+38 (044) 374-50-80 info@4b.ua

Чат-бот: Панацея чи плацебо для лістингу? А також інші способи отримання відгуків

  1. 4b.ua
  2. »
  3. Публікації
  4. »
  5. Amazon
  6. »
  7. Чат-бот: Панацея чи плацебо...
Денис Нестеренко – Основатель сообщества EamCOMMERCE
Денис Нестеренко
Засновник спільности
EamCOMMERCE
Дата публікації:

30

листопада, 2020

Цей матеріал був наданий нашим партнером – компанією і професійною спільнотою EamCOMMERCE та його засновником Денисом Нестеренко. Денис практик не тільки торгівлі на Amazon, але і створення брендів. Зараз знайшов себе в складних алгоритмах маркетплейса, ентузіаст практичних кейсів і гуру лайфхаків.

Ні для кого не секрет, що відгуки є паливом ваших продажів. Сьогодні поговоримо про чат-ботів, як один з інструментів їх отримання, а також про ботів, як механізм для автоматизації бізнес процесів.

Що ж таке чат-бот для отримання відгуків? Якщо складною мовою – комп’ютерна програма, що імітує мовну поведінку людини при спілкуванні з одним або декількома співрозмовниками. Бот веде комунікацію від імені компанії або бренду з метою спрощення онлайн-спілкування.

Чат-боты в застосуванні до Amazon-бизнесу

А якщо простою мовою і перенести на завдання Amazon – це бот на базі manychat, в який потрапляють “рев’ювери” з Facebook (або іншої) реклами, і в якому, за допомогою автоматизованої воронки, роблять покупку вашого товару за повною вартістю (та ще й по search term url, тим самим прокачуючи ключі).

Через Х днів бот самостійно просить покупця залишити огляд на товар. Після того як відгук або рейтинг опубліковані на Amazon, ви робите повне повернення коштів покупцеві.

Звучить все просто, чи не так? Але в дійсності все трохи складніше. Найперше що ви повинні зробити – крутий креатив та копірайтинг для вашого рекламного оголошення. Це запорука гарної конверсії в розпочате листування, а значить нижче ціна за “клік” по рекламі.

Тепер більш детально розберемо, що відбувається після того як рев’ювер потрапив в воронку.

Особливості налаштування чат-ботів для Amazon

Найперше – це вітальне повідомлення. Далі знайомимо рев’ювера з умовами, це допомагає на старті відсіяти “не релевантних” рев’юверів. Але перш ніж запускати чат-бот, важливо правильно вибрати модель оплати.

Варіантів є багато, але основних всього 3:
 

  1. 100% оплата перед відгуком, коли рев’ювер скидає номер замовлення. Я однозначно не рекомендував би цей метод, так як дуже багато ” шаровиків”, які не залишають відгук і скасовують замовлення на Amazon та просто крадуть ваші гроші.
  2. Оплата 50/50.50% після того як рев’ювер надіслав номер замовлення і 50% – після того, як залишили відгук або рейтинг. Якщо ви вибираєте працювати за цією моделлю, я б рекомендував перших 50% платити коли замовлення змінить статус на “Payment complete”. Мінус цієї моделі в тому, що потрібно стежити за статусами замовлень, щоб вас елементарно не “кинули”.
  3. Оплата 100% після того як рев’ювер залишив відгук. Із плюсів – це найбезпечніший спосіб для вас. Із мінусів, найнижча конверсія. Але! Якщо використовувати чат-бот у зв’язці з іншими методами отримання відгуків, то даний метод себе виправдовує на всі 100%..

Командою EamCOMMERCE ми використовуємо тільки 2-й і 3-й способи оплати рев’юверам. Повернення за викуп товару рев’ювером ми робимо тільки через PayPal.

Про інші методи отримання відгуків, розповім нижче, а також поговоримо про crash test вашого товару, але зараз про одну важливу деталь.

