+38 (044) 374-50-80 info@4b.ua

Як почати продавати на Amazon в 2021 році?

  1. 4b.ua
  2. »
  3. Публікації
  4. »
  5. Amazon
  6. »
  7. Як почати продавати на...
Максим Авдеев  – Основатель LCG.  Более 5 лет в бизнесе на Amazon
Максим Авдєєв
Засновник LCG. Більше 5 років в бізнесі на Amazon
Дата публікації:

16

серпня, 2021

Для будь-якого підприємця, який шукає новий спосіб отримання доходу, Amazon – це хороший спосіб почати заробляти.

Що таке Amazon?

Amazon – це найбільший торговельний майданчик в США. Його ринкова капіталізація, станом на серпень 2021 року становить $ 1,6 трильйона і ця цифра невпинно зростає. Щодня зі складів відправляється близько 1,6 мільйона посилок по 66 000 замовлень на годину і 18,5 замовлень в секунду.

Зараз, важко повірити, що торговий гігант, на частку якого, тільки в США, припадає майже 50% всіх продажів електронної комерції, колись був книжковим магазином в гаражі.

У 2020 році у всьому світі налічувалося 9,1 мільйонів продавців Amazon. З них 2,3 мільйона вважаються активними продавцями, тобто у них є як мінімум один продукт для продажу.

Статистика клієнтів Amazon також вражає. У червні 2021 року було зафіксовано понад 2,7 мільярда переходів на платформу з комп’ютерів і мобільних пристроїв. Все більша кількість клієнтів приходить на Amazon за програмою членства Prime, вже більше 150 мільйонів передплатників по всьому світу.

Коли читаєш статистику, де 89% покупців заявляють, що вони з більшою ймовірністю куплять товари на Amazon, ніж на інших сайтах електронної комерції, ти розумієш, наскільки торговий гігант Amazon перспективний для бізнесу.

Чому бізнес на Amazon – це один із стабільних бізнесів?

Для багатьох бізнесів пандемія коронавируса відобразилася втратою виручки, скороченням співробітників і закриттям напрямків. А ось малий і середній бізнес працює на Amazon збільшив свої продажі більш ніж на 55% в порівнянні з минулим роком.

Одна з найбільших переваг бізнесу на Amazon в тому, що ви продаєте на майданчику, який вже має мільйони своїх покупців. А значить, що всі ці люди стають вашими потенційними клієнтами. В середньому один покупець зі статусом Prime витрачає по $ 1 400 в рік на покупки на Amazon.

А продаючи за певною системою, Amazon ще й стає вашим складом, кур’єром і клієнтським сервісом, тому вам не потрібно мати склади, самостійно відправляти кожен товар покупцеві і спілкуватися з ним англійською. Про це розповімо трохи далі.

Купувати і продавати люди будуть завжди. Тому товарний бізнес один з найдавніших і стабільних, змінюється тільки формат продажу. Раніше купували в оффлайн-магазинах, а зараз абсолютно що завгодно можна замовити в інтернеті і отримати за пару днів собі додому. Для Amazon-підприємця одна з переваг майданчики те, що почати бізнес можна з $ 200-300 на першу партію товару.

Бізнес-моделі на Amazon:

Існує багато стратегій продажів на Amazon, але зараз поговоримо про дві найоптимальніші для торгівлі в 2021 році.

  1. Online Arbitrage, у якого є кілька відгалужень:
    • Retail Arbitrage – коли ви купуєте товари дешевше на іншому маркетплейсі і продаєте на Amazon;
    • Wholesale – коли ви купуєте великі партії оптом у постачальника в США або Китаї.
  2. Private Label. Стратегія, при якій ви продаєте товар під власним брендом.

Давайте розглянемо детальніше ці стратегії продажів. Забігаючи вперед, якщо ви тільки замислилися про товарний бізнес на Amazon, то ми рекомендуємо придивитися до онлайн-арбітражу – перепродаж товарів з Китаю або з США. Після виходу на певний дохід можна виходити на продажу під своїм Private Label брендом.

Доставка Amazon – Как начать торговать на Amazon в 2021 году?
В середньому покупці з підпискою Amazon Prime витрачають на маркетплейсі близько 1400 доларів на рік. Коефіцієнт конверсії Amazon Prime становить приголомшливі 13,5% при середньому коефіцієнті конверсії для e-commerce всього близько 3% в США і 4% у всьому світі.

Стратегія онлайн-арбітраж

Онлайн-арбітраж здається простим способом заробітку. Все, що вам потрібно зробити, це дешево купити товар, наприклад на Alibaba або інших оптових сайтах, або у онлайн-рітейлерів США. Для початку роботи на платформі не потрібно ніяких дозволів і ліцензій, просто реєструєте акаунт продавця і з нього продаєте.

З торгівлею онлайн-арбітраж на Amazon вашим основним завданням буде пошук прибуткових товарів. Amazon – це перш за все товарний бізнес, тому основну роль грає саме товар. І якщо ви знаєте як і вмієте аналізувати товари за всіма критеріями, то ви будете знаходити тільки прибуткові варіанти і заробляти на них.

Ось як це працює:

  1. Знаходите товар, який продається на Amazon.
  2. Далі знаходите аналогічний товар, наприклад, в Китаї, який коштує в рази дешевше, ніж на Amazon.
  3. Замовляєте партію, яка буде розпродана за місяць (по Online Arbitrage ви вмієте розраховувати точну кількість продажів, тому що продаєте те, що вже хтось інший продає).
  4. Відправляєте партію товару на склад Amazon в США. І далі Amazon сам розподіляє ваш товар на своїх складах і здійснює доставку покупцям протягом 1-2 днів.
  5. Поки йдуть продажі товару, ви аналізуєте ринок і шукаєте нові товари для продажу.

Переваги онлайн-арбітражу:

  • Добре підходить для новачків. Адже для тестового старту потрібні невеликі вкладення (від $ 200-300) і не потрібно займатися виробництвом товарів.
  • Ви точно знаєте скільки продажів буде за місяць (звичайно є ймовірність того, що може початися демпінг серед конкурентів, але якщо ви правильно проаналізували товар, то і такий ризик ви можете мінімізувати), який дохід у вас буде і який конкретно чистий прибуток з одного товару.
  • Ви продаєте товар, який продають і інші продавці, а значить можете бути впевнені в тому, що він затребуваний. Що стосується наявності інших продавців, вони ж ваші конкуренти на лістингу, то тут є дії, які допомагають вам отримувати найбільшу кількість продажів.

Але є також і слабкі сторони, наприклад, не всі товари можна продавати по Online Arbitrage. Є список брендів, які заборонені для продажу на Amazon, але навіть це ви можете враховувати при аналізі товарів і уникати такі товари, щоб не піти в мінус.

Стратегія Private Label

Модель Private Label – це продаж товару під власним брендом. Наприклад, ви можете виробляти товар в своїй країні або знаходити виробника в інших країнах і просити його забрендувати вашу продукцію, додаючи на неї логотип і т.п.

При такій стратегії ви створюєте свою власну сторінку товару з 0 і просуваєте його за допомогою внутрішньої PPC реклами Amazon і інших рекламних інструментів. Стороннім продавцям ви можете забороняти прив’язуватися до лістингу, а значить, що всі продажі будете отримувати тільки ви.

Але потрібно враховувати, що для такої схеми Private Label потрібні вкладення на старті мінімум в 10 разів більші, ніж при Online Arbitrage. Адже вам потрібно буде оплатити виробництво товару, брендування продукції, налаштувати рекламу, витратити гроші на маркетинг і сама партія товару повинна буде бути в рази більше, ніж при стратегії перепродажу. Адже лістинг буде новий, товар новий, а значить вам потрібно буде тестувати попит і продажі товару, тільки самостійно його продаючи.

