+38 (044) 374-50-80 info@4b.ua

Категорії на Amazon: як отримати дозвіл на продаж в закритих категоріях

  1. 4b.ua
  2. »
  3. Публікації
  4. »
  5. Електронна комерція
  6. »
  7. Категорії на Amazon: як...
Ярослава Дё – Юрист-эксперт отдела e-Сommerce
Ярослава Дьо
Юрист-експерт
відділу e-Сommerce
Дата публікації:

31

липня, 2020

За даними Statista найпопулярнішою категорією на американському Amazon є електроніка. 44% покупців регулярно роблять покупки саме в цій категорії.

У спину електроніці дихає одяг, взуття та ювелірні вироби (Clothing, Shoes and Jewelry) зі значенням в 43%. Ще нижче товари для дому та кухні (Home and Kitchen) – 39%, далі краса і гігієна (Beauty and Personal Care) – 36% і книги, з яких і почався Amazon, з цифрою в 33%./p>

Дві категорії, з п’ятірки найпопулярніших, є частково заблокованими. Тобто не всі продавці можуть продавати там свої товари. Сьогодні будемо розбиратися чому існує таке обмеження і чи можна отримати доступ для продажу в цих категоріях.

Чому Amazon обмежує продажі в деяких категоріях?

Якщо ви вже стикалися з Amazon-бізнесом або навіть просто робили покупки на цьому маркетплейсі, то вже помітили, що пріоритет майданчику (крім заробляння грошей) – захист покупців. Саме це і є причиною блокування деяких категорій для продавців.

Все зводиться до двох пунктів:

  1. Забезпечення належної якості продукції.
  2. Захист покупця від підробок і контрафакту.

Якщо ми говоримо про підкатегорії, пов’язані з продажем дитячих іграшок, автозапчастин або медичних товарів – тут йдеться про якість. А якщо про ювелірні вироби, колекційні монети, DVD і Blu-ray носіях – про захист споживача від контрафакту./p>

Які категорії товарів на Amazon закриті?

Запам’ятайте одну важливу істину, яка допоможе вам побудувати прибутковий Amazon-бізнес: правила маркетплейса не Конституція США, вони змінюються дуже часто, а іноді – занадто часто. І якщо ви будете до цього готові – все у вас вийде найкращим чином.

Список закритих категорій не постійний, він теж змінюється. Якісь категорії відкриваються, інші закриваються, іноді тимчасово. Наприклад, з початком світової пандемії COVID-19 Amazon закрив великій кількості продавців можливість поставляти на склади Amazon навіть товари з відкритих категорій. Так, це не зовсім блокування категорії, а тимчасовий захід, щоб дати більше місця на складах для медичних засобів захисту. Але такі моменти теж потрібно враховувати.

Якщо ви вже торгуєте на Amazon, то можете подивитися повний список заблокованих категорій за цим посиланням >> (необхідно ввійти в SellerCentral).

Для тих, хто ще не вийшов з продажами на Amazon наведемо список закритих категорій станом на липень 2020:

  • колекційні монети (Collectible Coins);
  • особиста безпека і товари для дому (Personal Safety and Household products);
  • колекціонування в категорії розваги (Entertainment Collectibles);
  • образотворче мистецтво (Fine Art);
  • обмеження для категорії “Іграшки та ігри” (Holiday Selling Requirements in Toys & Games) – діє с 2 листопада 2020 по 3 січня 2021;
  • ювелірні вироби (Jewelry);
  • зроблено в Італії (Made in Italy);
  • музика і DVD (Music & DVD);
  • обмеження для продажу товарів в категорії авто- і автоспортивної категорії (Requirements for selling Automotive & Powersports products);
  • колекціонування в розділі “Спорт” (Sports Collectibles);
  • потокові медіаплеєри (Streaming Media Players);
  • відео, DVD і Blu-Ray (Video, DVD, & Blu-ray);
  • годинники (Watches).

Зверніть увагу, що існує поняття сезонного блокування категорій і особливих вимог для продавців. Для більшого розуміння наведемо кілька прикладів.

