+38 (044) 374-50-80 info@4b.ua

Brand Registry на Amazon: етапи реєстрації і можливі проблеми

Дмитрий Табан-Тарлов – Юрист в сфере охраны интеллектуальной собственности
Дмитро Табан-Тарлов
Юрист в сфері охорони
інтелектуальної
власності
Дата публікації:

20

липня, 2021
Всі безсумнівно знають, що для реєстрації Brand Registry необхідна подана заявка або зареєстрована торгова марка.

Але ті, хто ще не проходили процес реєстрації бренду на Amazon, мало знають про ті підводні камені, які можуть вас підстерігати під час цього процесу.

У сьогоднішній статті розберемося, що потрібно для реєстрації бренду на Amazon в першу чергу, проговоримо етапи реєстрації, але головне – розберемо з якими саме труднощами ви можете зіткнутися під час проходження процесу Brand Registry 2.0

Коротко про процес Amazon Brand Registry

Що в першу чергу потрібно для реєстрації бренду на Амазон?

  1. Назва торгової марки, якщо це словесна ТМ. Якщо ж це комбінована ТМ (картинка + слово), то вибираємо Design mark і довантажуєм логотип, який ви подавали на реєстрацію в Патентне Відомство.
  2. Номер заявки (Serial number), якщо торгова марка тільки подана на реєстрацію або Номер реєстрації (Registration number), якщо вона вже зареєстрована.

Ось тут потрібно бути уважним: якщо ваша торгова марка вже подана, і ви отримали Filing Receipt з номером заявки, вам потрібно все одно почекати 3-5 днів до появи вашої ТМ в реєстрі. Але і це ще не все: після потрапляння ТМ до реєстру (дата цієї події вказана біля рядка Status date) потрібно почекати ще 48 годин. Інакше система реєстрації бренду виб’є вам повідомлення: “You need to wait 48 hours until your trademark will be indexed by Amazon”.

  1. Звичайні фотографії товару з торговельною маркою, заявленою до реєстрації. ТМ може бути нанесена, наприклад, на етикетці товару або на коробці, в якій продається товар.

В принципі це найважливіші моменти, які потрібно знати для початку реєстрації. Після заповнення форми на сайті https://brandregistry.amazon.com у вас буде в case log відкритий кейс “Brand request”.

Коли підтримка перегляне заявку і переконається, що вона відповідає всім правилам і з вашим seller account все добре – вона повідомляє вас про відправку Verification Code вашому представнику. Виглядає це повідомлення наступним чином:

Уведомление об открытии кейса – rand Registry на Amazon: этапы регистрации и возможные проблемы
Ви отримуєте Verification код від вашого представника, який в свою чергу відповідає на лист Amazon, що він передав Вам код (I confirm that I Have shared code with the applicant).

Після чого вам приходить вітальний лист, що ви успішно зареєстрували свій бренд на Amazon:

Подтверждение регистрации бренда на Amazon – Brand Registry на Amazon: этапы регистрации и возможные проблемы
Після цього в вашому обліковому записі продавця (в Seller Central) з’явиться вкладка Brands, а через 48 годин ваші лістинги підв’яжуться до Brands Dashboard.

Все ідеально? Так, але бувають випадки, що щось може піти не так.

Можливі проблеми в процесі отримання Amazon Brand Registry

У цій частині ми розберемо підводні камені, які можуть перешкодити в процесі реєстрації бренду на Amazon і як виправити ці помилки.

Не підходять фотографії

Якщо щось не так з фото, відправленими з заявкою на реєстрацію бренду, ви можете отримати повідомлення такого змісту:

  • “We are unable to approve your application at this time due to the following reason.
    The product images provided in your application do not display your brand name on the product.”
  • “Computer generated images are not acceptable.”

Це означає, що потрібно повторно завантажити фотографії і на цей раз вони повинні відповідати вимогам маркетплейса.

Порушення в акаунті

Останнім часом досить часто, як на нові так і на старі акаунти, при спробі реєстрації бренду в Brand Registry by Amazon, стало приходити повідомлення такого змісту: “The Applicant has been involved in abusive conduct …”

Уведомление об ошибке при регистрации бренда – Brand Registry на Amazon: этапы регистрации и возможные проблемы
Що все це може означати?

