+38 (044) 374-50-80 info@4b.ua

Вихід на eBay для приватних і юридичних осіб

Олег Билоногий – Консультант, активный продавец на eBay c 2016 года
Олег Білоногий
Консультант, активний продавець на eBay c 2016 року.
Засновник Facebook-спільноти активних продавців на eBay з країн СНД – eBay FAQ
Дата публікації:

07

серпня, 2021

eBay досі вважається досить потужним гравцем серед маркетплейсів США і Європи. Багато компаній, приватні підприємці, виробники і просто приватні особи намагаються вийти на цю частину ринку. Однак, далеко не у багатьох з них виходить зайти, побудувати і систематизувати торгівлю на eBay.

Сьогодні ми розберемо, наскільки дозволяє формат статті, як зайти на eBay приватним особам і\або брендам (юридичним особам).

Останні один-два роки eBay дуже ревниво ставиться до нових продавців і не важливо це виробник, чи фізична особа. Крім того приблизно з середини липня 2021 року eBay закрив можливість стати продавцями жителям України.

До речі, це сталося відразу після того, як відбувся перехід на eBay Payments, з паралельною інтеграцією з Payoneer, для виведення коштів. Сталося це без будь-якого попередження і оголошень з боку eBay.

Зараз ми і представники Укрпошти активно займаємося цим питанням, з представниками офісу eBay і сподіваємося на позитивне рішення найближчим часом. Так відбуваються багато процесів на цьому маркетплейсі і висновок ви можете зробити самі.

Особливості виходу на eBay

Давайте розберемося, як можна вийти на eBay, тим країнам у яких поки є на це можливість.

Перш, ніж торгувати на eBay, вам потрібно розуміти, що ваш багаж знань повинен складатися мінімум з 4 блоків:

  1. Технічний блок.

Реєстрація, оформлення та налаштування облікового запису продавця. eBay Store – підписка, налаштування, оформлення та інструменти просування, які дає eBay Store.

  1. Аналіз ніші, продавців, конкурентів.

Все це необхідно для прогнозування і вироблення тактики виходу на ринок.

  1. Створення та оптимізація лістингу.

Якщо у вас товар відмінної якості, відповідна ціна, але ви не якісно створите лістинг – ваш товар буде складно знайти або він буде не зрозумілий покупцеві, а ви довго будете чекати перших угод.

  1. Customer Service.

Продаючи товар, ви продаєте вашому покупцеві і сервіс супровід: доставка, вирішення спірних питань і так далі. Якщо у вас відмінний товар, ціна і продається добре, але ви надаєте поганий сервіс, швидше за все видача ваших товарів в пошуку буде погіршуватися, а в найближчій перспективі може замаячити і блокування облікового запису.

Потрібно розуміти, що eBay (а точніше його роботи-тригери) можуть заблокувати нові акаунти, причому без пояснення причин і можливості апеляцій. Тому, якщо ви представник бренду або виробника, на майданчик в будь-якому випадку краще заходити як фізична особа. Якщо щось станеться з аккаунтом (заблокують або призупинять, з подальшим блокуванням), то ваші дані будуть в системі маркетплейса і їх вже буде неможливо використовувати для повторних реєстрацій.

Вихід на eBay для юридичних осіб

Для юридичних осіб алгоритм входу такий:

  1. Засновників повинно бути мінімум 3.
  2. Запуск декількох акаунтів одночасно, але між собою ніяк не пов’язаних з даними.

Що це означає:

  • Залізо і IP повинні бути різними. На стартових акаунтах, якщо ви не розумієте як працює VDS і інші сервіси забезпечують анонімність і безпеку в мережі, краще їх не використовувати.
  • Прізвище, ім’я, поштова адреса, індекс, телефон повинні бути різними, з можливістю підтвердження особи та адреси (наприклад, за допомогою виписки з банку).
  • Платіжні дані для зняття комісії (PayPal, кредитні/дебетові карти) повинні належати і відповідати даним реєстрації.
  • Якщо для прийому платежів (як це зараз в Росії) використовується ще PayPal, він не повинен бути в системі eBay, навіть якщо до нього прив’язані різні електронні ящики.
Главная страница eBay – Выход на eBay для частных и юридических лиц
З середини липня 2021 eBay закрив можливість зареєструватися продавцям з України. Будемо сподіватися, що це лише тимчасовий захід.