Holiday Selling Requirements in Toys & Games

Розділ Toys & Games – відмінний приклад сезонних обмежень на продаж в якійсь певній категорії або субкатегорії.

За останні пару років Amazon кілька разів переглядав правила продажу в категорії іграшок і навіть об’єднав кілька підкатегорій в одну велику. Але в результаті всіх змін маркетплейс прийшов до схеми блокування категорії для нових продавців на самий “жирний” (в плані продажів) четвертий квартал (Q4). Блокування діє с 2 листопада поточного року до 3 січня наступного.

А тепер найважливіше: станом на сьогодні блокування поширюється тільки на FBM-продавців, тобто тих, хто здійснює доставляння покупцям самостійно. Якщо ви працюєте за схемою FBA (про яку ми вже докладно писали тут), то можете спокійно завозити іграшки на склад Amazon і готуватися до гарних продажів.

Сезонне обмеження продажів в категорії Toys & Games діє тільки на FBM-продавців. Ті, хто працюють зі складами Amazon через програму FBA, не мають подібних обмежень

Отже, якщо ви працюєте як FBM-продавець, то для того, щоб продавати іграшки в четвертому кварталі 2020 року ви маєте відповідати таким вимогам:

  • перша ваша продаж повинна бути зроблена до 1 вересня 2020 року;
  • з 15 серпня по 14 жовтня у вас має бути успішно оброблено і надіслано не менше 25 замовлень;
  • відсоток скасування замовлень з середини вересня по середину жовтня не повинен перевищувати 1.75%;
  • відсоток пізніх відправок замовлень не повинен бути більше ніж 4% для того ж періоду;
  • відсоток браку для вашого магазину на Amazon не повинен перевищувати 1%.

Як бачите, Amazon просто піклується про те, щоб хтось із продавців не зіпсував комусь Різдво бракованим товаром або пізнім відправленням замовлення. Це проста турбота про репутацію маркетплейса, адже незадоволений клієнт скаже “Я замовив товар на Amazon, але моє замовлення …”.

Більш докладно про вимоги до продажу в даній категорії можна подивитися на Amazon за цим посиланням (потрібно буде ввійти в SellerCentral).

Requirements for selling Automotive & Powersports products

Категорія автотоварів – це приклад іншого виду обмежень, які вже не є сезонними і де пред’являються дуже жорсткі вимоги до продавців та їх товарів. Причина – турбота Amazon про безпеку покупок. Автозапчастини в США часто підробляють і навіть на Amazon вже було кілька скандалів з контрафактом, тому вимоги до категорії в останні пару років були посилені.

Отже, для того, щоб продавати товари в категорії Automotive і суміжних підкатегоріях ви повинні:

  1. Мати обліковий запис продавця з гарними метриками на професійному плані (термін продажів не вказується, але за деякими даними він повинен бути більше як рік або навіть два). Нові продавці повинні мати власний вебсайт, де буде виставлена ​​на продаж та сама продукція, яку збираєтеся продавати на Amazon.
  2. Зображення для товарів повинні завантажуватися з зовнішніх джерел (ось тут якраз може допомогти власний вебсайт).
  3. Для товарів повинні використовуватися UPC-коди (це американський варіант звичних нам штрих-кодів).
  4. Товари повинні бути забезпечені гарантією, а тип гарантії повинен розкриватися в лістингу товару (це может бути ваша гарантія або гарантія виробника);
  5. Всі товари повинні завантажуватися відповідно до вимог інструменту Amazon Automotive Part Finder – це фільтр, який допомагає покупцям знайти потрібну їм запчастину, просто вказавши марку автомобіля.

Тут ми пишемо “мати акаунт продавця з гарними метриками” – трохи нижче це поняття буде розшифровано трохи ширше. Детальну інформацію про вимоги до продажу в даній категорії ви знайдете за цим посиланням >>.

фильтр для подбора автозапчастей на Amazon  – Категории на Amazon

Продавці, які працюють в категорії Automotive, повинні завантажувати свої товари відповідно до вимог інструменту Amazon Automotive Part Finder, який допомагає покупцям знаходити запчастини за моделлю авто або мотоцикла.

Навіщо йти в закриті категорії?