  1. Заблокований один з маркетплейсів.
  2. Заблокований аккаунт, який пов’язаний з вашим або один з його маркетплейсів.
  3. Занадто багато порушень по інтелектуалці в акаунті, або в інших акаунтах, якими вам дозволяли користуватись.
  4. Скарги на ваш бренд від покупців або конкурентів.
  5. Помилка Амазон.

І якщо з першими чотирма пунктами все ясно, то п’ятий пункт – не зовсім зрозумілий для прийняття рішення про подальші дії.

Рекомендую в першу чергу після заповнення і відправки нової заявки, у відповідь на отриманий кейс, відразу написати прохання про надання докладної інформації, приблизно такого вигляду:

«Could you be so kind and clarify what`s mean that I`m involved in abusive actions with your arguments and explanation.

Додатково рекомендую зв’язатися з підтримкою Amazon, заповнивши форму Contact US на сайті https://www.amazon-brand-registry.com/eng/contact_us і пояснити ситуацію, що склалася.

Не доступні Brand tools, A + content, Brand Vine

Часто стикаємося зі зверненнями клієнтів відкрити їм Full Benefits of Brand Registry. Причина – після реєстрації бренду відсутня вкладка Brands.

Насправді помилка криється в тому, що ваш обліковий запис не має право на використання бренду. Ситуація виникає тому, що людина, яка вказана контактною особою в акаунті і власник торгової марки – різні люди.

Якщо ви звернетеся в підтримку маркетплейса, то отримаєте приблизно таку відповідь:

“The tool is only available to sellers who own the brand.”

В цьому випадку, вам необхідно переоформити торгову марку на контактну особу. Але якщо ви не хочете так ризикувати, то можна залишити ТМ на собі, але додати контактну особу в власники бренду.

Реєстрація через user permission

Не менш часта проблема, коли клієнти не повідомляють, що вони працюють через user permission, і починають реєстрацію не через оригінальний акаунт. В цьому випадку у вас також стануть недоступними Full benefits.

План дії такий: спочатку потрібно видалити Brand з цього аккаунта (в Brand Registry кабінеті є пункт в підтримці, по видаленню бренду), а потім заново його зареєструвати з Seller Account.

Не з’являються лістинги в Brand Dashboard

Якщо лістинги не з’являються в меню Dashboard, то можливі декілька джерел проблем:

  1. Повне неспівпадання бренду на лістингу і в Brand Registry
  2. Незначна різниця між брендом на лістингу і в Brand Registry (відсутні декілька букв, наприклад)
  3. Це не ваш лістинг

В цьому випадку потрібно оновити лістинг, шляхом його видалення і відновлення, або через Template list (він же Flat file).

На закінчення

Насправді процес реєстрації бренду в програмі Amazon Brand Registry не такий вже і складний, але є деякі нюанси, незнання яких може закінчитися помилкою. І судячи по форумах амазонщиків, пошук рішення може тривати тижнями або навіть місяцями.

Якщо ви потрапили в скрутне становище при реєстрації бренду, не можете правильно ідентифікувати помилку, на яку вказує підтримка маркетплейса, або вам потрібна реєстрація торгової марки в США, Китаї або країнах ЄС – звертайтеся до нас. Оцінимо і вирішим цю проблему в максимально стислі терміни.

Обов’язково стежте за оновленнями нашого блогу, ми ще не раз будемо піднімати тему Amazon Brand Registry та розбирати кейси, присвячені цьому сервісу.

Бажаємо гарних продажів на Amazon!

0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ваш надійний партнер по реєстрації та супроводу бізнесу за кордоном, підготовці фінансових звітів та аудиту, реєстрації торгових марок

РОЗДІЛИ САЙТУ

ПРО КОМПАНІЮ

Учасник міжнародної мережі постачальників послуг:

КОНТАКТИ

Офіс в Україні:
Київ, вул. Парково-Сирецька, 4В
Тел.: +380 (44) 374-50-80
Email: info@4b.ua

Офіс в США:
26 Diplomat Parkway Unit CU2-15 Hallandale, FL 33009
Тел.: +1 609 775 99 04
Email: usa@4b.ua