+38 (044) 374-50-80 info@4b.ua

Зв’язок з підтримкою Amazon: повний довідник на 2021 рік

  1. 4b.ua
  2. »
  3. Публікації
  4. »
  5. Amazon
  6. »
  7. Зв’язок з підтримкою Amazon:...
Виктория Мельник - шеф-редактор блога 4B.ua
Вікторія Мельник
Шеф-редактор
блогу компанії 4B
Дата оновлення:

12

лютого, 2021

Спілкування з підтримкою Amazon – та ще історія. По кілька разів відкриті кейси для вирішення однієї й тієї ж проблеми, затягування з відповідями, передача проблеми в інші департаменти, а чого тільки варте листування з індусами.

Ми вирішили зробити життя Amazon-підприємців трохи простішим і розповісти про те, як зв’язатися з підтримкою Amazon. Бажаємо Вам, щоб цей матеріал не знадобився, але … не забудьте додати його в закладки … на всякий випадок.

Amazon не стоїть на місці та викочує постійні обнови. Звичайно ж, ми віримо в те, що він хоче зробити життя Amazon-підприємця простішим.

Напевно, саме з цієї причини в липні 2019 почалися оновлення розділу Get support в Seller Central. І ось на початку 2021 роки ми заходимо на сторінку розділу Help в Seller Central і бачимо черговий редизайн.

Як зв’язатись з підтримкою Amazon телефоном?

Якщо у 2021 році ви будете шукати форму для зв’язку в розділі Get support, то багатьох з вас, при спробі вийти на зв’язок з Amazon, зустріне ось такий оновлений дизайн:

Новый дизайн Seller Central - Как связаться с поддержкой Amazon

Після переходу по кнопці Get Support, замість заповнення подробиць вашого кейса, потрібно вибрати рядок “Or, browse for your issue in the menu”.

Новый дизайн Seller Central - Как связаться с поддержкой Amazon

Для того, щоб вийти на віконце вказівки номера телефону для контакту з підтримкою (там же і відправка email повідомлення) досить вибрати один із запропонованих варіантів. Наприклад, виберемо “Listing Not Active”:

Новый дизайн Seller Central - Как связаться с поддержкой Amazon

У наступному вікні перейдіть за посиланням “Contact Us”

Новый дизайн Seller Central - Как связаться с поддержкой Amazon

Ось ми й знайшли необхідну форму для зв’язку з підтримкою через Email або телефонний дзвінок.

Новый дизайн Seller Central - Как связаться с поддержкой Amazon

Важливо пам’ятати, що не для всіх пунктів меню завантажується форма зворотного зв’язку. Іноді вам буде доступно просто поле для опису кейса, посилання на певний розділ допомоги або продовження діалогу для створення звернення в підтримку.

Новый дизайн Seller Central - Как связаться с поддержкой Amazon

Зміна дизайну розділу Get support ніяк не вплинуло на швидкість розв’язання проблем: найшвидшим залишається телефонний дзвінок у підтримку, відповідь на email-запит приходить, як правило, протягом 12-24 годин.

Для спілкування з підтримкою Amazon існує “золоте правило”: один запит – одна проблема. Не намагайтеся вирішити кілька проблем відразу, це може призвести до того, що Ваш запит почнуть пересилати між департаментами і він просто загубиться.

Якщо у Вас не виходить знайти форму для запиту дзвінка на Amazon, то можете скористатися наступними номерами для зв’язку з підтримкою маркетплейса:

  • Канада та США: 1-800-372-8066
  • Інші майданчики Amazon: 1-206-922-0880

Зв’язок з Seller Performance Team

Одна з найчастіших проблем – тривале блокування лістингу Seller Performance Team. Ми розглядали найбільш часті причини блокувань в наших кейсах. Обов’язково зверніть увагу на цей розділ і наступні матеріали:

Хочемо звернути Вашу увагу на те, що в деяких акаунтах зателефонувати в цей департамент можна безпосередньо з розділу Account Health. Виглядає це наступним чином:

Как связаться с Seller Performance Team - Как связаться с поддержкой Amazon
Але якщо у Вас немає такої “чарівної кнопочки” – не впадайте у відчай. Нижче ми наводимо прямі посилання на запит діалогу департаменту Seller Performance Team:

Для переходу по посиланнях потрібно буде залогінитися у свій обліковий запис Seller Central.

Зв’язок з підтримкою Amazon за допомогою електронної пошти

Прямий зв’язок з Безосом

Сам Джозеф Безос Вам навряд чи відповість, але цю його скриньку регулярно моніторить служба підтримки і за заявою багатьох підприємців, після відправки листів на цю адресу, ситуація з наданням технічної підтримки змінилася в кращу сторону.

jeff@amazon.com

Seller Evaluation Team

Отримання повідомлення від цієї служби не обіцяє нічого хорошого для Вашого облікового запису, тому краще записати адресу, щоб мати можливість оперативно зв’язатися і надати необхідну інформацію:

seller-evaluation@amazon.com

Amazon Seller Performance Team

Ще один департамент, з яким краще не сперечатися, а краще підбирати м’які вирази, щоб пообіцяти надалі поводитися добре і не порушувати політики маркетплейсу:

US: seller-performance@amazon.com
CA: seller-performance@amazon.ca
UK: seller-performance@amazon.co.uk
FR: performance-vendeur@amazon.fr
DE: verkaeufer-performance@amazon.de
ES: performance-vendedor@amazon.es
IT: performance-venditore@amazon.it
JP: alliance@amazon.co.jp