Приклади воронок для збору відгуків та оптимальна конверсія

Важливо! Якщо ви тільки запустили товар і він на ASIN взагалі не йде або йде мало трафіку, не потрібно при 10 викуплених товарів, запитувати 10 відгуків. Як би вам не хотілося заощадити, це приведе тільки до обмеження можливості на залишення відгуків для вашого товару.

Оптимальна конверсія 20% в відгуки від загального числа викуплених товарів, безпечна 10%. Перед будь-яким запуском продумайте і пропишіть вашу стратегію дій, крок за кроком.

Нижче ви знайдете приклад 2-х воронок:

Пример тоннеля продаж – Чат-бот: Панацея или плацебо для листинга?

Приклад одного з тунелів продажів для збору відгуків на Amazon

Пример диалога для сбора отзывов – Чат-бот: Панацея или плацебо для листинга?

Приклад діалогу в чат-боті для збору відгуків

За цим посиланням ви можете знайти приклад роботи воронки: https://m.me/104240144399263 або використайте QR-code, показаний на зображенні нижче, для входу в воронку.
QR-code для подключения к вороке – Чат-бот: Панацея или плацебо для листинга?
Повертаючись до теми відгуків, часто можна зіткнуться з тим, що ре в’ювер не може залишити відгук. Тоді беремо контроль в свої руки та переходимо з автопілота на живе спілкування, адже є ще купа корисних дій, які він може зробити за рефаунд:

  • відправити пропозицію своєму другові;
  • перепост
  • рейтинг на товар – зараз працює найкраще!
  • рейтинг на продавця;
  • пролайкати інші відгуки на лістингу;

Не упускайте такі можливості, адже ви вже заплатили за залучення цього рев’ювера!

Чат-боти для e-commerce бізнесу

Як ви вже зрозуміли, чат-бот підійде для будь-якого e-commerce бізнесу (walmart, etsy, amazon, будь-які маркетплейси в СНД і в світі) тому, що принцип залишається незмінним і ефективність набагато вище. А ще тому, що на інших майданчиках менш розпещена аудиторія і там менше обмежень ніж на Amazon.

Досвідчені продавці використовують чат-бот не тільки для отримання відгуків, але і для автоматизації відділів по роботі з клієнтами.

Є складні товари або товари зі складними інструкціями, за якими покупці часто ставлять запитання щодо їх використання. Щоб розвантажити свою підтримку, формується список поширених запитань (faq) та інтегрується в manychat. В результаті, перш, ніж покупець зв’яжеться з живою людиною, він може знайти всі відповіді за допомогою набору автоматизованих підказок. (Приклад: покупець втратив інструкцію, уточнити склад або правила зберігання та догляду) бот все підкаже без вашого втручання.

Але як? Дуже просто: на коробці, купоні, вкладиші, інструкції розміщуєте QR-code, який прямо веде в воронку вашого бота. Разом з QR-code, можна додати рядок “Якщо ви не задоволені якістю товару, напишіть нам і ми допоможемо вам розібратися”.

Така стратегія допоможе запобігти негативні відгуки на ASIN. Як показує практика, якщо догодити незадоволеному покупцеві – він стане самим лояльним серед вашої аудиторії.

Про чат-боти можна розповідати багато, але я обіцяв розповісти і про інші методи, тому підсумую. Особисто для мене чат-бот це не плацебо і не панацея, а навик, яким повинен володіти кожен Amazon-підприємець. Упевнений, що кожен з нас знайде способи його застосування у себе в бізнесі, від отримання відгуків до оптимізації операційних завдань. Найголовніше – він працює 24/7 та у чат-бота ніколи не болить голова.

На сьогоднішній день чат-бот – це не самостійний інструмент, і він точно не підійде для новачків в якості єдиного інструменту для отримання відгуків. Але він відмінно працює у зв’язці з іншими способами отримання відгуків: викупами, вкладишами (це взагалі окрема тема, ми зараз просимо залишити відгук на товар за подарунок, а за фото- або відео-відгук даємо 2 подарунка, і це працює), автореспондером, Amazon Vine та amazon early review program.

