Запуск нового Amazon Netherlands заплановано на перший квартал 2020 року
Forbes передбачає, що наступним онлайн-магазином Amazon в ЄС може стати Amazon в Нідерландах, запуск якого почнеться вже в першому кварталі 2020 року.
Великі бренди споживчих товарів (CPG) вже підтверджують майбутній повний запуск платформи Amazon в Нідерландах. Стало відомо, що компанія веде перемовини з окремими власниками брендів, щоб розпочати створення лістингів для товарів Amazon Netherlands з 1 листопада 2019 року, а також активно наймає персонал у регіоні.
Відомості про запуск маркетплейса в Голландії розпливчасті, але їх багато
У Нідерландах вже запущено книжковий магазин Amazon, а Amazon Germany пропонує цілодобову доставку в Нідерландів, що охоплює 3 млн. товарних позицій.
Запуск нового маркетплейса означає, що продавцям з єдиним європейським seller-аккаунтом (Amazon EU) буде легко здійснювати продажі в Нідерландах, бо вони працюватимуть на єдиному європейському ринку, крім того, ще й отримають додаткові 17,8 мільйонів клієнтів.
У Голландії вже є книжковий магазин Amazon, але гігантові онлайн-продажів цього виявилося замало. Все йде до того, що ми скоро почуємо про запуск нового європейського маркетплейсу Amazon.
Forbes зазначає, що Amazon вже перевела 2 мільйони німецьких лістингів на голландську мову в 2018 році. Також важливо зазначити, що е-commerce ринок Голландії більш активний, що підтверджується вищим відсотком онлайн-продажів, порівняно з тією ж Німеччиною.
З декількох джерел стало відомо про нові вакансії, які відкрила Amazon в Нідерландах для менеджерів, що розмовляють голландською і місцевих відділів продажів реклами. Однак цілком ймовірно, що новостворені рекламні відділи будуть орієнтовані на рекламну програму Amazon DSP (рекламна demand-side платформа Amazon, яка конкурує з Google Advertising), а не на ринок реклами товарів, які продаватимуться на нідерландському маркетплейсі.
Багатоходівочка від Amazon
Першими компаніями, що працюють на ринку товарів широкого вжитку, які, швидше за все, з’являться на Amazon.nl, стануть такі великі бренди як Unilever, Nestle і P&G. Але Forbes також передбачає, що у Amazon є й інші наміри для виходу на Голландію, крім бажання проявити активність в продажах для своїх стратегічних партнерів.
Amazon продовжує йти до своєї давньої мети – захоплення ринків доставки продуктів харчування. І якщо в США, для досягнення цього Amazon, викупив свого часу Whole Foods і запустив Amazon Fresh, то в Європі він йде трохи іншом шляхом – через співпрацю з Deliveroo.
У травні 2019 року Deliveroo оголосила, що Amazon планує інвестувати 575 млн. $ в службу доставки продуктів. Трохи пізніше голландський конкурент Deliveroo Takeaway.com повідомив про злиття з британською компанією Just Eat в липні 2019 року. Цілком можливо, що вихід на Голландію – стратегічних хід, щоб разом в Deliveroo збільшити швидкість доставки продуктів харчування на ринках Німеччини і Голландії, послабивши позиції основних конкурентів.
Amazon зберігає мовчання
Журналісти Forbes звернулися за коментарями до керівництва Amazon з приводу чуток про запуск нового європейського маркетплейсу. Вгадаєте яка була відповідь? Вірно: “Ми не можемо ніяк це прокоментувати”. 🙂
У будь-якому випадку, чекати залишилося не так довго. Крім того, Amazon не зможе довго приховувати таку резонансну новину і зовсім скоро ми будемо знати: Голландія – “так”, чи Голландія – “ні … поки що ні”.
Залишити коментар
Сподобалася стаття? Будемо вдячні за коментарі та репости
Ваша адреса email не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *