fbpx

AMZScout: Огляд функцій, які стануть в нагоді кожному амазонщику

Час читання: 9 хвилин

Сьогоднішнім матеріалом ми хочемо почати цикл статей, присвячений інструментам, які використовуються в Amazon-бізнесі. Якщо вам подобається така ідея – пишіть в коментарях, огляд або порівняння яких програм ви б хотіли побачити в нашому блозі.

А почнемо ми мабуть з одного з найпопулярніших інструментів, який буде вкрай корисним початківцям амазон-підприємцям – AMZScout. Але сподіваємося, що і досвідчені амазонщики знайдуть для себе пару корисних фішок в цьому “швейцарському ножі” для успішних продажів на Amazon.

Ми не будемо заглиблюватися в історію створення цього набору програм, а AMZScout – це набір різних сервісів, створений в 2017 році, не будемо розповідати про команду розробників і їх шлях до успіху. Зосередимося на тих функціях, які отримує користувач купивши платний доступ до пакету програм.

Чи є у AMZScout безкоштовна версія?

Але почнемо ми не з платних фішок, а з того, з чого всі починають знайомство з програмою – можливості протестувати функції безкоштовно.

Так, у AMZScout є безкоштовна версія, тобто це не тестовий період 7 або 14 днів, як зазвичай буває у подібних програм, а безкоштовна версія з обмеженим функціоналом.

Доступ до безкоштовної версії простіше нікуди. Переходьте за посиланням https://4b.ua/amzscout, ввводите свій емейл і відразу ж потрапляє в програму. Не потрібно підтверджувати свою пошту, не потрібно вводити дані платіжної картки.. Ввели емейл і через секунду ви всередині.

Крім веб-версії програми, вам абсолютно безкоштовно доступні розширення для браузера Chrome, встановити яке можна за цим посиланням >>

Подібних розширень для Chrome є вже напевно з десяток, від різних сервісів. Вони, як правило, всі вміють аналізувати ваш запит на сторінці Amazon і підтягувати аналіз товарів з пошукової видачі, вказуючи за якою моделлю продається товар (FBA або FBM), ціна, BSR, оцінка кількості продажів за місяць (як правило у всіх вона не дуже точна), кількість відгуків і т.п.

AMZScout PRO Extension пішло трохи далі і вміє трохи більше. Наприклад, це розширення відмінно підходить для оцінки ніші, в якій ви побудували запит.

Після введення пошукового запиту, розширення оцінить нішу і видасть наступні дані:

  • Середня кількість продажів на місяць (не завжди точно)
  • Середній BSR для цієї ніші
  • Середню роздрібну ціну
  • Середня кількість відгуків – важливий фактор, за яким можна судити чи складно зайти в цю категорію товарів
  • А також внутрішній скоринг якості ніші у вигляді оцінки тренда, видимості ніші для інших продавців (оцінка потенціалу) і оцінки ніші за десятибальною шкалою.

Найцікавіше почнеться, коли ви клікните на параметр Niche Score. Розширення виведе вікно, в якому покаже чому даній ніші була присвоєна саме така оцінка, які у неї є плюси і з якими труднощами ви можете зіткнутися, якщо спробуєте вийти з аналогічним товаром.

У нашому прикладі, хоч ніша набрала 6 балів з 10, але продажі в ній не дуже великі, а на старті знадобитися досить багато відгуків. І хоч там немає одного монополіста, а ціна товару лежить в прийнятному для покупців діапазоні – краще підібрати нішу надійніше.

У розширенні для Chrome від AMZScout є ще кілька цікавих особливостей, про які варто згадати і знаходяться вони в таблиці з товарами, які завантажуються у відповідь на пошуковий запит.

Мова про 2 параметра, які ми не зустрічали в інших розширеннях: LQS і RPR.

Обидві ці оцінки ставляться до лістингу конкретного товару.

  • LQS (Listing Quality Score) – показник якості оголошення, чим він нижчий – тим гірше оптимізовані лістинги конкурентів і тим простіше зайти в нішу.
  • RPR (Revenue Per Review) – ця оцінка більш спірна і показує наскільки можна збільшити дохід від продажу, збільшивши кількість відгуків. По суті, за цим параметром можна судити – чи є сенс вкладатися в додаткові відгуки чи ні.

На цьому ми закінчимо огляд Chrome розширення. Його однозначно варто встановити тим, хто аналізує ніші для початку Amazon-бізнесу або тих, хто вже вийшов на його масштабування і запуск нових продуктів. Перейдемо до веб-версії сервісу AMZScout.

До речі, команда AMZScout стверджує, що розширення для браузера призначене для аналізу ніш, а веб-версія – спрямована на точну роботу з продуктами і лістингами.

Чотири безкоштовних сервісу від AMZScout, про які не всі знають

Перед тим, як ми перейдемо до огляду платних функцій веб-версії AMZScout, хочемо порадити заглянути в футер головної сторінки сайту >> Там ви знайдете ще декілька корисних безкоштовних інструментів, які не всім кидаються в очі, а в рекламі сервісу про них не говорять.

Мова про такі програми:

  • FBA Fees Calculator – працює також у вигляді Chrome розширення і, як видно з назви, призначений для розрахунку прибутковості товару. Дуже нагадує стандартний амазонівський калькулятор, але працювати з ним набагато легше + на сторінці додатка даються слушні поради, як зменшити комісію Amazon.
  • Stock Stats – майже шпигунське Chrome розширення, яке дозволяє моніторити складські запаси конкурентів. За відгуками працює не у всіх, що й не дивно, якщо врахувати як часто Amazon вносить корективи в алгоритми своєї роботи.
  • Sales Estimator – онлайн-додаток, що дозволяє перерахувати BSR в місячний обсяг продажів в одиницях товару. Враховуйте, що BSR змінюється по кілька разів на добу, а для близьких до ТОР позиціях – навіть частіше, а статистика для розрахунку продажів закладається місячна. Тому довіряти чи ні отриманим цифрам – вирішувати вам. Можемо порекомендувати зробити кілька розрахунків для одного продукту з періодичністю в пару днів, тоді ви зможете побачити картину близьку до істинної.
  • Amazon Super URL Tool – ну і останній безкоштовний інструмент – онлайн-утиліта для формування Super URL. Не всі амазон-підприємці однозначно ставляться до подібних алгоритмів, хтось вважає їх дієвими, а хтось дотримується думки, що нічого вони не дають. Але якщо ви заходите зашити в посилання брендовий запит або ключове слово – тепер ви знаєте де це можна зробити.

Огляд платних функцій від AMZScout

Раз ми будемо розглядати повну версію програми в вигляді Amazon Seller’s Bundle, зробимо дуже короткий відступ і розповімо про ідеологію побудови програмного продукту. Дуже коротко, чесне слово.

Отже, команда AMZScout розбила весь процес запуску успішного Amazon-бізнесу на кілька кроків і постаралася на кожному кроці забезпечити підприємця необхідними в роботі інструментами.

Ось як виглядають етапи запуску онлайн-продажів на Amazon на думку команди розробників AMZScout і які інструменти можуть запропонувати:

Крок 1. Навчання особливостям продажів на Amazon.

Для тих, хто знаходиться на цьому кроці, AMZScout пропонує курс AMZScout Seller’s Course, який розбитий на 2 відділення, якщо можна так сказати. Перше призначене для тих, хто починає бізнес з капіталом $ 3000 +, а друге для тих, хто готовий на старті вкласти $ 5000 +.

У кожному курсі є базові уроки, які можна подивитися навіть на тестовій підписці, їх 8 і вони присвячені базовим навичкам – пошуку ніші, пошуку ідеі для товару, роботи з китайськими постачальниками і т.п. Наступні 14 уроків доступні тільки на платних пакетах підписки на AMZScout і присвячені просунутим технікам: переговорам з постачальниками, роботі з ключовими словами і PPC рекламою, збору відгуків, технікам Amazon SEO і т.п.

Крок 2. Вибір товарної ніші

Важливий крок, на якому ви повинні будете визначитися з якою категорією товарів ви хочете працювати: товари для кухні, дитячі іграшки, електроніка, автотовари, одяг, товари для домашніх вихованців і т.п.

На думку команди AMZScout вам в цьому має допомогти розширення для PRO Extension, про який ми вже розповідали на початку матеріалу.