Перед тим як ми перейдемо до безпосереднього розгляду розблокування категорій знайдемо відповідь на майже риторичне питання, яке вказано вище, а також розберемося в різниці між закритою категорією, закритим товаром і закритим брендом

Почнемо з закритих брендів. У будь-якій категорії, як закритій, так і відкритій, існують бренди, які захищені від продажу сторонніми особами. Продаж таких товарів або повністю заборонений або може здійснюватися тільки офіційними посередниками (у яких є офіційна угода з власниками брендів). І найцікавіше, що закритих або заборонених (в рамках цього матеріалу не будемо вдаватися в тонкощі продажу брендів дуже глибоко) до продажу брендів стає все більше. До них уже належать Nike, Adidas, Avon, Bic, Casio, Columbia, Crayola, Dell, Gillette та ще добрі дві сотні.

Все це значно додає болю тим, хто займається дропшиппінгом на Amazon, значно звужуючи коло товарів, якими можна торгувати. Продавці Private Label – захищені, їм тільки потрібно стежити за тим, щоб, наприклад, їх тверда круйда для малювання не порушували патенти Crayola, а логотип не був дуже схожий на цей відомий бренд.

І ще одна деталь стосовно закритих брендів: те, що закрито на ринку США, може бути відкрито на ринку ЄС. Наприклад, товари під брендом Lego давно вже закриті на американському Amazon, але до недавнього часу ними успішно можна було торгувати в Британії.

З закритими або забороненими до продажу товарами ситуація простіше: є список товарів, які заборонені або мають обмеження до продажу незалежно від того, є у вас дозвіл торгувати в цій категорії чи ні. Наведемо кілька прикладів:

  • алкоголь;
  • тварини. Зверніть увагу, що до цієї категорії відносяться навіть харчові добавки, до складу яких входить акулячий хрящ, який повністю заборонений до продажу на Amazon. При цьому можна отримати дозвіл і успішно продавати ювелірні вироби з зубами акули;
  • дієтичні добавки (навіть не намагайтеся виставити щось на продаж зі словом diet);
  • лазери (включаючи лазерні указки, іграшки з лазером та садові лазерні проєктори);
  • тютюн і тютюнові вироби;
  • відмички або навчальні замки для тренувань злому.

Якщо ви шукаєте ідею для товару під Amazon, не рекомендуємо користуватися правилом: раз конкуренти продають, значить і мені можна. Більш надійний спосіб дізнатися чи можна продавати на Amazon той чи інший товар – звіритися з документацією маркетплейсу.

З закритими категоріями ми вже розібралися, але важливо пам’ятати, що і в відкритих категоріях можуть бути закриті підкатегорії, а також про те, що ряд категорій не передбачає продаж товарів, що були у вжитку. До них відносяться:

  • товари для дітей (Baby Products);
  • товари для краси (Beauty);
  • одяг, аксесуари та сумки для подорожей (Clothing, Accessories & Luggage);
  • бакалія і делікатеси (Grocery & Gourmet Food);
  • здоров’я і засоби гігієни (Health & Personal Care);
  • ювелірні вироби (Jewelry);
  • взуття, сумки та сонцезахисні окуляри (Shoes, Handbags & Sunglasses);
  • іграшки та ігри (Toys & Games);
  • годинники (Watches).
закрытые категории на Amazon – Категории на Amazon

Щоб перевірити які категорії та підкатегорії Amazon для вас відкриті, а які закриті – зайдіть в обліковий запис SellerCentral, далі виберіть меню “Catalog” -> Add Product і замість вказівки конкретного ASIN-коду товару, виберіть посилання “I’m adding a product not sold on Amazon “і ви отримаєте доступ до дерева категорій маркетплейса, де замочками будуть відзначені ті, доступ до яких потрібно запитувати окремо.

Умови розблокування категорій

Вище ми вже розглянули обмеження, які накладає Amazon на продавців для продажу автотоварів і іграшок в період четвертого кварталу. Пройдімося по іншим закритих категоріях. Ми пропустимо деякі категорії, як, наприклад Video, DVD, & Blu-ray, де вимоги обмежуються професійним планом продавця і гарними метриками акаунту.