Алгоритм запуску аккаунта

Цей алгоритм був випробуваний на багатьох акаунтах з ймовірністю реєстрації близько 95%.

eBay хоче більше знати про вас і упевнитися, що ви не черговий софт, який може нашкодити йому або покупцеві. Один з таких показників – це cookies.

Кожен браузер, який ми використовуємо для доступу до сайтів, має так звані cookies. Це файли, які зберігають історію про ваші візити на сайти. Під час нашого першого перегляду eBay, cookies ще порожні і про нас не так багато відомо. При такому розкладі eBay (його роботи-трекери, які і гальмують аккаунт) нам не довіряють. Якщо ми почнемо відразу створювати аккаунт продавця і виставляти товари, нас відразу призупинять.

Що потрібно робити, щоб eBay нам почав довіряти і мінімізувати ймовірність припинення (блокування) нового аккаунта продавця?

  1. Використовувати портативні версії браузерів (правда для Apple потрібно постаратися), щоб історія записувалась виключно під ті чи інші ніші, які ви збираєтеся продавати. В принципі це зручно.
  2. Потрібно створити історію переглядів і заповнити cookies, перш ніж активувати обліковий запис продавця. Ідеальний спосіб зробити це і завоювати довіру eBay – виступати в якості постійного відвідувача і не виконувати нічого, що може здатися eBay роботизованим.

Після створення облікового запису покупця eBay – витратьте від 10 до 15 хвилин в день на вивчення аккаунта, читання політики та відвідування спільноти eBay (розділ “Community” внизу стартової сторінки), відвідайте Seller Center і офіційний інформаційний сайт корпорації (ebayinc.com). Проробіть це протягом двох тижнів, перш ніж активувати обліковий запис продавця. Заодно англійську підтягніть і можливо дізнаєтеся, щось нове для себе.

  1. За ці 2 тижні, поки гуляєте, можете зробити 5-10 покупок і отримати відгуки. Купувати раджу товари не дешевше 10 дол.

Активація облікового запису продавця

Публікація вашого першого товару це і є активація вашого облікового запису продавця. До цього етапу потрібно підходити дуже уважно і акуратно.

Коли ви вирішили виставити свій перший товар і стати продавцем, не виставляйте перший лістинг з товаром з інтернету (фото зі стоку). Це викликає підозру у роботів eBay.

Сфотографуйте будь-що, більш-менш адекватний предмет з дому, на продаж (книгу, сувенір і так далі), тільки не від відомих на заході брендів.

Які товари краще не виставляти. Про це можна дізнатися в хелпе самого eBay в розділі
“Заборонені товари на eBay і з обмеженнями”.

Ви можете виставити будь-який домашній предмет і якщо не хочете його-продавати поставте завищену ціну.

Виставляйте перший товар, тільки зі країни реєстрації. Наприклад, якщо ви з України, перший товар виставляйте тільки з локацією з України.

Увага: Якщо ви раніше фотографували телефоном, фотоапаратом для аккаунта, який згодом був заблокований і цим же пристроєм зробили фото для нового облікового запису – вам слід, після того, як сфотографуєте видалити метадані фотографії.
Ці метадані (EXIF) містять інформацію про пристрій, за допомогою якого робилося фото, дату та інше. eBay швидко впізнає ваше “залізо” і ймовірність повторного блокування буде дуже висока, якщо завантажити зображення в новому акаунті.

Щоб видалити метадані скористайтеся софтом для цього призначеним або онлайн-сервісами, наприклад www.verexif.com

Пам’ятайте, що при виставленні свого першого товару у вас повинен бути доступ, до рахунку Payoneer, доступ до телефону (номер якого ви ввели при реєстрації аккаунта покупця). А також кредитна, дебетова картка (дані введені при реєстрації на eBay і дані карти повинні збігатися) або Пейпал (український підійде обов’язково з тими ж даними що і на eBay), з яких у вас буде зніматися комісія з продажів, абонплата за магазин і інші платежі.

Якщо публікація протрималася два-три дні без блокування облікового запису, сміливо видаляйте товар і публікуйте вже той товар, яким збираєтеся торгувати. Попереджаю, не поспішайте забивати всі ліміти. Це може негативно позначитися на акаунті. Слідкуйте, за тим, щоб ліміти були в зеленому секторі на лічильнику лімітів.

Доставка от eBay – Выход на eBay для частных и юридических лиц
Станом на перший квартал 2021 року у світі налічується 187 мільйонів користувачів eBay. У порівнянні з попереднім роком зростання склало 7.47%.

