфікованих фахівців для заняття професійною діяльністю. Наприклад, це може бути сфера юридичних або фінансових послуг, або навіть медицини. Як правило, це дрібні або середні підприємства, але є ряд і великих аудиторських компаній, які працюють в такому форматі.

Найпростіша форма партнерства General Partnership – загальне або як його ще іноді називають, необмежене партнерство.

Зверніть увагу на одну з його особливостей: при створенні такого партнерства не створюється нова юридична особа. При цьому General Partnership має всі ознаки самостійного підприємства: може бути занесено до реєстру ділових підприємств і може вступати в ділові відносини з третіми особами, як окрема компанія.

Діяльність General Partnership регулюється актом Uniform Partnership Act, прийнятим ще в 1914 році і його ревізією 1994 (Revised Uniform Partnership Act, RUPA). Дане законодавство діє в 44 штатах: в деяких частково, а в Луїзіані не діє зовсім, тому, що в цьому штаті є власний закон-аналог акту про партнерство.

Для створення General Partnership потрібно мінімум 2 засновники, які несуть необмежену відповідальність за зобов’язаннями компанії. Партнери підписують установчий договір, який реєструється в офісі секретаря штату, подання додаткових установчих документів не вимагається.

Якщо один з партнерів виходить з компанії або в неї вступає новий партнер, то підприємство повинно заново перереєструватися. При цьому діяльність компанії на час переоформлення може не припинятися. Плюси та мінуси General Partnership ми звели в таблицю:

Плюси General PartnershipМінуси General Partnership
Простота реєстрації. Але дуже важливо серйозно поставитися до розробки угоди про партнерство;Всі партнери поділяють спільну відповідальність за всіма фінансовими, юридичним та іншим зобов'язанням;
Партнерства не платять податки. Кожен партнер вносить індивідуальний дохід, отриманий від діяльності підприємства, в особисту податкову декларацію;Оскільки створення партнерства не супроводжується офіційними документами, можуть виникнути труднощі з судовим доказом його існування (якщо один з партнерів буде почне заперечувати факт його створення);
Володіє статусом самостійного бізнес-підприємства, навіть при тому, що не утворюється нова юридична особа.General Partnership має обмежений термін існування (5 років) і припиняє свою діяльність після банкрутства, виходу або смерті будь-якого з партнерів.

Головною особливістю партнерств з обмеженою відповідальністю (Limited Partnership) є те, що в його склад входить 2 типу партнерів. Партнери з обмеженою відповідальністю несуть відповідальність тільки в розмірі свого фінансового внеску та обмежені в прийнятті управлінських рішень. Як правило, це можуть бути пасивні інвестори.

Інша частина партнерів – учасники з необмеженою відповідальністю (головні партнери) здійснюють керівництво бізнесом і несуть необмежену особисту відповідальність за всіма боргами та зобов’язаннями компанії.

Організувати Limited Partnership (LP) вже складніше: головні партнери складають і підписують письмову угоду про партнерство, реєструють в державних органах сертифікат LP, в якому міститься інформація щодо роботи компанії. Після чого публікується платне оголошення в газеті про створення партнерства, здійснюється отримання відповідних ліцензій та дозволів, в тому числі реєстраційного номера (ID Number), необхідного для відкриття рахунку компанії.

Плюси та мінуси Limited Partnership ми звели в таблицю:

Плюси Limited PartnershipМінуси Limited Partnership
Партнери можуть індивідуалізувати розподіл прибутків відповідно до угоди про LP;Складніша реєстрація, ніж у General Partnership і необхідний час на складання установчих документів;
Партнери LP користуються перевагами наскрізного оподаткування;
Головні партнери несуть повну особисту відповідальність за боргами підприємства;
Офіційна структура бізнесу. Цей може надати авторитет компанії при переговорах з третіми особами;
Обмежений термін існування – ті ж 5 років.
Возможность привлечения пассивных инвесторов;Можливість залучення пасивних інвесторів; Пасивні партнери можуть втратити перевагу у вигляді обмеженої відповідальності, якщо почнуть брати участь в управлінні бізнесом;
Гнучкість в можливостях фінансування і управління бізнесом. Наприклад, акції Limited Partnership вважаються цінними паперами та можуть бути продані третім особам для залучення фінансування.
У своїй діяльності Limited Partnership керуються Законом про обмежені партнерства (Uniform Limited Partnership Act), який за час свого існування зазнав безліч правок.

Потрібно зауважити, що партнерства обох видів рідко використовується в підприємствах роздрібної торгівлі або сфери обслуговування, тому надалі не має сенсу розглядати їх детальніше, обмежимось лише оглядом, який наведено вище.