На думку нашої команди, це розширення дійсно багато в чому спростить вам життя на етапі вибору ніші, але за полем вашої уваги можуть залишитися деякі важливі аспекти роботи з американським ринком (наприклад): обов’язкова сертифікація дитячих іграшок і деяких товарів для кухні, необхідність розблокування категорії автотоварів і т.п.

Тому розширення від AMZScout – це дуже добре, але обов’язково ознайомтеся з правилами Amazon, стежте за публікаціями в Amazon-спільнотах і за новими матеріалами в нашому блозі, ми часто висвітлюємо подібні питання.

Крок 3. Вибір товару для продажу

На цьому кроці вашим помічником стане унікальна в своєму роді база по товарах на Amazon – AMZScout Product Database, в якому є інформації більш ніж про мільйон товарних позицій. І тут важливо згадати, що AMZScout працює з усіма популярними маркетплейсами, в найближчих планах компанії додати інформацію і про нові європейські майданчики.

У чому унікальність цієї бази даних?

Унікальність в налаштуваннях системи фільтрації. Ви можете легко відфільтрувати товари з високою маржинальністю, або товари для запуску продажів яких потрібно менше коштів, або трендові товари з низькою конкуренцією. Крім того фільтрація включає вибір категорії, розмір продукту, вагу, розмір прибутку, вартість доставки і вартість FBA. Всього близько 16 параметрів.

Ось як виглядають результати пошуку по базі на прикладі трендових товарів в категорії Home & Kitchen. Натиснувши плюсик зліва від зображення і створити свою базу товарів, які моніторите. Крім того, клікнувши на відповідну іконку, можна додатково завантажити наступні дані:

  • Історію BSR рейтингу основної категорії
  • Історію BSR рейтингу основний підкатегорії
  • Історичні дані за вартістю товару
  • Profit Calculator з розрахунком Amazon Fee і оцінкою маржинальність
  • Крім того в таблиці присутні вже знайомі нам параметри RPR і LQS з оцінкою якості лістингу

Результати пошуку по базі ви можете експортувати в Excel.

Уже тільки цих даних було б достатньо для аналізу і вибору свого товару для продажу на Amazon, але AMZScout пішли ще далі і це плавно нас підводить до наступного кроку.

Крок 4. Пошук постачальника

Якщо у видачі від AMZScout Product Database ви клікните на іконці Alibaba, то в окремому вікні завантажиться Alibaba.com з товарами схожими на обраний і ви зможете проаналізувати собівартість, розмір мінімальної партії для замовлення і отримати дані для більш точного розрахунку потенційної маржинальність.

На форумі AMZScout користувачі скаржилися, що результати пошуку по Alibaba неповні і ми зрозуміли чому так відбувається. Пошук серед китайських постачальників відбувається по зображенню, а значить якщо продавець заморочився і зняв своє фото для головного зображення товару на Amazon, то результат пошуку може бути не тільки не повним, але й не бути зовсім. Враховуйте цей момент при роботі з програмою.

Ще одним помічником в пошуці постачальника стане те ж розширення для Chrome, яке ми вже обговорювали і в ньому ще один істотний плюс. Пошук постачальника відбувається не тільки на Alibaba, але і на інших сайтах, наприклад на Walmart і eBay, а значить воно може бути корисним не тільки Private Label продавцям, але і дропшиперам і підприємцям, які працюють за арбітражними моделям.

Крок 5. Запуск продажів

Наступний крок, після того як ви знайшли постачальника і товар вже на шляху до складів Amazon FBA, створення якісного лістингу. Після початку продажів – запуск реклами.

На цьому кроці вам допоможуть AMZScout Keyword Search і AMZScout ASIN Lookup. Давайте коротко розберемо роботу і цих додатків.

Keyword Search працює не так швидко, як того хотілося б, результати пошуку необхідно трохи зачекати. Пошук можна задати за кількістю слів у фразі або зокрема запиту. По кожному з отриманих слів можна відстежити їх популярність за останні 6 місяців.

Якщо ви плануєте масштабування на інші маркетплейси, то не варто забувати, що пошук ключових слів у AMZScout однаково добре працює і по іншим майданчикам Amazon.