Переваги Private Label:

  • Ви один єдиний продавець на лістингу, а значить всі продажі отримуєте тільки ви;
  • Оборот з продажу починається від $ 10 000;
  • Ви можете впливати на продаж свого товару за допомогою реклами. При стратегії Online Arbitrage у вас є можливість підключити рекламу, але, по суті, ви будете просувати товар, в якому є і інші продавці, а значить, побічно, збільшувати продажі і їм. Тому при OA досить і внутрішньої реклами самого Amazon.

Недоліки стратегії Private Label:

  • Оптимально починати продавати з $ 8 000 – 15 000 стартових інвестицій. Почати з $ 300, як при Online Arbitrage, не вийде. Але тим не менше, і прибуток при PL в десятки разів більше, ніж при ОА, а значить інвестиції того варті;
  • На старті потрібно буде завезти на склад Amazon досить велику партію товару. Адже лістинг новий і якщо ви відправляєте 50 одиниць, вони можуть бути розкуплені за 2 дні і товар випаде в Out of Stock, що негативно позначається на рейтингу лістингу надалі. Тому щоб протестувати продажі і рентабельність, потрібно завозити великі партії.
Склады Amazon – Как начать торговать на Amazon в 2021 году?
За останніми опитуваннями продавців на Amazon, близько 73% з них використовують склади маркетплейса (FBA), що істотно спрощує питання зберігання, доставки та обслуговування замовлень.

З чого почати новачкові?

Якщо ви тільки починаєте свій товарний бізнес, тоді вам варто вибрати онлайн-арбітраж. Адже легше почати з перепродажу товарів (закупити їх в Китаї і продати в США) і при цьому витратити $ 300 на закупівлю тестової партії. Хоча деякі починають і з $ 100-200.

Отримавши досвід на стратегії Online Arbitrage і вийшовши на певний рівень доходу, ви зможете вже переходити на Private Label, масштабувати бізнес і збільшувати свій дохід.

Досвід і скріни продажів учнів Level Consulting Group говорять про те, що при правильному виборі прибуткового товару, зі стратегією Online Arbitrage можна заробляти від $ 3000 – $ 4000 в місяць. А далі вже реінвестувати прибуток і пробувати продавати під власним брендом по Private Label.

В яких країнах можна продавати на Amazon

Цього року список країн, які допускаються до реєстрації для продажу на Amazon розширився до 188. Було додано 85 нових країн, в основному Середня Азія, Близький Схід, Південна Америка і Африка.

Серед нових країн можна відзначити: Пакистан, Казахстан, Узбекистан, Таджикистан, Туркменістан, Азербайджан, Киргизстан, Уругвай, Венесуелу, ПАР, Об’єднані Арабські Емірати і Саудівську Аравію. Продавці практично з усіх країн світу тепер можуть продавати на Amazon.

Де шукати постачальників?

Найвідоміший спосіб пошуку постачальників – це майданчик Alibaba, адже там можна закуповувати оптові партії за найнижчою ціною. Також ви можете шукати товари на маркетплейсах, які продають в роздріб (в Китаї або США), але тоді і собівартість буде вищою.

Доставку товару на склад Amazon в США можна здійснювати різними поштовими службами або логістичними компаніями.

Є кілька основних видів доставки: авіа, море і сухопутна. Звичайно, чим швидше доставка, тим дорожче вона буде коштувати.

Чому потрібно відправляти товар в США на склад Amazon? Невже не можна зі своєї країни відправляти або використовувати склади, які є у вас в країні? Швидше за все, ті склади, що є у вас, це місцеві склади, які не мають ніякого відношення до штатів. Адже, якщо ми продаємо на Amazon США, то і доставляти товари потрібно саме туди. Що стосується відправки покупцеві з вашої країни, такий варіант можливий, але тоді ви будете отримувати менше продажів.