Особливості запуску на eBay із країн СНД

Якщо ви запускаєтеся з країн СНД, потрібно розуміти, що до таких акаунтів eBay відноситься з більшою опаскою, якщо порівнювати з тими, хто реєструється наприклад зі Німеччини, Польщі та інших країн Євросоюзу або США. Як варіант, заводите 2-3 аккаунта відразу, але між собою ніяк не пов’язаних, хоча на eBay і дозволений мультиаккаунтинг.

Все описане вище, думаю буде актуально ще місяців 6, якщо звичайно eBay радикально не змінить тригери для нових акаунтів.

Перехід на бізнес-аккаунт

Другий етап – це перехід на бізнес-аккаунт.

Відразу скажу, що технічно, це ніяк не впливає на будь що в вашому аккаунті. Хіба що, можуть ліміти рости швидше. Тому, поки ви не налаштуєте обліковий запис і не оформите, поки не зрозумієте як працює eBay Store, чи не відпрацюєте алгоритм роботи з покупцями – не варто світить своє юридичну особу.

Крім того, якщо ви перейшли на eBay Payments (новий спосіб одержання платежів) як фізична особа, ви без проблем можете перейти на бізнес-аккаунт. Однак, якщо ви інтегрували свій аккаунт в eBay Payments як бізнес-аккаунт, перейти назад вже буде неможливо.

Якщо коротко – на старті, не поспішайте переходити на бізнес-аккаунт. Однак, якщо ви впевнені в своїх силах і бухгалтері, і зважилися перейти на бізнес-аккаунт, це не проблема. Все що вам потрібно зробити – в розділі Personal Information переключити аккаунт на бізнес, слідуючи інтуїтивно зрозумілим підказкам. Від вас не потрібно будь-яких документів і підтвердження вашої юридичної особи.

Єдина відмінність, якщо ви торгуєте або хочете торгувати з України, це відповідність типу аккаунта на eBay і Payoneer. Іншими словами, якщо ви інтегруєте індивідуальний аккаунт eBay, Payoneer у вас повинен бути теж на приватну особу. Відповідно якщо у вас Payoneer на юридичну особу, ви зможете прив’язати до нього, тільки бізнес-аккаунт eBay.

Стратегія формування асортименту на eBay

Тепер давайте розберемося, яка стратегія потрібна для подальшої роботи і формування асортименту.

Плюс кількох, не пов’язаних між собою акаунтів, в тому, що на нових аккаунтах продавців є обмеження по лімітах (ліміти можуть варіюватися від країни реєстрації і типу аккаунта), що не дуже зручно, особливо коли у вас лінійка товарів більше 10 Айтем (SKU) і до того ж з варіаціями. Коли у вас кілька акаунтів ви можете максимально безпечно виставити свої товари.

Хотілося б зауважити, що eBay (надалі так будемо називати eBay-систему в цілому, разом з тригерами-роботами, сервісною підтримкою і так далі) не любить підвищеної активності на нових аккаунтах і в деяких випадках припиняє роботу аккаунта в цілому через підвищену активності і часто маркує це кодом МС011 (під цим кодом можуть виступати й інші проблеми з обліковим записом).

Для того, щоб не спіймати цей маркер, на початкових аккаунтах публікуйте товар поступово.

Ось безпечний алгоритм для акаунтів зареєстрованих на eBay.com, у яких ліміт 10 товарів, на 500 $:

  • 1 тиждень: 1 товар
  • 2 тиждень: 1-2 товарів
  • 3 тиждень: 1-2 товарів
  • 4 тиждень: 1-2 товарів

Основне завдання в результаті, по закінченню першого місяця, не виходити із зеленої зони лімітів за кількістю і сумою.

У деяких європейських акаунтів eBay, ліміти в кілька разів більші (це залежить від країни і типу аккаунта). У цьому випадку кількість завантажуваних товарів можна збільшити, але не набагато. eBay вважає, що нові продавці, ще не знають як технічно працювати на майданчику, як надавати сервісні послуги покупцям, тому і вводить подібні тригери.

Перевага декількох акаунтів

Виходячи з вищенаведеного видно, що наявність, мінімум 3 акаунтів має свої переваги. Є ще одна перевага декількох акаунтів – насичення ринку вашим товаром.

Одна справа, коли ваш товар знаходиться на одному акаунті і він стартовий, плюс оптимізація лістингу ще в процесі освоєння і незрозумілі інструменти просування та інші нюанси. Інша справа, коли цей же товар виставлений в кількості, під різними варіантами оптимізації, що підвищує в рази видачу в пошуку вашого товару.