Запит на виплати після закриття акаунту

Якщо Ви вирішили закрити свій обліковий запис, то наступні адреси допоможуть надіслати запит на виплату залишку грошей з рахунку продавця:

US: merchant-reserve-inquiry@amazon.com
CA: payments-investigate@amazon.ca
MX: payments-funds@amazon.com.mx
UK: payments-investigate@amazon.co.uk
FR: investigation-amzpayments@amazon.fr
DE: payments-nachforschungen@amazon.de
ES: investigacion-pagos@amazon.es
IT: payments-investigate@amazon.it
IN: payments-investigate@amazon.in

Запит виплат після блокування акаунту самим Amazon

Як відомо, при блокуванні акаунту буває майже неможливо повернути гроші, які були на рахунку. Але можна спробувати пошукати щастя, написавши на наступну адресу:

payment-funds@amazon.com

Заява про порушення авторських прав

Якщо Ваш лістинг був нахабно скопійований іншими продавцями, то Ви можете поскаржитися в службу підтримки Amazon. Але для цього Вам потрібно мати зареєстровану торгову марку і пройти процедуру Brand Registry.

copyright@amazon.com

Ви ще не зареєстрували торгову марку в США? І чого Ви чекаєте? Скористайтеся нашою послугою “Реєстрація та захист торгових марок” або отримаєте безплатну консультацію експертів 4B з реєстрації торгової марки в США, в ході якої Ви дізнаєтеся про особливості процедури, її вартість і терміни виконання.

Замовте консультацію прямо зараз!

Заява про порушення прав інтелектуальної власності

Якщо Ваш продукт запатентований і був скопійований кимось з Amazon-продавців, то Ви можете відправити скаргу на наступні адреси:

US: notice@amazon.com
MX: notice@amazon.com.mx
UK: notice@amazon.co.uk
FR: notification@amazon.fr
DE: benachrichtigung@amazon.de
ES: aviso@amazon.es
IT: notifica@amazon.it
IN: notice@amazon.in

Відповідь на скаргу про якість продукції

Якщо хтось із покупців поскаржився на якість Вашого продукту, то використовуючи наступні адреси, Ви зможете подати апеляцію:

US: seller-performance-policy@amazon.com
MX: politicas-performance-vendedor@amazon.com.mx
UK: seller-performance-policy@amazon.co.uk
FR: politique-performance-vendeur@amazon.fr
DE: verkaeufer-performance-richtlinie@amazon.de
ES: politicas-performance-vendedor@amazon.es
IT: performance-venditore-politiche-di-condotta@amazon.it
IN: seller-performance-policy@amazon.in

Блокування лістингів

Бувають ситуації, коли Ваш лістинг блокується і це відбувається не через збільшення кількості повернень (цим займається Seller Performance Team). Для з’ясування причин блокування Ви можете написати на одну з наступних адрес:

pq-policy@amazon.com
seller-appeals-pq-dispute@amazon.com
listing-evaluation@amazon.co
pq-review@amazon.com
pq-review-lvr@amazon.com
pq-offer-review@amazon.com

Скарга на підозрілу активність від імені Amazon

У разі якщо Ви отримали лист або дзвінок, нібито від імені Amazon, то Ви можете поскаржитися на ситуацію, що виникла на наступну адресу:

stop-spoofing@amazon.com

Заявка на участь у програмі Vendor Express

Якщо Ви хочете стати учасником програми Vendor Express (почати поставляти свою продукцію самому Amazon), то можете подати заявку на наступну адресу:

vendorexpress@amazon.com

Кілька корисних порад

Наостанок наведемо кілька корисних порад, які допоможуть ефективніше розв’язувати питання з підтримкою Amazon.

 

      1. Збережіть цей матеріал в закладках. Відкрити його і знайти необхідний email буде точно швидше ніж питати у колег підприємців у Facebook-групі або Telegram-каналі. Крім того, ми плануємо доповнювати та оновлювати цю статтю;
      2. Запам’ятайте головне правило роботи з підтримкою Amazon: одне звернення – одна проблема . Не намагайтеся вирішити всі разом, це буде не ефективно, займе більше часу, а може взагалі привести до втрати Вашої заявки;
      3. Кращий спосіб зв’язку зі службою підтримки – створення кейса у вашому Seller Central. Так заявка потрапить в правильний відділ. Так, ви можете зателефонувати, але в цьому випадку отримаєте не повну відповідь, або оператор створить заявку в голосовому режимі й ви все одно будете чекати відповідь на свій кейс на пошту або в SellerCentral;
      4. Намагайтеся пояснити проблему максимально чітко і зрозуміло. Англійська для вас іноземна, але менеджер підтримки теж може бути іноземцем і для нього вона може бути теж не рідною, тому не переймайтеся зайвиз раз;
      5. Перед зверненням на підтримку зберіть всю необхідну інформацію: номери замовлень, ASIN товарів, про які піде мова, дати звернень або листів, отриманих від підтримки й т.п.

0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ваш надійний партнер по реєстрації та супроводу бізнесу за кордоном, підготовці фінансових звітів та аудиту, реєстрації торгових марок

РОЗДІЛИ САЙТУ

ПРО КОМПАНІЮ

Учасник міжнародної мережі постачальників послуг:

КОНТАКТИ

Офіс в Україні:
Київ, вул. Парково-Сирецька, 4В
Тел.: +380 (44) 374-50-80
Email: info@4b.ua

Офіс в США:
26 Diplomat Parkway Unit CU2-15 Hallandale, FL 33009
Тел.: +1 609 775 99 04
Email: usa@4b.ua