Приватне підприємництво в США (Sole Proprietorships)

Як бачите, чим більше організаційно-правових форм підприємств в США ми розбираємо, тим більше їх відсіюється за фактором прийнятності для запуску бізнесу в США нерезидентом. І перед тим як ми перейдемо до обговорення корпорацій, зупинимося ненадовго на Sole Proprietorships (приватне підприємництво).

Sole Proprietorship в США – поняття дуже близьке до нашого ФОП (фізична особа-підприємець). Це людина, а іноді це буває і сім’я, яка сама управляє своїм бізнесом. У неї немає як такої зарплати, вона в міру потреби використовує свій прибуток.

Приватним підприємцем в США може бути нерезидент, для цього лише потрібно отримати індивідуальний податковий номер.

Sole Proprietorships – найпростіша форма бізнесу і краще рішення для перевірки дієвості бізнес-ідеї. Якщо бізнес піде, то можна буде відкрити LLC або корпорацію (про них поговоримо трохи нижче). Єдиний офіційний документ, який здає ПП – податкова декларація, причому податки сплачуються за ставками як для приватної особи. Адже засновник приватного підприємства вважається фізичною, а не юридичною особою.

Часто подібну форму діяльності вибирають фрілансери, різні консультанти, невеликі сервісні підприємства, продуктові кіоски. Вести справи в умовах Sole Proprietorship можна без ретельних бухгалтерських перевірок і аудитів – за спрощеною схемою.

Переваги та недоліки приватного підприємства в США представлені в таблиці:

Плюси Sole ProprietorshipМінуси Sole Proprietorship
Найпростіша форма ведення бізнесу, не потрібна реєстрація компанії;Приватні підприємці несуть необмежену матеріальну і юридичну відповідальність за всіма борговими зобов'язаннями бізнесу (а значить піддають ризику не тільки бізнес-активи, а й своє майно;
Вільне розпорядження коштами (після сплати податків);
Отриманий дохід, як правило, обкладається податком на самозайнятих (FICA);
Звіти подаються у спрощеній формі, немає суворої звітності та обов'язкових аудитів;
Приватний бізнес не можна продати, продаються тільки окремі активи;
Мінімальні витрати на господарсько-технічне обслуговування підприємства;Компанія перестає існувати після смерті підприємця або в разі його відходу від справ;
Sole Proprietorship може бути легко перетворено в підприємство іншого типу в міру розвитку бізнесу.Складно залучити фінансування для бізнесу: інвесторам така компанія нецікава. Крім того, є обмеження на використання особистих заощаджень або споживчих кредитів.
Додатково зупинимося на податок для самозайнятих. Річ у тім, що в США існує такий федеральний податок як FICA (Federal Insurance Contributions Act), який включає податок на соціальне забезпечення та медичну страховку. Якщо людина працює, то такий податок стягується частково, тому що роботодавець несе відповідальність за оплату відпочинку співробітника.

Якщо людина є приватним підприємцем, то служба по податках і зборах США вважає його самозайнятою. У цьому випадку підприємець платить свою частину податку 6,2%, частину податку за роботодавця (тому що по суті, сам себе винаймає) 6,2%, а також внесок Medicare в розмірі 2,9%. Сумарно внески по FICA у 2019 році становили 15,3% на дохід підприємства. З реформою Трампа ситуація може трохи змінитися, тому що податки на медичну страховку зараз під питанням.

Якщо подивитися на плюси та мінуси приватного бізнесу, то стає зрозумілим, що він підходить тільки для малих підприємств. Для більш серйозного бізнесу нам знадобиться корпорація.

Корпорації в США (C, G, S Corporation і LLC)

Почавши з 11 організаційно-правових форм бізнесу, ми вийшли вже на 4, які можуть бути цікавими для старту бізнесу в США (якщо ми не говоримо про дрібний бізнес). Але відсів все ще триває, для початку розберемося чим корпорації відрізняються від інших форм бізнесу.

Отже, корпорації (corporation) в США – це найбільш поширена та універсальна форма ведення бізнесу. Відмінні риси корпорацій можна описати таким чином:

  • Є самостійними суб’єктами цивільного права, провадять незалежне від своїх членів існування;
  • Існування корпорації може бути припинено лише за рішенням суду або рішенням учасників корпорації, прийнятим на підставі статуту і законів;
  • Корпорація одноосібно та самостійну відповідають за своїми зобов’язаннями в межах власного майна;
  • Капітал корпорації формується через підписки на акції, які можуть бути різних типів;
  • Ще одна особливість корпорацій – подвійне оподаткування, коли одна сума є як доходом компанії, так і доходом її акціонерів.