Одна із стратегій при виході на eBay, для PL-продавців (Private Label) або Handmade-продавців – максимальне насичення ринку eBay своїм товаром.

Навіть, якщо у вас є 3 або більше акаунтів рекомендується домовиться з продавцями на eBay і розмістити свій товар на 1-2 місяці у них, звичайно на взаємовигідних умовах. Це один з найпростіших інструментів органічного просування свого товару, для початківців продавців. Після цього, можна замкнути на собі продажі.

Ось таким нехитрим чином працює стратегія декількох акаунтів. Є ще один плюс в декількох акаунтах продавця. Якщо, по якійсь причині, з вашої вини або підступні конкуренти (так, і тут є “чорні” способи боротьби з конкурентами, особливо в висококонкурентних нішах з наявністю грошей) заблокують або призупинять ваш один аккаунт – поки ви будете вирішувати питання з акаунтом, інші акаунти будуть працювати. У разі, якщо акаунти будуть пов’язані, тоді чекайте проблем і на інших акаунтах.

Команда Петровіч’ і Ко до ваших послуг

Ситуація з запусками акаунтів продавців досить динамічна, але не дивлячись на це наша команда Петровіч’ і Ко,в моїй особі – Олега Білоногого, тримає руку на пульсі. За останній рік у нашої команди не було жодного негативного результату. Всі 125 акаунтів (проектів), у різних нішах і з кількох країн, були успішно запущені.

Ось невеликий список запущених проектів:

  • HandMade: шкіряні вироби, кастомізовані вироби для офісу, сувенірні та подарункові напрямки та інше.
  • Виробники: електроніки, дитячих речей, стоматологічних інструментів, запчастин для ретро-мотоциклів, іграшок для дітей, а також товарів для тварин та інш.
  • Dropshipping. Офіційний дропшіппінг в США і країнах Європи.

Правда на одні акаунти йшло менше часу, на інші більше і основні затримки були з вини клієнтів, які не до кінця розкривали актуальну інформацію. Доводилося починати все спочатку.

Ви можете пройти цей шлях самостійно, а можете заощадити нерви і час, пройшовши його під керівництвом нашої команди.

Сподіваюся, що ця інформація допоможе вам стати активним, успішним продавцем на eBay, незважаючи на всі складнощі роботи з платформою. З одного боку всі ці проблеми з акаунтами, багами – це напружує, особливо початківців продавців. Однак, якщо подивитися з іншого боку, то стає зрозуміло, що таким чином відсіюється досить багато наших конкурентів, особливо для експортерів з країн СНД.

Описане вище, лише перший крок великого шляху, але сподіваюся, що він буде не останнім.

Послуги для еBay-підприємців

Консультація будь-якого рівня.

  • Аудит аккаунта продавця.
  • Аудит лістингу.
  • Докладні і практичні відповіді на ваші питання.
  • Запис консультацій і надання записи клієнту.

Вартість консультації – 150 дол за годину (мінімальна кількість часу консультації 30 хв).

Ексклюзивно для порталу 4В знижка на першу консультацію 50%.
Промокод: petrovi4.

Запуск проектів на eBay для фізичних і юридичних осіб.

  • Пакет “Light”.
  • Пакет “Basic”
  • Пакет “Premium”

Ексклюзивно для порталу 4В: Знижка на всі пакети 25%
Промокод: ebaypack2021.

Навчання торгівлі на eBay, за авторською програмою.

  • Індивідуальне навчання.
  • Навчання в групі.
  • Тестування, навчання і підготовка персоналу для проектів на eBay.

Ексклюзивно для порталу 4В: Знижка на всі пакети 25%
Промокод: ebayedu2021.

Контакти:
Телеграм: @ebaysellexpert
Facebook: Петровіч’ і Ко

0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ваш надійний партнер по реєстрації та супроводу бізнесу за кордоном, підготовці фінансових звітів та аудиту, реєстрації торгових марок

РОЗДІЛИ САЙТУ

ПРО КОМПАНІЮ

Учасник міжнародної мережі постачальників послуг:

КОНТАКТИ

Офіс в Україні:
Київ, вул. Парково-Сирецька, 4В
Тел.: +380 (44) 374-50-80
Email: info@4b.ua

Офіс в США:
26 Diplomat Parkway Unit CU2-15 Hallandale, FL 33009
Тел.: +1 609 775 99 04
Email: usa@4b.ua