fbpx

Ефективний Amazon PPC Менеджмент: Як Досягти Успіху з Обмеженим Рекламним Бюджетом

Час читання: 5 хвилин

Цей матеріал був наданий нашим партнером – компанією Profit Whales – акселератором брендів на Amazon і його співзасновником – Олександром Нежніком. Більше про компанію Profit Whales читайте в кінці статті.

“Обмежений бюджет для Amazon PPC” звучить як вирок? Ви просто не знаєте, як ним управляти!

Безумовно, чим менший бюджет, тим вужче коло тих, хто побачить Вашу рекламу. Але, це не причина панікувати. Потрібно просто упевнитися, що переважна кількість кліків буде конвертуватися.

Щоб краще зрозуміти, як домогтися такого результату, давайте покроково розберемо це питання.

Додамо трохи структури даної інформації, щоб було простіше визначити цілі та спланувати рекламний бюджет.

Крок 1: Що є фундаментом для успішної PPC кампанії?

Отримати кліки на Amazon зовсім не складно. Для цього потрібно:

  1. Створити якісний лістинг, який включає в себе: інформаційний та продає заголовок, що заманює картинки з продуктом, ключові переваги товару (bullet points), конкурентоспроможну ціну та хороші відгуки.
  2. Мати бюджет, якого вистачить на те, щоб ключові слова, категорії і ASIN’s кожної Вашої кампанії мали шанси на успіх.
  3. Працювати з групою релевантних ключових слів, категорій і т.д.

Фундамент для успішної PPC кампанії

Так як перший пункт, вказаний вище – це дуже велика тема, гідна цілої статті, а другий – обмежений за замовчуванням, нижче ми поговоримо детальніше про третій пункт.

Крок 2: Робота з релевантними ключовими словами і категоріями

Не всі ключові слова однакові.

Припустимо, Ви запускаєте кампанію для нового продукту. Цей новий продукт вже має певну групу щодо релевантних ключових слів. Ваше завдання (або Вашого PPC менеджера) – знаходити їх та наповнювати ними Вашу рекламу.

Платні сервіси пошуку ключових слів

У питанні пошуку правильних ключових слів, Amazon Вам не помічник. Якщо до цього у Вас не була запущена реклама і у Вас немає Search Term репорта, то покладатися доведеться лише на сторонні сервіси, які допоможуть знайти потрібні ключові запити.

Такі сервіси як “SellerTools” або “Jungle Scout” допоможуть зібрати необхідні ключові слова, однак після цього Вам потрібно буде ще провести ретельну роботу по фільтрації “ключів”, щоб вибрати найбільш релевантні з них. Якщо пропустити цей етап – можна злити весь бюджет на відверте “сміття” і не отримати замовлень зовсім.

Безкоштовні сервіси пошуку ключових слів

Або ж можна скористатися більш просунутим софтом – “Profit Whales Zero to Hero”.

Він створить для Вас повністю готову до використання Амазон PPC структуру з релевантними ключовими словами, негативними словами, бідами (ставками), при цьому він самостійно заллє всю цю структуру до Вас в Seller Central.

Крок 3: Оптимізація рекламних кампаній

Що визначає гарне ключове слово? Гарне ключове слово має вести потенційних покупців до Вашого продукту, який відповідає цьому ключу. В цілому, це єдина якість, якою він повинен володіти і єдина, що має хвилювати продавця при виборі релевантних ключових слів.

На жаль, немає методу аналізу, який би чітко вказував на найефективніші ключові слова до запуску PPC кампанії. Тільки після певного проміжку часу роботи кампанії можна отримати точні дані, що вказують на найбільш прибуткові слова.

Процес оптимізації рекламних кампаній

Вивчаючи параметри з Seller Central про кожне ключове слово, можна знайти багато корисної інформації. Три з них вказані нижче, вони допоможуть з’ясувати які слова Вам підійдуть, а які ні:

1. ACoS

Низький ACoS в порівнянні з breakeven ACoS (точка беззбитковості) означає, що ключ релевантний Вашому товару. Більш того, реклама приносить Вам прибуток! В ідеалі знаходити такі ключові слова/ASIN’s та кластеризувати їх в окремі рекламні групи в точній відповідності. Це ваші робочі конячки, завдяки яким буде працювати реклама.

Однак, якщо Ваш ACoS вище точки беззбитковості, це означає що реклама навіть не окупається. В такому випадку, необхідно застосувати наступне:

А) Знизити ставку.

Так, це вб’є деякі кліки та покази (impressions), але це не страшно, поки ключове слово буде продовжувати генерувати продаж при низькому ACoS. Такий підхід відмінно працює в розділах “Домашня Меблі” та “Аксесуари”: висока конкуренція, численний вибір і немає домінуючих продавців.

Б) Перейти на стратегію з фіксованою ставкою (Fixed bids).

Це змусить алгоритми Amazon прибрати Вас з результатів пошуку по багатьом запитам. Але там, де буде показана Ваша реклама, Ви зможете отримати кліки з гранично контрольованою ціною і кращим коефіцієнтом конверсії.

2. CTR

Простими словами, цей показник говорить про те, наскільки часто клікають по Вашій рекламі.

Сам по собі цей параметр не гарантує продажу, але, в крайній мірі, можна впевнитися, що Ваш товар відповідає ключовому запиту покупців. Тепер все, що треба – це конвертувати ці кліки в продажі.