У США існує 3 типи корпорацій: закрита (Close Corporation), відкрита (General Corporation) і S-корпорації. Але для нерезидентів, які бажають розпочати бізнес в США, підходить з них тільки лише тип і ось чому.

У більшості штатів розрізняють місцеву (domestic) і “іноземну” (foreign) корпорацію – тобто зареєстровану в іншому штаті. Якщо ж корпорація і справді зареєстрована за межами США, то її називають “alien corporation”

Різниця між С і G корпораціями

Якщо раніше Ви вже цікавилися реєстрацією бізнесу в США, то, можливо, навіть здивувалися наявності в списку організаційно-правових форм G-Corporation або General Corporation. Про них рідко говорять в ключі запуску нового бізнесу через особливості випуску і продажу/передачі акцій. Різницю між C-Corporation і G-Corporation покажемо на простому прикладі.

Уявімо, що 3 партнери вирішили зареєструвати корпорацію і випустити 3000 акцій, які вони рівними частинами розділили між собою. Якщо один з партнерів захоче продати всю 1000 акцій або їх частину комусь ще, то в разі C-Corporation він не зможе це зробити без згоди двох інших партнерів. Крім того, партнери в цьому випадку мають першочергове право на викуп акцій, якщо хтось вирішив покинути компанію і продати свою частину в ній саме таким чином.

У випадку з General Corporation партнер, який хоче продати всі або частину своїх акцій, зміг би зробити це абсолютно вільно. Тому General Corporation реєструють команди, які хочуть залучити інвесторів, але для тих, кого не знають на ринку зробити це складно. Найчастіше в формат General Corporation переходять ті ж C-Corporation, які хочуть залучити додатковий капітал для свого бізнесу.

S-Corporation – ще один варіант, який нам не підходить

Є ще один тип корпорацій, який не підійде нерезидентам США – це S-Corporation, які стали дуже популярні в США після податкової реформи 1986 року, про яку ми згадували в минулій частині нашого циклу матеріалів по компанія в США.

Причина проста: жоден з акціонерів S-Corporation не може бути підданим іншої держави, тим хто тимчасово проживає в США (тобто не громадянин США, без Green Card) і не задовольняє критерію «істотної присутності» (Substantial Presence Test)).

Чим же привабливі S-Corporation для підприємців США?

Згідно із законодавством США зареєструвати S-Corporation може лише резидент США, тому в рамках даного матеріалу ми не будемо на ній довго зупинятися
Ідея S-Corporation була розроблена податковим управлінням США (IRS) спеціально для допомоги малому бізнесу. Такі корпорації мають наступні особливості:

  • Головне – це податок на прибуток: у S-Corporation він всього один, який по суті є податком на прибуток її акціонерів. Більш того, такий податок не обкладається FICA, про стягнення якого ми говорили трохи вище;
  • Акціонерами S-Corporation можуть бути тільки приватні особи і в кількості не більшим за 100. Про те, що це можуть бути виключно резиденти США ми вже казали;
  • Допускається випуск тільки одного типу акцій.

З огляду на “зручне” оподаткування, IRS була змушена внести у вимоги до роботи S-Corporation правило про “адекватну” заробітну плату для менеджерів/власників корпорації. Зарплата не повинна бути вище рівня, який міг би бути виплачений найманому управлінцю, при цьому враховуються доходи компанії та географічні відмінності між штатами США. Якщо така вимога не буде дотримана, то весь дохід компанії може бути списаний в зарплату та обкладений відповідними податками.

S-Corporation появились в США после реформы 1986 года - Регистрация компании в США: корпорация или LLC
S-Corporation з’явилися в США після податкової реформи 1986 року і швидко стали дуже популярними. На жаль, відкрити їх можуть лише резиденти США.
І ось з трьох основних типів корпорації у нас залишилася тільки одна – С-Corporation, а також LLC-гібридна структура, яка поєднує в собі риси як корпорації, так і партнерства (тому ми записали її в корпорації, для зручності огляду). Їх ми зараз і розглянемо.

C-Corporation – ідеальне рішення для великого стартапу

C-Corporation – вид корпорації, який використовується нерезидентами США. Як правило, цю форму вибирають швидкозростаючі стартапи, які шукають публічного фінансування, тому що такий тип компанії істотно розширює список осіб, які можуть в неї інвестувати.

Такий вид корпорацій найбільш поширений в США і є досить універсальним, особливо якщо Ви хочете відкрити рахунок в США (особистий, інвестиційний або корпоративний), отримати згодом довгострокові візи або статус постійного жителя (Green Card), а згодом і громадянство США.

