fbpx

Інтеграція та подальший продаж на eBay в магазині вашої компанії

Час читання: 5 хвилин

Сьогодні ми поговоримо про інтеграцію на eBay.

Як почати продавати на маркетплейсі та інтернет-аукціоні eBay, у своєму магазині та що для цього потрібно.

Давайте розберемо все по порядку.

Спочатку, звичайно, потрібно зареєструвати облікові акаунти в платіжній системі та на маркетплейсі, які види акаунтів вибрати: особисті або бізнес, запитаєте ви?

При реєстрації акаунтів на компанію, вибираємо бізнес акаунти.

Якщо ви хочете продавати ваші товари в магазині на eBay, потрібно також оформити підписку на магазин, вибравши потрібний тариф (пізніше тариф можна буде змінити на інший), налаштувати магазин, а також зробити дизайн.

Також не забуваємо про збільшення лімітів на сторінці продавця eBay, навчання та консалтинг, якщо ви плануєте вести ваш магазин самостійно або ж ви можете передати магазин на ведення в агентство.

Інтеграція на майданчик складається з 2-х основних пунктів:

1. Реєстрація та налаштування бізнес акаунту PayPal

Акаунт PayPal необхідний для продажу на eBay і саме на нього будуть надходити кошти від продажу ваших товарів на майданчику.

Також на сторінці PayPal (в залежності від країни реєстрації) може бути доступний функціонал:

  • оплата товарів (послуг);
  • виставлення і оплата інвойсів (рахунків);
  • відправка та одержання переказів;
  • випуск PayPal бізнес карти.

Для реєстрації бізнес акаунту PayPal необхідно надати наступні дані про компанію:

  • найменування компанії;
  • фактичний та юридичний адреси;
  • стаціонарний (мобільний) телефони;
  • дані та скани документів про реєстрацію;
  • дані та скан ліцензії, якщо це може бути застосовано;
  • дані та скани документів контактних осіб, засновників та осіб, що беруть участь в управлінні компанією, також ви можете додатково додати дані на осіб, які матимуть право розпорядження акаунтів (можливе налаштування разового рівня доступу);
  • скан виписки з банківського рахунку компанії.

надати і підтвердити дані компанії:

  • Email (він же ID аккаунта PayPal);
  • пароль від аккаунта PayPal (необхідно встановити його і підтвердити повторним введенням);
  • банківський рахунок компанії;
  • бізнес карта (на свій розсуд, в залежності від регіону реєстрації аккаунту).

Також, для збільшення рівня захисту акаунту, ви можете: відповісти на секретні питання і включити 2х факторну автентифікацію (рекомендую вам це зробити) з наступними способами підтвердження: СМС на ваш мобільний телефон або через додаток (рекомендую Microsoft Authenticator).

Після того, як ваш бізнес акаунт PayPal буде налаштований і готовий до роботи, необхідно зареєструвати та налаштувати бізнес акаунт eBay.

Рекомендуємо вам відкрити рахунок PayPal заздалегідь, до створення облікового запису продавця на eBay

2. Реєстрація та налаштування бізнес акаунту eBay

2.1. Реєстрація eBay бізнес акаунту продавця

Для реєстрації бізнес акаунту eBay необхідно надати дані про компанію, а також заповнити всі поля реєстраційної форми на площадці, пізніше також потрібно буде завершити налаштування акаунту.

Поля реєстраційної форми:

  • Email (він же login, для входу в акаунт, ID акаунту eBay вам присвоїть самостійно, його ви пізніше зможете змінити), якщо ви плануєте використовувати один eBay акаунт продавця – рекомендую реєструвати акаунти eBay та PayPal на одну і ту ж пошту), адреса електронної пошти необхідно буде підтвердити;
  • пароль від акаунту, його необхідно ввести і підтвердити введенням в другому полі;
  • дані контактної особи (прізвище ім’я (по батькові), адресу реєстрації/проживання. Ця людина буде мати право спілкуватися із саппортом, на акаунт можна додати декілька контактних осіб, це робиться по дзвінку в підтримку площадки;
  • фактичний і юридичний адреси компанії;
  • мобільні (стаціонарні) телефони компанії;
  • податковий ID компанії;
  • дані реєстраційних документів компанії.

2.2. Налаштування eBay Бізнес акаунту продавця

Також, для налаштування бізнес акаунту продавця eBay необхідно додати наступні дані, а також зробити налаштування акаунту.

Додавання даних:

  • automatic payment method, необхідний для оплати інвойсів eBay,
    ними може виступати PayPal або бізнес карта компанії (в країнах, де PayPal не підтримує функцію оплати);

Налаштування акаунту:

  • В першу чергу, після того, як ви зробили лістинг першого лота – вам необхідно налаштувати eBay Business Policies (Бізнес Політики eBay), які включають в себе: Payment Policy (Платіжна Політика), Return Policy (Політика Повернення) та Shipping policy (Політика Доставки).