Fine Art

Станом на кінець липня 2020 року Amazon не приймає заявки на розблокування категорії Образотворче мистецтво. Можливо ситуація зміниться в майбутньому, ви можете відстежувати стан справ на цій сторінці.

Але навіть якщо заявки почнуть приймати, потрапити в цю категорію не просто і справа тут навіть не в метриках акаунту, вам потрібно:

  • довести, що Ви займаєтеся бізнесом, пов’язаним з предметами мистецтва, не менше трьох років;
  • ваш бізнес повинен бути присутнім онлайн у вигляді лістингів на таких сайтах як 1st Dibs, Artsy або artnet;
  • ви повинні довести участь в виставках у вигляді каталогів виставок, галерей, есе;
  • крім цього буде мати значення різноманітність представлених авторів, участь в американських асоціаціях артдилерів і т.п.

Personal Safety and Household products

Блокування категорії з товарами для особистої безпеки й товарами для догляду за будинком – це свіжий результат пандемії COVID-19. Саме через плутанину, яка почалася на маркетплейсі з масками, сарнітайзерами для рук, дезінфекторами та іншими засобами захисту, Amazon змушений був ввести більш жорсткі заходи для доступу до цієї категорії. Причина обмежень – банальна спекуляція, яка проявилася на хвилі підвищеного попиту на цю продукцію.

Для того, щоб продавати медичні маски і респіратори в цій категорії, ви повинні бути сертифікованим виробником.

Доступ до створення лістингів інших товарів в цій категорії, можна отримати через надання інвойсу (спосіб буде описаний нижче), фотографій товару і за умови згоди з ціновою політикою Amazon (тобто згоди не спекулювати і не завищувати ціни на товари для особистого захисту в період пандемії).

Картина в онлайн-галерее – Категории на Amazon

Якщо ваші товари з категорії Fine Art НЕ виставлені на продаж на одній з онлайн-галерей (наприклад 1st Dibs або Artsy), то пройти верифікацію на Amazon ви не зможете, навіть якщо маркетплейс почне приймати заявки від нових продавців.

Collectible Coins, Entertainment Collectibles, Sports Collectibles

Про всі категорії, пов’язані з продажем колекційних товарів, ми можемо говорити в одному ключі і ось чому: тут Amazon приділяє не стільки уваги продавцеві і його метрикам, скільки аутентифікації і оцінці автентичності (цінності) самих товарів.

Наприклад, якщо ви хочете продавати на Amazon колекційні монети або банкноти, то їх справжність повинна бути підтверджена однією з наступних організацій:

  • професійною гільдією нумізматів (PNG)
  • промисловим радою по матеріальних активів (ICTA)
  • професійною службою оцінки монет (PCGS)

Звичайно ж вітається кілька років досвіду в цьому бізнесі, членство в асоціаціях (без цього й оцінку достовірності отримати буде складно), а також участь у виставках. Детальніше про вимоги на цій сторінці >>

Схожі вимоги пред’являються і до продавців колекційних товарів з категорії “Розваги” і для спортивного колекціонування.

Made in Italy

“Вироблено в Італії” – це не зовсім категорія, це певний розділ Amazon, який має свій особливий storefront (Ви бачите його на зображенні знизу), та об’єднує продукцію великих та малих підприємств, і навіть дрібних ремісників. І як вказує сам маркетплейс, основна ідея цього розділу полягає в наступному:

Мета створення цього розділу – поширення стилю і традицій бренду «Зроблено в Італії», синонімічного у всьому світі, з вишуканістю матеріалів, увагою до деталей і креативністю.

Виробити в Китаї, написати на коробочці “Made in Italy” і відправити на Amazon – не вийде, хоча завжди знаходяться ті, хто вирішує перевірити все на власному досвіді. 🙂 До товарів, що виставляються в розділі Made in Italy є дві вимоги:

  1. Товар повинен бути повністю вироблений в Італії або пройти останню значну стадію обробки в цій країні;
  2. Кожен продукт проходить окрему реєстрацію в програмі.
Раздел Amazon сделано в Италии  – Категории на Amazon

“Зроблено в Італії” не зовсім категорія, це розділ спеціальної програми Amazon для представлення товарів з різних категорій, на 100% вироблених в Італії

Сьогодні програма Made in Italy доступна на маркетплейсах США, Великобританії, Німеччини, Іспанії, Франції, Японії та, що досить дивно звучить, але навіть Італії.