Важливо розуміти, що принципи функціонування і порядок створення корпорацій в США визначається на рівні законодавства штатів, тому в різних штатах процедури реєстрації будуть відрізнятися. Про це ми поговоримо в наступній частині, де будемо визначати кращі штати для ведення бізнесу.

В основі законів штатів щодо корпорацій лежить федеральний закон Model Business Corporation Act, прийнятий ще в 1946 році або його виправлена ​​версія Revised Model Business Corporation Act.

Загальні поняття про функціонування та оподаткування C-Corporation

Власники корпорації – це її акціонери, які для управління компанією обирають раду директорів. Вона (рада директорів) може призначати посадових осіб, наймати співробітників і вона ж несе відповідальність за організацію в цілому.

Корпорація живе власним життям і не припиняє свого існування навіть після зміни власників. Цікаво те, що корпорація має свою юрисдикцію, яка може бути відмінною від юрисдикції та правил оподаткування її акціонерів.

Якщо ж говорити про податки C-Corporation, то вважається, що вони підпадають під дію подвійного оподаткування. Виглядає це наступним чином: спочатку корпорація виплачує корпоративний податок на дохід корпорації, а потім її акціонери платять за своїми індивідуальними ставками податок на отримані дивіденди.

Корпорації не можуть віднімати суму дивідендів з суми корпоративного доходу. Це вважається одним з головних недоліків C-Corporation. Інші плюси та мінуси зведені в таблиці нижче:

Плюси C-CorporationМінуси C-Corporation
Така структура добре сприймається інвесторами, що спрощує залучення капіталу в бізнес;Процес реєстрації такої корпорації найбільш витратний за часом та коштами з усіх раніше перерахованих форм ведення бізнесу;
Обмежена відповідальність акціонерів (в рамках інвестиційного капіталу);
Багато паперової роботи та корпоративних формальностей, яких слід дотримуватися (збори ради директорів, збори акціонерів, багато специфічних вимог щодо ведення звітності);
Така корпорація може існувати необмежена кількість часу (на неї не впливає смерть акціонерів, продаж акцій і т.п.);
Подвійне оподаткування доходів корпорації;
Власники не зобов'язані самостійно управляти бізнесом, вони можуть обрати для цього раду директорів;Форма ведення бізнесу і звітності занадто складна для малих підприємств;
Існують можливості зниження бази оподаткування шляхом виплат на медичне забезпечення або подорожі.
Ведение отчетности C-Corporation довольно сложное - Регистрация компании в США: корпорация или LLC
Якщо Ви плануєте реєструвати C-Corporation в США, то варто пам’ятати, що ця форма бізнесу більше підходить великим компаніям. Ведення звітності C-Corporation досить складне, тому варто подумати про винаймання компанії, яка б супроводжувала Ваш бізнес, готуючи та подаючи замість Вас всю необхідну звітність.

Limited Liability Company (LLC) – комбінація корпорації та партнерства

Limited Liability Company (LLC, або компанії з обмеженою відповідальністю) вдало поєднує в собі переваги оподаткування на одному рівні (як у партнерств), і обмежену відповідальність учасників (як в корпораціях).

Серед членів LLC можуть бути як юридичні, так і фізичні особи, як резиденти, так і нерезиденти США. Права і відповідальність членів компанії, а також порядок управління компанією визначається установчою угодою (Operating Agreement).

Прибуток компанії розподіляється з урахуванням розміру частки кожного учасника в капіталі компанії. Передача часток компанії третім особам можлива тільки за згодою всіх інших учасників компанії. Якщо хтось з учасників компанії виходить з бізнесу, то продовження діяльності LLC можливе лише за згодою решти учасників продовжувати спільний бізнес.

LLC можуть випускати іменні сертифікати акцій різного номіналу з правом на отримання дивідендів, але вони не можуть пропонуватися третім особам без згоди зборів членів LLC.

Основний закон, який регламентує роботу LLC в США – Закон про компанії з обмеженою відповідальністю (Uniform Limited Liability Company Act) від 1996 року.