Перші дві політики налаштовуються порівняно легко, з налаштуванням Shipping Policy справа йде складніше, налаштувань там значно більше.

2.3. Додаткові налаштування акаунту eBay

На маркетплейсі eBay є можливість продавати товари в своєму eBay Store (магазині eBay).

Можна також оформити кастомний дизайн магазину з елементами вашої корпоративної айдентики.

Видів підписок на магазин всього 5: Starter, Basic, Premium, Anchor, Enterprise з місячної оплатою 7,95 USD – 2 999,95 USD. У кожну підписку включено певну кількість лістингів, які можна виставити безкоштовно. Наприклад, в Starter це 250/250 лістингів (як в режимі з фіксованою ціною, так і в режимі аукціон).

Ви також можете вибрати річну підписку, яка дозволить вам заощадити. Також підписка на магазин дозволяє заощадити при продажу дорогих товарів і має більш вигідне обмеження по сплаті максимального Final Fee (Final value fee cap) за 1 транзакцію: для Starter це 750 USD, починаю з Basic – 350 USD, з Anchor це 250 USD + має ставку% Final Value Fee: 3,5-12%.

Що ж дає продавцям магазин на платформі eBay і чи потрібно оформляти дизайн магазину (сторінки Store Home) і опис лістингу?

  1. Після підписки на магазин ви можете вибрати свій Store ID, якщо обраний вами Store ID відрізняється від Account ID акаунту – вам потрібно його змінити, це можливо, якщо обраний вами ID не зайнятий.
  2. Після підписки на магазин ви отримаєте постійну WEB-адресу сторінки вашого магазину, який ви зможете використовувати для просування. eBay Store – це як ваш міні-сайт eBay, наприклад на ebay.com він буде в форматі eBay.com/str/eBay_Store_ID;
  3. Починаючи з рівня підписки на магазин “Basic” ви отримуєте безкоштовний доступ до системи аналітики eBay “Terapeak product research”, яка дозволить вам провести аналіз продажу товарів на площадці, в розрізі регіональних площадок, категорій, станів товару, періоду, локаціях продавця і покупця.
  4. Починаючи з рівня підписки на магазин “Premium” ви отримаєте безкоштовний доступ до інструменту “Selling Manager Pro”, який дозволить вам адмініструвати продаж, і одна зі зручних функцій якого – це автоматизація роботи з відгуками покупців;
  5. Також з підпискою ви отримуєте доступ до внутрішніх інструментів площадки (крім Promoted Listings, які доступні без передплати);
  6. Ще одна зручна опція підписки – це можливість в декілька кліків відправити магазин у відпустку.

Додатково потрібно згадати про необхідність розкрутки акаунту, піднятті лімітів і його веденні.

Відразу після реєстрації акаунту ви зможете робити покупки від імені вашої компанії, після додаткових налаштувань акаунту ви зможете також виставляти товари на продаж.

Корисні посилання

Агентство електронної комерції RUSeCommerce пропонує інтеграцію вашого бізнесу з маркетплейсом eBay, навчання персоналу, а також підтримку. Відвідайте наш сайт і сторінки в соціальних мережах, щоб дізнатися більше:

корисні матеріали в нашому блозі

Як зареєструвати патент на винахід у Китаї

У Китайській Народній Республіці (КНР) підбили «патентні» підсумки 2023 року, згідно з якими кількість виданих охоронних документів на винаходи в країні збільшилася на 15,4%. Таким чином, під кінець 2023-го в Китаї налічувалося 4991 млн чинних охоронних документів. Інтерес до отримання патенту на винахід у КНР зберігається як у жителів країни, так і серед іноземних громадян. […]

читати далі
Related на Amazon. Розблокування пов’язаних Seller Account

На Amazon налічується понад 310 мільйонів активних облікових записів. Це не дивно з огляду на те, які широкі можливості платформа надає для ритейлерів по всьому світу. Крім того, безліч продавців об’єднують свої зусилля для спільного просування товарів на платформі, і при цій кооперації створюють усередині даних тригери для зв’язування своїх акаунтів. Хоча самі собою тригери […]

читати далі
Що таке DBA в LLC? Коли та як додати у власну компанію?

Що означає DBA? Під поняттям Doing Business As (DBA) мається на увазі будь-яке найменування компанії, яке відрізняється від її юридично зареєстрованої назви. Воно часто використовується підприємцями, які ведуть діяльність у кількох напрямках, але бажають обмежитися реєстрацією однієї Limited liability company (LLC).  У цьому матеріалі ми порівняємо переваги та недоліки відкриття окремої компанії та додавання імені […]

читати далі