 

Streaming Media Players

Особливість відкриття цієї категорії – вам необхідно буде відправити зразок стрімінгового медіаплеєра на Amazon, причому це потрібно буде зробити для кожної моделі, яку ви збираєтеся продавати. Зразок вам не повертається, його вартість не компенсується, а витрати на доставляння оплачуєте самостійно.

Якщо умови вас влаштовують, то завантажуйте ось цю анкету, заповнюйте її і додайте новий товар на Amazon. Коли дійдете до пункту Request Approval – прикріпіть до запиту заповнену анкету.

В цілому з цією категорією не виникає проблем, головне дуже уважно прочитати Amazon’s policy on electronics і переконатися, що ваш пристрій не порушує політики маркетплейса.

 

Що таке “гарні метрики акаунту”?

Перед тим як ми торкнемося питання розблокування категорій Ювелірні вироби та Годинники, розкриємо термін “метрика облікового запису”, який може бути не зрозумілим новачкам Amazon-бізнесу.

Для будь-якого облікового запису продавця на Amazon існує поняття “здоров’я облікового запису” (Account Health) – це набір показників (метрик) успішності продажів. Маркетплейс пильно стежить за тим, щоб показники знаходилися в межах допустимих норм.

Для того, щоб подивитися поточні показники здоров’я облікового запису потрібно перейти в меню Performance > Account Health. Ви побачите наступну картину:

раздел amazon с показателями здоровья аккаунта продавца – Категории на Amazon

Розділ Account Health містить дані про показники аккаунту продавця. Вихід за межі значень, зазначених Amazon, загрожує тимчасовим або безповоротним блокуванням облікового запису.

На зображенні ви бачите показник ODR (Order Defective Rate) зі значенням 0.01%. Цей показник визначає відношення відсотка браку до загальної кількості замовлень і знаходиться у відмінному стані.

Якщо його значення вийде за 1%, Amazon надішле попередження. Якщо наблизиться до 4% – обліковий запис буде тимчасово заблокований, а продавця попросять пояснити причини зростання кількості браку. Якщо порушення будуть систематичними, а пояснення невиразними та без запропонованого чіткого плану дій з боку продавця щодо усунення кількості браку – аккаунт заблокують без можливості відновлення.

За метриками облікового запису потрібно постійно стежити й не дозволяти собі працювати на межі допусків. Якщо для звичайних продажів це ще допускається, то при відкритті заблокованої категорії така поведінка стане формальним приводом для відмови в наданні доступу до продажів в категорії.

Jewelry / Watches

Будемо говорити про вимоги для відкриття цих категорій в рамках одного пункту, тому що самі вимоги дуже схожі:

  • ODR на рівні 1% або менше;
  • Pre-fulfill cancel rate (скасування замовлення на етапі його обробки) – 2.5% або менше;
  • Late ship (скарги на несвоєчасне доставлення товару) – 4% або менше.

Що стосується продукції – вона повинна бути тільки нової, вінтажні вироби не допускаються ні в одній з цих категорій. У випадку ювелірних виробів – вони повинні відповідати стандартам маркетплейса Amazon’s Jewelry Quality Assurance Standards, а у випадку годинників– бренд повинен бути вже зареєстрований на Amazon.

Останнім часом, охочі відкрити категорію ювелірних виробів, повинні пройти ще й не велику вікторину від навчального центру Amazon, щоб довести, що вони знайомі з основними вимогами, які пред’являються до продавців і товарів у цій категорії. Вікторину (Jewelry Quality Assurance – Knowledge Quiz) можна проходити кілька разів.

викторина от amazon при открытии категории ювелирных изделий – Категории на Amazon

Спеціальна вікторина від центру навчання Amazon для всіх охочих відкрити категорію ювелірних виробів.