Важливий момент: зареєструвати LLC можна не у всіх штатах. Також більшість штатів вимагає наявність як мінімум трьох учасників для створення LLC.
Розгляньмо переваги та недоліки LLC. Одна з головних переваг – гнучкість бізнес-структури, яка дозволяє її членам розділяти й розмежовувати адміністративну відповідальність, а також на власний розсуд розв’язувати всі питання, пов’язані з розподілом доходів, фінансовими зобов’язаннями, тривалістю існування, ліквідацією компанії. Решта “за” і “проти” зведені в таблицю:
Плюси LLCМінуси LLC
LLC може управлятися як членами компанії (Member-Managed), так і призначаються менеджерами (Manager-Managed). Менеджер не обов'язково повинен бути членом компанії (LLC);У різних штатах існують різні системи оподаткування та фінансової відповідальності LLC;
Відповідальність членів LLC обмежена обсягом їх особистих інвестицій в компанію;Будь-які зміни в складі членів компанії або в пропорціях їх частки в статутному капіталі передбачає обов'язкове внесення змін до пакету установчих документів товариства;
На членство в LLC не існує кількісних обмежень;На LLC можуть накладатися певні обмеження в плані передачі права власності.
Всі члени компанії несуть обмежену відповідальність;Незручність залучення інвесторів (через специфіку роботи з іменними сертифікатами акцій);
Немає подвійного оподаткування (використання спрощеної системи оподаткування);
Члени компанії сплачують податки на індивідуальному рівні;
Можливість непропорційного розподілу прибутку серед учасників товариства;
Можливість гнучкої зміни типу юридичної особи: можна почати бізнес як LLC, а пізніше перереєструватися, наприклад, як S-Corporation.
Выбор организационно-правовой формы компании в США - Регистрация компании в США: корпорация или LLC
Вибір організаційно-правової форми компанії визначається не тільки податками та складністю обліку, а й розмірами бізнесу, планами власників бізнесу на майбутнє: чи потрібні будуть додаткові інвестиції, чи є плани “виростити” бізнес на продаж і т.п.

Замість висновку: Що вибрати: LLC або C Corporation?

І ось ми розібрали всі 11 організаційно-правові компанії в США і в сухому залишку маємо не такий і широкий вибір: C-Corporation і LLC. Окремі випадки на кшталт приватного підприємства (Sole Proprietorship), професійних об’єднань (PLLC) або Non-Profit Corporation ми не беремо до уваги, тому що говоримо про створення бізнесу в США, який можна масштабувати та за необхідності продати.

Щоб обрати більш відповідну форму правової організації для Вашого бізнесу, потрібно враховувати особливості бізнес-діяльності, масштаби, а також управління, яке Вам більш зручне.

Корпорація більше підходить для компаній середніх і великих масштабів, а також для великої кількості акціонерів. LLC, своєю чергою, для малих підприємств з невеликою кількістю акціонерів.

Відносно податків, більш вигідний варіант LLC, тому, що поєднує в собі один рівень оподаткування як в приватній компанії або партнерстві, і обмежену відповідальність учасників як в корпорації.

Корпорація є найефективнішою і привабливою формою організації в питаннях залучення грошового капіталу, через продаж акцій та облігацій. Більша ймовірність для відкриття банківського рахунку в порівнянні з іншими формами організації бізнесу. Це пояснюється тим, що корпорації більш надійні, а також вважається, що вони здатні забезпечити банкам прибуткові вклади, шляхом залучення надійних інвесторів, при цьому не залучаючи їх в управлінську структуру бізнесу.

Ще один часте питання, на який нам доводиться відповідати, коли мова заходить про реєстрацію компанії в США: “а що частіше реєструють інші підприємці?

Відповідаємо: частіше реєструють LLC, приблизно в співвідношенні 4:1, але це зовсім не означає, що Вам потрібно діяти за принципом “як всі, так і я”. Виходите з потреб і перспектив Вашого бізнесу. А якщо виникають проблеми з вибором, Ви завжди можете звернутися до нас за безкоштовною консультацією. Просто заповніть форму, яка приведена трохи нижче.

Всерйоз задумалися про реєстрацію компанії в США? Прямо зараз зареєструйтеся на безкоштовну консультацію експертів 4B та дізнайтеся все про особливості реєстрації бізнесу в США, вартість і терміни виконання послуги.

Замовте консультацію прямо зараз!

Розібравшись в формах компаній в США, можемо перейти до вибору штату для відкриття бізнесу. Там же відповімо ще на одне часте питання: “Чи є в США штати-офшори?”

Рубрикатор матеріалів на тему реєстрації компанії в США

0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ваш надійний партнер по реєстрації та супроводу бізнесу за кордоном, підготовці фінансових звітів та аудиту, реєстрації торгових марок

РОЗДІЛИ САЙТУ

ПРО КОМПАНІЮ

Учасник міжнародної мережі постачальників послуг:

КОНТАКТИ

Офіс в Україні:
Київ, вул. Парково-Сирецька, 4В
Тел.: +380 (44) 374-50-80
Email: info@4b.ua

Офіс в США:
26 Diplomat Parkway Unit CU2-15 Hallandale, FL 33009
Тел.: +1 609 775 99 04
Email: usa@4b.ua