ASIN Lookup – ще одна унікальна і дуже корисна фішка від AMZScout. Вам достатньо ввести ASIN товару-конкурента або бестселера, а програма витягне і відсортує ключові слова, які використовуються в лістингу. Таким чином ви не пропустите запити, які зможуть поліпшити видимість вашого товару в пошуковій видачі або знизити вартість PPC-реклами (ну .. або зробити її більш ефективною).

Крок 6. Оптимізація лістингу та відстеження позицій

AMZScout назвали цей етап Stay ahead of the market, але ми вирішили дати більш конкретний опис. На цьому етапі вам допоможуть всі програми, які ми перераховували вище. Ви зможете стежити за конкурентами, трекать їх товари, відстежувати тренди за ключовими словами і т.п. Але залишилася ще одна програма, яка допоможе спростити вам життя.

Amazon Keyword Tracker & Reverse ASIN Lookup у вигляді розширення для Chrome. Відгуки про розширення дуже позитивні, а його функції зрозумілі з назви – перевірка індексації вашого товару і відстеження його позицій з того чи іншого ключового слова.

Як встановити і налаштувати цей додаток, показано на відео нижче.

Чи вартий AMZScout співвідношення ціни і якості?

Вартість повного пакету програм (Amazon Seller’s Bundleвсього 29 $ в місяць за умови оформлення річної передплати. Якщо врахувати, що ця ціна включає просунутий курс для навчання продажам на Amazon і повний доступ до бази з мільйоном товарів (вартість тільки самої бази оцінюється фахівцями AMZScout в 8000 $) для пошуку прибуткової ніші, високомаржинального товару і оцінки конкурентного середовища – то так, AMZScout варто кожного витраченого на нього цента.

AMZScout Плюси

  • Великий набір інструментів в “одній таблетці”
  • Хороше охоплення інших маркетплейсів (не тільки США)
  • Відмінні умови для тестового періоду
  • Велика база даних по товарах, що продаються на Amazon
  • За заявою тих, хто вже працював з сервісом: швидкий відгук служби підтримки
  • Багато безкоштовних програм, реалізованих в простій формі – у вигляді Chrome розширення
  • Більш ніж демократична ціна при річній передплаті
  • Додатковий плюс: курс для початківців amazon-підприємців

AMZScout Мінуси

  • Для новачків дані з аналізу ніш можуть здатися складними
  • Злегка повільний пошук за ключовими словами
  • Не завжди коректний пошук постачальників на Alibaba

Однозначно AMZScout можна рекомендувати новачкам в Amazon-бізнесі.

Чи буде цей набір програм цікавий для “старожилів”, особливо якщо вони вже мають підписку на один з конкурентних продуктів від Helium10 або Jungle Scout – питання на яке вони самі повинні дати відповідь. Ну … або дочекатися поки в нашому блозі вийде порівняння функціоналу ТОП-ових сервісів для амазонщіков. 🙂

корисні матеріали в нашому блозі

Як зареєструвати патент на винахід у Китаї

У Китайській Народній Республіці (КНР) підбили «патентні» підсумки 2023 року, згідно з якими кількість виданих охоронних документів на винаходи в країні збільшилася на 15,4%. Таким чином, під кінець 2023-го в Китаї налічувалося 4991 млн чинних охоронних документів. Інтерес до отримання патенту на винахід у КНР зберігається як у жителів країни, так і серед іноземних громадян. […]

читати далі
Related на Amazon. Розблокування пов’язаних Seller Account

На Amazon налічується понад 310 мільйонів активних облікових записів. Це не дивно з огляду на те, які широкі можливості платформа надає для ритейлерів по всьому світу. Крім того, безліч продавців об’єднують свої зусилля для спільного просування товарів на платформі, і при цій кооперації створюють усередині даних тригери для зв’язування своїх акаунтів. Хоча самі собою тригери […]

читати далі
Що таке DBA в LLC? Коли та як додати у власну компанію?

Що означає DBA? Під поняттям Doing Business As (DBA) мається на увазі будь-яке найменування компанії, яке відрізняється від її юридично зареєстрованої назви. Воно часто використовується підприємцями, які ведуть діяльність у кількох напрямках, але бажають обмежитися реєстрацією однієї Limited liability company (LLC).  У цьому матеріалі ми порівняємо переваги та недоліки відкриття окремої компанії та додавання імені […]

читати далі