Загальна схема розблокування категорій на Amazon

Для початку кілька важливих моментів:

  1. Не намагайтеся почати розблокування нових категорій для облікового запису продавця, якому менше ніж 180 днів, а продажі вкрай не активні (менше ніж 30 замовлень на місяць). З великою часткою ймовірності ви отримаєте відмову.
  2. Не намагайтеся розблокувати нові категорії для облікового запису, у якого “слабке” здоров’я аккаунту, тобто метрики гірше тих, які були вказані в пункті про годинники і ювелірні вироби. Це буде марна трата часу, спочатку доведіть до ладу показники облікового запису.

Автоматичне розблокування категорії

Якщо ви власник облікового запису продавця, якому кілька років, маєте гарні показники облікового запису, то можете спробувати метод автоматичного розблокування категорії. Він спрацьовує не завжди та не для всіх категорій і брендів, але спробувати точно варто, а раптом.

Процес виглядає наступним чином:

  1. Перейдіть в меню Inventory > Add a Product.
  2. Виберіть продукт, який ви хочете продавати або будь-який інший, які продаються в потрібній вам категорії.
  3. Далі ви можете подивитися обмеження для даного товару Show limitations, обмеження можуть бути як по бренду, так і по категорії. Якщо є обмеження по бренду – автоматичне розблокування не вийде. Якщо лише категорія – тоді шанси є.
  4. Переконавшись, що обмеження стосуються тільки права продавати в даній категорії, натискаєте Apply to sell, а на наступній сторінці Request approval
разблокировка категории amazon – Категории на Amazon

Після того як товар буде знайдений, ви можете бачити по яким параметрам заблоковано створення лістингу. В цьому випадку заблоковані як категорія, так і бренд.

Залежно від того, яка це категорія, зовнішній вигляд сторінки Request Approval може відрізнятися. Все що вам потрібно зробити – заповнити необхідні поля і відправити форму. В ідеальній ситуації ви отримаєте наступне повідомлення:

“Your selling application is approved. Congratulations! Your selling application for [brand/category name] has been approved based on your performance history.”

Якщо автоматичне розблокування не вдалася, тоді потрібно використовувати спосіб подачі інвойсів.

 

Розблокування категорії шляхом подачі інвойсу

Послідовність дій у цьому методі, така ж як і для автоматичного розблокування, з тією лише різницею, що на останньому етапі при заповненні форми Request Approval подається інвойс від постачальника. А ось в чому особливості інвойсів, які подаються на Amazon і на що потрібно звернути особливу увагу, ми зараз розповімо:

 

  1. Не використовуйте інвойси китайських компаній.. Ні в якому разі. Якщо розблоковуєте категорію в США – використовуйте локальних великих постачальників, а якщо в Великобританії – британських. Так, мова йде НЕ про магазини типу Target, а саме про компанії-постачальники.
  2. Для розблокування категорії вам потрібно придбати від 10 одиниць товару з цієї категорії, який уже продається на Amazon. І не думайте про заробіток в цей момент, це угода не для того щоб заробити, а щоб отримати доступ до закритої категорії і заробляти вже там.
  3. Обов’язково зверніться до постачальника і запитайте чи отримаєте ви “живий” (паперовий) інвойс або тільки його електронну копію. Вам потрібен паперовий оригінал!
  4. Не затягуйте з відправкою інвойсу, його дата не повинна перевищувати 90 днів від дачі подачі заяви на розблокування.
  5. Адреса доставлення в інвойсі повинен збігатися з адресою вашого облікового запису в SellerCentral.. Якщо у вас вже є компанія в США (якщо немає – звертайтеся, ми допоможемо відкрити), то допускається зазначення двох адрес.
  6. В інвойсі повинна бути вказані адреса, телефон, вебсайт або електронна пошта постачальника.
  7. Для товарів в інвойсі повинні бути вказані не тільки код моделі в базі постачальника, але й UPC-коди.
  8. Не допускається вносити правки в інвойс, але якщо якоїсь інформації бракує – робіть редагування тільки у гарно відсканованому електронному варіанті документу.
анкета amazon для разблокировки категории или бренда – Категории на Amazon

Приклад анкети Amazon для розблокування категорії або бренду. Для різних категорій набір пунктів може відрізнятися.

