+38 (044) 374-50-80 info@4b.ua

Кращі Amazon-конференції 2020:
The Prosper Show

Ярослава Дьо
Юрист-експерт
відділу e-Сommerce
Дата публикації:

09

грудня, 2019

За лічені дні закінчиться 2019 рік і ми хочемо розповісти Вам про найкрутіші Amazon-конференції наступного 2020 року.

Навіщо? Щоб Ви нічого не пропустили і змогли зареєструватися за списком An Early Bird – за найвигіднішими цінами.

Почнемо, мабуть, з найкрутішої Amazon-тусовки – The Prosper Show 2020 року, яка традиційно проводиться в Лас-Вегасі.

Ви знали, що багато компаній, які там виставляються, починають готуватися до цієї конференції ще влітку? Так-так, все настільки серйозно, що ніхто не хоче втратити свій шанс – представити себе якнайкраще всій світовій спільноті Amazon-підприємців.

Чому The Prosper Show вважається такою крутою конференцією?

Дамо трохи статистики, щоб зрозуміти, що таке The Prosper Show і чому цю конференцію намагаються відвідати TOP-ові Amazon-підприємці..

  • Вважається, що на The Prosper Show буває найбільша кількість колишніх співробітників Amazon і аналітиків, які співпрацюють з цією платформою, ніж на будь-який інший конференції. На користь цього факту говорить і те, що один із засновників конференції – James Thomson був керівником одного з підрозділів Amazon Services, а також менеджером відділу по роботі з клієнтами програми Fulfillment by Amazon;
  • Згідно зі статистикою, 59% учасників конференції входять в TOP 1% продавців Amazon;
  • Свої стенди на The Prosper Show представляють найвідоміші сервіси для Amazon-підприємців. Майже на кожному стенді проводяться акції з цінними призами, а також роздають купони на безкоштовні trial-періоди і знижки на річне обслуговування;
  • У 2020 році The Prosper Show буде проводитися вже в п’ятий раз і кожного разу конференція стає все більшою. У 2019 окрім основних виступів, проводилися ще 27 міні-семінарів, на 2020 рік їх вже заплановано аж 36.

James Thomson (Джеймс Томсон) є партнером агентства Buy Box Experts і одним із засновників конференції The Prosper Show.

Раніше він обіймав посаду керівника підрозділу Amazon Services, яке відповідало за залучення на платформу десятків тисяч продавців щорічно. Також він був у числі перших менеджерів по роботі з клієнтами в рамках програми Fulfillment by Amazon (FBA).

До Amazon Джеймс був консультантом з питань управління та банкіром. У 2017 році, у співавторстві з іншим засновником The Prosper Show Джозефом Хансеном (Joseph Hansen) він опублікував книгу «The Amazon Marketplace Dilemma».

Джеймс має ступінь бакалавра наук Університету Альберти, ступінь магістра ділового адміністрування Університету Вандербільта і ступінь доктора філософії в галузі маркетингу.

Джеймс постійно читає лекції в провідних бізнес-школах по всьому світу, його публікації часто виходять в Wall Street Journal, Forbes, Entrepreneur, Inc., і багатьох інших ділових виданнях.

The Prosper Show в 2020 році

Дата проведення: 23-25 ​​березня 2020 року

Місце: Westgate Hotel (поруч з Las Vegas Convention Center), Лас-Вегас, США

Якщо в 2019 році конференцію відвідало більше 1600 чоловік, то в 2020 ця цифра, за всіма прогнозами, буде ще більшою. Нещодавно була відкрита реєстрація і до 15 січня 2020 року квиток можна придбати за 799 $, заощадивши 150 $ від його стандартної ціни.

Факт, який підтверджується з року в рік: серед спікерів The Prosper Show найбільша кількість колишніх співробітників Amazon (в порівнянні з аналогічними заходами)

А що з приводу спікерів?