Якщо ж не виходить конвертувати кліки в продажі – в цьому випадку варто рубати з плеча і припиняти рекламуватися за цими ключовими словами.

Тому що немає нічого гіршого, ніж нескінченна перевірка ключових слів з лімітованим бюджетом, коли ця перевірка не має ніякого позитивного впливу на продажі.

3. Покази (Impressions)

Цей параметр не дасть Вам ніякої інформації про те, які ключові слова підходять саме для Вашого продукту, але він допоможе зрозуміти, чи варто взагалі розглядати цей ключ, як потенційно ефективний. Тому що немає сенсу в тому, щоб оновлювати лістинг товару і ставити високі біди на ключове слово, що генерує мало показів протягом місяця.

Хоча, можливо, варто дати таким ключовим словам другий шанс та підвищити трохи ставки. Може виявитися, що Ваша реклама з’явиться на 3-й сторінці замість 6-ої, і це сильно збільшить кількість показів. Але висока ймовірність того, що це слово марне і не варто того, щоб на ньому фокусуватися. Адже воно може займати місце іншого слова з великим потенціалом.


Хочете отримати безкоштовний аудит ваших рекламних кампаній на Amazon від Profit Whales? Тоді клікайте на посилання >>

Що не має ніякого значення для Ваших ключових слів при лімітованому PPC бюджеті?

1. % в TOP of Search

У більшості категорій на Amazon, покази реклами на першій сторінці видачі означають, що лістинг товару буде показаний в 60-80% всіх пошуків. І все ж, коефіцієнт конверсії не залежить від цього параметру. Він тільки вказує на те, як часто будуть бачити Вашу рекламу.

2. “Long-tail” або “Short-tail” ключі

Відомо, що ключові слова, які складаються з 4+ слів рідше використовуються покупцями, але більш точні і генерують кращий CTR та конверсію.

Наприклад, набагато більше шансів продати ноутбук Dell покупцеві, який шукає “Dell 14″ i7 500 gb laptop”, ніж тим покупцям, які шукають “laptop for work”. Це правда. Але чи означає це автоматично, що “шорт-тейл” ключі марні? Ні, це однозначно не так, адже всі основні ТОПові ключі – саме “шорт-тейли”. Таким ключам потрібен час для збору даних з продажу. Після цього Ви зможете спиратися на рівень ACoS, який і дасть зрозуміти, наскільки цей ключ ефективний.

Процес пошуку та оптимізації ключових слів для Вашого продукту за допомогою порад, згаданих вище, безумовно допоможе Вам знайти найефективніші з них. І ефективний в цьому випадку означає, що бюджет, витрачений на них, буде використаний розумно незалежно від того, наскільки він обмежений.

І не варто забувати час від часу перевіряти Search Term Reports. Високі шанси, що в перші місяці після запуску кампаній Ви там знайдете нові ключові слова, які в подальшому будуть добре працювати. Застосовуйте їх, щоб замістити інші, менш ефективні ключові слова.

Про компанію Profit Whales

Profit Whales – це акселератор брендів на Амазоні, в основі якого лежать передові технології прийняття рішень за допомогою Big Data & Data Science.

Ми ведемо понад 200 клієнтів, у яких річний оборот перевищує 1 мільйон доларів. Використовуючи передові технології розробки програмного забезпечення ми створюємо та оптимізуємо рекламні кампанії якісно і швидко, враховуючи кожен дата поінт, що в свою чергу дає нам можливість робити це для тисяч товарів кожен день, ґрунтуючись на Big Data і Data Science.

Будучи офіційним партнером Амазон і перебуваючи на передовій реклами, ми знаємо куди рухається реклама та як розвивати інструменти створення і оптимізації рекламних кампаній задовго до їх виходу на ринок. Інформація та грамотна її обробка – це наша перевага на висококонкурентному ринку.



корисні матеріали в нашому блозі

Як зареєструвати патент на винахід у Китаї

У Китайській Народній Республіці (КНР) підбили «патентні» підсумки 2023 року, згідно з якими кількість виданих охоронних документів на винаходи в країні збільшилася на 15,4%. Таким чином, під кінець 2023-го в Китаї налічувалося 4991 млн чинних охоронних документів. Інтерес до отримання патенту на винахід у КНР зберігається як у жителів країни, так і серед іноземних громадян. […]

читати далі
Related на Amazon. Розблокування пов’язаних Seller Account

На Amazon налічується понад 310 мільйонів активних облікових записів. Це не дивно з огляду на те, які широкі можливості платформа надає для ритейлерів по всьому світу. Крім того, безліч продавців об’єднують свої зусилля для спільного просування товарів на платформі, і при цій кооперації створюють усередині даних тригери для зв’язування своїх акаунтів. Хоча самі собою тригери […]

читати далі
Що таке DBA в LLC? Коли та як додати у власну компанію?

Що означає DBA? Під поняттям Doing Business As (DBA) мається на увазі будь-яке найменування компанії, яке відрізняється від її юридично зареєстрованої назви. Воно часто використовується підприємцями, які ведуть діяльність у кількох напрямках, але бажають обмежитися реєстрацією однієї Limited liability company (LLC).  У цьому матеріалі ми порівняємо переваги та недоліки відкриття окремої компанії та додавання імені […]

читати далі