Адже доставляючи відразу на Amazon, ви підключаєтеся до системи FBA. А саме FBA продавцям, Amazon віддає найбільшу перевагу і розподіляє між ними продажі для того, щоб вони використовували його послуги і далі.

Що таке Amazon FBA?

Fulfillment by Amazon – це можливість перекласти на Amazon більшу частину роботи: тобто, він сам зберігає ваш товар, складує його, доставляє покупцям і спілкується з покупцями замість вас.

Так, ця послуга платна, Amazon бере певну комісію. Але при цьому більшість продавців вибирають саме FBA. Чому? Тому що це простіше, варто своїх грошей і допомагає вам заробляти більше, ніж торгуючи по FBM (Fulfillment by Merchant), коли ви самі займаєтеся логістичними питаннями в продажах.

З Amazon FBA основні завдання продавця – шукати і аналізувати нові товари, контролювати продажі і займатися масштабуванням свого бізнесу.

Як можна почати продавати на Amazon?

Торгівля на Amazon відкриває безмежні можливості, але між пошуком правильної бізнес-моделі і запуском продукту можуть бути труднощі:

1. Брак інформації.

Якщо ви не знаєте як правильно аналізувати товари і знаходити прибуткові, як розрахувати рентабельність і дізнатися, на яку кількість продажів на місяць можна розраховувати, тоді починати бізнес на Amazon буде не так просто.

Вам необхідно зрозуміти, як вибрати правильний товар, які є торгові стратегії, де шукати постачальників і як з ними працювати, як замовляти товар за максимально низькою ціною для вас і доставляти на Amazon, і багато іншого.

2. Завищені очікування.

Бізнес на Amazon це не чарівна таблетка для швидких грошей. Як і для будь-якого іншого бізнесу, йому потрібно приділяти час. На перших етапах це буде більше часу, тому що пошук прибуткового товару процес не швидкий. Але тим не менше, набравшись досвіду, згодом ви зможете приділяти продажу на Amazon 3-4 години в день.

Якщо ви хочете почати бізнес на Amazon, який буде приносити дохід уже з перших місяців – тоді Level Consulting Group і навчальна програма Amazon Sales Formula допоможуть вам розібратися у всіх бізнес-процесах Amazon. Ви навчитеся аналізувати товари, щоб з точністю до 90% знати який обсяг продажів буде на місяць і яким буде ваш прибуток.

Досвідчені наставники, практикуючі Amazon-підприємці, допоможуть вам запустити бізнес на Amazon з 0 до перших продажів і масштабування.

Перспективи бізнесу на Amazon в 2021 році

Товарний бізнес буде процвітати, поки люди будуть продавати і купувати. Зараз настає той момент, коли все більше людей переходять на покупки через інтернет. Підвищений попит на онлайн-покупки дозволив Amazon закріпити за собою позицію лідера в галузі електронної комерції.

З більш ніж 200 мільйонами відвідувачів щомісяця, постійно зростаючим числом членів Prime, з прогнозом зростання до 153,1 мільйона користувачів у 2022 році, Amazon має ідеальні умови для подальшого процвітання.

Згідно з дослідженнями Edge by Ascential, до 2025 року валова вартість товарів Amazon досягне $ 631, 6 мільярда.

В цілому, Amazon стабільно зростає протягом останніх 10 років, і якщо ви хочете почати свій товарний бізнес, то зараз найкращий час, щоб вивчити як працює Amazon.

0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ваш надійний партнер по реєстрації та супроводу бізнесу за кордоном, підготовці фінансових звітів та аудиту, реєстрації торгових марок

РОЗДІЛИ САЙТУ

ПРО КОМПАНІЮ

Учасник міжнародної мережі постачальників послуг:

КОНТАКТИ

Офіс в Україні:
Київ, вул. Парково-Сирецька, 4В
Тел.: +380 (44) 374-50-80
Email: info@4b.ua

Офіс в США:
26 Diplomat Parkway Unit CU2-15 Hallandale, FL 33009
Тел.: +1 609 775 99 04
Email: usa@4b.ua