Інші способи отримання відгуків на Amazon

Хочу сказати декілька слів на тему Amazon Vine і early review program, адже це не тільки легальний спосіб отримання відгуків на Amazon, але й прекрасний crash test вашого товару.

Молоді продавці часто бояться ризикнути, так як можна отримати негатив – рев’ювери пишуть чесний відгук. Але! Особисто для мене – це прекрасна можливість для того, щоб вже на старті зрозуміти слабкі сторони свого товару і не прогоріти з цими дефектами при замовленні другої партії. Тому обидві ці програми просто must have, якщо ви плануєте грати довго.

Мэм на тему отзывов на Amazon – Чат-бот: Панацея или плацебо для листинга?

Декілька слів про себе, шляхи до Amazon і спільноту EamCOMMERCE

На закінчення трохи розповім про себе і про спільноту EamCOMMERCE.

З думками про Amazon я прокидаюся і лягаю спати з 2017 року))) На старті великою проблемою було недостатньо спілкування, не було з ким порадитися, щоб направили, підказали. Власне з цим стикається кожен новий продавець. Але терпіння і труд почали давати свої плоди, крім того я розумів, що на Amazon можна заробляти і побудувати свій бренд.

В PL я прийшов з дропшиппінгу. Прийшов тому, що набридло розвивати чужі бренди, хотілося розвивати свій. Так і почався мій шлях.

Як і на будь-якому бізнес шляху, було дуже багато факапів: бан основного облікового акаунту на Q4, виробництво партії на фабриці, на якій не виявилося сертифікатів (самі винні – заощадили на інспекції), проблеми з логістикою і багато іншого. Але це не привід здаватися. Як я вже написав вище – на Amazon є гроші!

Зараз у нас в команді працює на постійній основі 3 людини і цього абсолютно достатньо, щоб управляти двома магазинами, надавати послуги та консалтинг. Багато інших фахівців залучаються на проектні завдання, дизайнери, відеографи і т.д.

2 магазини розділені кожен під свій бренд: один в категорії Pet Supplies, другий – категорія Beauty.

Amazon для мене – це крута можливість реалізувати себе абсолютно на всіх стадіях бізнесу, починаючи від ідеї до старту продажів і технологій просування. Ми постійно розробляємо і тестуємо нові фішки, що дає нам можливість бути завжди на крок попереду конкурентів. І пам’ятайте, ваш досвід, отриманий на Amazon, завжди можна трансформувати в інші проекти. Наприклад, 2 тижні тому я запустив товарний бізнес в Україні, використовуючи свої знання та навички роботи з фабриками, логістикою, побудови команди та побудови бренду з характером. Never back down.

Наше отношение к Amazon-бизнесу – Чат-бот: Панацея или плацебо для листинга?
EamCOMMERCE – це професійна спільнота, місія якої – ділитися знаннями та напрацюваннями, тестами і факапами. Зараз, зайшовши в групу, ви 100% знайдете для себе багато крутих кейсів та фішок, які допомогли вирости сотням продавців.

Ми створили формат блогу та живого спілкування, для того, щоб і ви не боялися реалізовувати свої амбіції.

На ринку ми вже більше трьох років і плануємо рости, розширювати сферу діяльності та розвивати нові напрямки. Нам подобається працювати з різними країнами, завданнями і людьми. Наша мета – бути компанією майбутнього і зібрати однодумців.

Приєднуйтесь і ви до нас – https://www.facebook.com/groups/eamcommerce

0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ваш надійний партнер по реєстрації та супроводу бізнесу за кордоном, підготовці фінансових звітів та аудиту, реєстрації торгових марок

РОЗДІЛИ САЙТУ

ПРО КОМПАНІЮ

Учасник міжнародної мережі постачальників послуг:

КОНТАКТИ

Офіс в Україні:
Київ, вул. Парково-Сирецька, 4В
Тел.: +380 (44) 374-50-80
Email: info@4b.ua

Офіс в США:
26 Diplomat Parkway Unit CU2-15 Hallandale, FL 33009
Тел.: +1 609 775 99 04
Email: usa@4b.ua