Як ми вказували трохи вище, на The Prosper Show буває багато колишніх співробітників Amazon, не виняток і найближча конференція:

  • Rachel Greer (Рейчел Грір) – в 2016-2017 Technical Product Manager в Amazon, відповідала за розподіл мільйонних бюджетів і працездатність команд, що підтримують веб-сайти Amazon. На конференції виступить з низкою доповідей на тему продуктивності Amazon-підприємців та істинної вартості Private Label брендів;
  • Peter Kearns (Пітер Кернс) – пропрацював в головному офісі Amazon майже 4 роки. Він був лідером однієї з команд Amazon Services Seller, що займається категоріями Apparel & Softlines, Consumables та Sports & Outdoors. На конференції його тема: зовнішній трафік для лістингів і останні зміни Amazon, що можуть вплинути на бізнес;
  • Parag Mamnani (Параг Мамнані) – пару років відпрацював в департаменті Amazon.com Webstore Development і до сих пір входить до ради розробників Amazon та Intuit. На конференції Параг буде ділитися секретами масштабування бізнесу до цифр в 10 мільйонів доларів;
  • Chris McCabe (Кріс МакКейб) – майже 6 років пропрацював в Amazon, в відділі захисту прав споживачів. Провів кілька розслідувань на Amazon.com і Amazon.fr, в ході яких були виявлені ряд випадків шахрайства з боку великих продавців, брав участь у розробці нових політик для запобігання маніпуляцій з боку продавців. З огляду на минулий досвід Кріса, цілком очікувано, що на конференції він поділиться способами захисту своїх акаунтів і брендів.

The Prosper Show це не тільки виступи, але і велика виставка, з унікальною можливістю відвідати стенди найвідоміших Amazon-сервісів і послуг для підприємців.

Як правило, на кожному зі стендів проводиться розіграш цінних призів, а також роздача trial-доступів і знижок на послуги.

У 2020 свої стенди на The Prosper Show привезуть: Empire Flippers, BigCommerce, ChannelAdvisor, eBay, Feedvisor, Jungle Scout, MerchantWords, Payoneer Inc., TaxJar, Viral Launch і ще десятки відомих компаній.

Тематика виступів на The Prosper Show 2020

Крім колишніх співробітників Amazon, на конференції виступлять багато серійних підприємців, засновників великих Amazon-агентств і сервісів.

Ось тільки невеликий зріз по темам, які вже анонсовано на березень:

  • Просунута стратегія роботи з відгуками при старті продукту та подальших продажах (Liz Fickenscher, eComEngine);
  • Що коїться в розумі покупця. Що я зрозумів, коли придбав 8 Amazon-бізнесів (Richard Jalichandra, 101-Commerce);
  • Правильна стратегія по роботі з правами на інтелектуальну власність при запуску власного бренда на Amazon (Rich Goldstein, Goldstein Patent Law);
  • Спосіб кращої налаштування PPC-реклами на підставі отриманих раніше даних (Franz Jordan, Sellics);
  • Успішні рісерч і переговори з представниками фабрик-постачальників (Nathan Resnick, Sourcify);
  • Просунута техніка роботи з ціною та як опинитися на першій сторінці Amazon (Aatish Salvi, CTO);
  • Використання відео для вирішення найбільших викликів на Amazon (Patrick Tedjamulia,Videopeel)

І це тільки мала частина того, що Вас чекає на The Prosper Show в 23-25 ​​березня в Лас-Вегасі.

Рекомендуємо не затягувати з реєстрацією на The Prosper Show 2020.

При реєстрації до 15 січня Ви зможете заощадити 150 $, а також набагато простіше зможете забронювати один з готелів неподалік від місця проведення конференції (на сайті заходу є вся необхідна інформація і навіть ціни на готелі) .

Саме час реєструватися і планувати поїздку в Лас-Вегас

Якщо ми Вас переконали і Ви вже плануєте відвідати The Prosper Show, то Вам знадобиться наступна інформація:

І наостанок одна рекомендація: обов’язково підпишіться на розсилку сайту The Prosper Show, вона досить пізнавальна і охоплює не тільки організаційні моменти.

Також можете підписатися на нашу розсилку. Дайджест блогу 4B виходить раз в 2 тижні і не дозволить Вам пропустити важливі та цікаві новини зі світу Amazon-бізнесу.

0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ваш надежный партнер по регистрации и сопровождению бизнеса за рубежом, подготовке финансовых отчетов и аудита, регистрации торговых марок

РАЗДЕЛЫ САЙТА

О КОМПАНИИ

Участник международной сети провайдеров услуг:

КОНТАКТЫ

Офис в Украине:
Киев, ул. Парково-Сырецкая, 4В
Тел.: +380 (44) 374-50-80
Email: info@4b.ua

Офис в США:
26 Diplomat Parkway Unit CU2-15 Hallandale, FL 33009
Тел.: +1 609 775 99 04
Email: usa@4b.ua