Що ще крім справжнього інвойсу надійного постачальника вам може допомогти розблокувати категорію:

 

  1. Зробіть кілька фото товарів, щоб підтвердити, що товар вже готовий до продажу і додатково підтвердити серйозність ваших намірів;
  2. Як ми писали вище, для деяких категорій необхідна наявність власного вебсайту. Уважно читайте вимоги до продавців, але навіть якщо наявність вебсайту не обов’язково, краще його завести. Купити домен і підняти нескладний інтернет-магазин на безплатній CMS WordPress – це сьогодні не довго і не дорого. Не забувайте, що адреса в контактах сайту теж повинна збігатися з адресою в обліковому записі продавця;
  3. Слідкуйте за метриками облікового запису. Ще раз і ще раз про це повторюємо. Якщо одна з характеристик за останні 90 днів “попливла” – відкладіть подачу заявки до часу, коли вона повернеться в норму.

Якщо ви все зробите правильно – ви розблоковуєте потрібну категорію з першого разу. Якщо не вдалося зробити з першого разу – уважно проаналізуйте відповідь Amazon і попрацюйте над помилками та подавайте заявку повторно.

І ще один дуже важливий момент:

Чи може Amazon заблокувати обліковий запис продавця при невдалій спробі розблокування категорії?

Відповідь: На жаль, але ТАК. Вкрай рідко, але таке трапляється. Причина в грубій підробці інвойсів (Amazon почав продзвонювати 100% інвойсів, що подаються на розблокування) та/або в використанні “сірих” і “чорних” методів розблокування.

Не використовуйте інвойси від китайських постачальників для розблокування категорій. Те, що успішно працювало пару років тому – сьогодні вже не працює.

На закінчення: що робити якщо не вдалося відкрити категорію?

Не завжди Amazon повідомляє про причини відмови, але якщо вони вказані – працюйте над помилками, виправляйте документи і подавайте заявку знову.

Якщо у Вас не виходить самостійно відкрити ту чи іншу категорію, то у вас є вибір:

  1. Працювати з відкритими категоріями, врешті-решт їх набагато більше і там є безліч чудових ніш для заробітку.
  2. Або звернутися до закордонного чи вітчизняного ungating сервісу – сервісу по розблокуванню акаунтів.

Загальні рекомендації по роботі з ungating сервісами

Перше і найголовніше на що потрібно звернути увагу – репутація сервісу. Наприклад, якщо у відкритому Facebook-спільноті або в Telegram-групі на 2000-5000 учасників вам порекомендували якийсь сервіс, але ніхто (крім того, хто рекомендував) не може підтвердити компетенцію сервісу – це повинно вас насторожити та змусити ще раз перевірити своє бажання з ними працювати.

Друге: гарантія. Для сервісів по розблокуванню категорій заведено повертати вартість послуги в повному обсязі або частково (за вирахуванням накладних витрат), якщо розблокування не вдалося.

Третє: вартість розблокування категорії може разюче відрізнятися для різних ungating сервісів (іноді вартість відрізняється не на 100-200 $, а у 2-3 рази для тієї самої категорії). Чи означає це, що чим вища ціна –тим більша ймовірність успіху? Ні, 100% гарантії не дає ніхто.

 

Якщо у вас виникнуть запитання щодо розблокування категорій Amazon – залишайте свої коментарі. Будемо раді доповнити матеріал за результатами ваших запитань.

Бажаємо успіху в Amazon-бізнесі.

0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ваш надійний партнер по реєстрації та супроводу бізнесу за кордоном, підготовці фінансових звітів та аудиту, реєстрації торгових марок

РОЗДІЛИ САЙТУ

ПРО КОМПАНІЮ

Учасник міжнародної мережі постачальників послуг:

КОНТАКТИ

Офіс в Україні:
Київ, вул. Парково-Сирецька, 4В
Тел.: +380 (44) 374-50-80
Email: info@4b.ua

Офіс в США:
26 Diplomat Parkway Unit CU2-15 Hallandale, FL 33009
Тел.: +1 609 775 99 04
Email: usa@4b.ua