+38 (044) 374-50-80 info@4b.ua

Оновлення A-to-Z Guarantee: Amazon вводить обов’язкове страхування відповідальності продавців

  1. 4b.ua
  2. »
  3. Публікації
  4. »
  5. Amazon
  6. »
  7. Оновлення A-to-Z Guarantee: Amazon...
Виктория Мельник - шеф-редактор блога 4B.ua
Вікторія Мельник
Шеф-редактор
блогу компанії 4B
Дата оновлення:

30

вересня, 2021

Час прочитання: 7 хвилин

Важливе оновлення: команда 4В знайшла спосіб вирішення питання зі страховками для фізичних осіб резидентів України, які торгують на Amazon. Подробиці в кінці матеріалу за посиланням >>

10 серпня 2021 Amazon зробив кілька, на перший погляд невинних, заяв щодо політики вирішення спорів A-to-Z Claims. Більшість продавців не надали цьому значення, адже маркетплейс постійно робить якісь незначні правки в своїх політиках. Але хочемо вас запевнити, що до цього повідомлення Amazon варто придивитися уважніше.

Про що мова? Amazon оголосила про введення нових вимог до страхування відповідальності для продавців маркетплейса на випадок, якщо дефектний продукт, проданий через Amazon.com, призведе до пошкодження майна або травм. Це тягне за собою розширення A-to-Z гарантії.

Що передбачає страхування відповідальності за якість продукції?

Отже, все почалося з цього повідомлення на новинному порталі Amazon. Якщо коротко передавати суть, то мова там йде про наступне:

  • Нова політика вступає в чинність 1 вересня 2021 року.
  • Amazon готовий оплачувати дійсні претензії клієнтів по A-to-Z Claims на суму менше 1000 доларів і не буде вимагати компенсації від продавців, у яких є діюча страховка..
  • Маркетплейс запускає Amazon Insurance Accelerator і рекомендує купувати страховки саме там (хто б сумнівався?).
  • Amazon буде сприяти врегулюванню претензій за майновим збитком і тілесних ушкоджень між покупцем, продавцем і їх страховою компанією.
  • Amazon представить продавцям обґрунтовані претензії і відхилить необгрунтовані, образливі або маючі вигляд шахрайських.

Також вказується, що маркетплейс буде підключати експертів по страховому шахрайству для того, щоб проаналізувати претензію і відхилити, якщо вона є необґрунтованою.

Сообщение в блоге Amazon – Обновление A-to-Z Guarantee
Повідомлення в блозі Amazon про нову політику щодо страхування відповідальності продавців за A-to-Z Claims
Із закритих джерел стало відомо, що дана політика перш за все торкнеться тих продавців, чий оборот становить 10 000 $ в місяць і більше (на протязі трьох місяців поспіль). Цю ж інформацію підтвердив портал EcomCrew.

Перед тим як ми детально розберемо, як же реагувати на зміну політики Amazon, давайте згадаємо, що таке A-to-Z Claims.

Як покупці зможуть подати скаргу на продавців Амазон?

Якщо ви в даний момент тільки ставите питаннями “як почати amazon-бізнес”, “як продавати на амазон” – рекомендуємо детально ознайомитися з цим розділом. Продавці “зі стажем” можуть проскролить цю главу: швидше за все ви вже стикалися з подібними претензіями в своїй практиці.

A-Z Claim – це гарантія, яку Amazon пропонує клієнтам, які вирішили зробити покупку безпосередньо у продавця. Гарантія поширюється на товар, доставлений вчасно і в хорошому стані.

Ще раз дуже важливий момент: Ця гарантія дійсна на товар, доставлений вчасно і в хорошому стані. Часто цей момент упускається підприємцями, які думають, що якщо вони продають якісний товар і доставляють його вчасно (самостійно або через FBA-центри), то ніяких претензій з боку покупців не буде.

Як працює A-to-Z Claim:

  1. Якщо покупець незадоволений продуктом, йому рекомендується спочатку зв’язатися з продавцем (через повідомлення або запит на повернення) і спробувати досягти угоди.
  2. Якщо продавець і покупець не можуть вирішити проблему протягом 48 годин, покупець зможе подати скаргу безпосередньо в Amazon.
  3. Після того як скарга була відправлена ​​в Amazon, у продавця є 72 години, щоб відповісти, в іншому випадку покупцеві буде надана претензія, і сума буде знята з рахунку продавця.
  4. Якщо Amazon зажадає додаткову інформацію для прийняття рішення, з продавцем зв’яжуться по електронній пошті, і він повинен відповісти протягом 72 годин.
  5. Якщо спір було вирішено на користь покупця, продавець має 30 календарних днів на те, щоб подати апеляцію і оскаржити це рішення.

Висновки для продавців:

  • Дуже важливо постійно перевіряти свою електронну пошту і повідомлення в Seller Central, так як саме туди приходять повідомлення по A-Z претензіям.
  • Так як A-Z Claims безпосередньо впливають на такий показник як Order Defect Rate (ODR), а значить і “здоров’я аккаунта” продавця, відноситься до них потрібно дуже серйозно.
Политика Amazon в отношении претензий A-Z – Обновление A-to-Z Guarantee
Дуже часто претензії покупців по A-to-Z Claims є необгрунтованими. Часто це різновид шахрайства, на який маркетплейс закриває очі.
Чи всі претензії покупців обгрунтовані? Звичайно, ні, дуже часто це просто певний вид шахрайства.

Ось один з реальних прикладів. Продавець з України, що займається виробництвом і продажем закритих купальників в США, отримав від клієнтки A-to-Z Claims, в якому повідомлялося, що їй не підійшов розмір купальника. Покупка була здійснена майже 3 місяці тому на початку літнього сезону, а повернення грошей за товар запитували під осінь. І ще один важливий момент: купальники шиються в США, за американськими лекалами, тому історія з китайськими маломірками, коли китайський XXXL не вписується навіть в штатівський розмір L – виключена.

Що сталося з товаром? Одне з двох: або американка вирішила повернути гроші за товар, яким успішно користувалася влітку або .. цитуючи класика “проте, за час шляху собачка могла підрости” і набравша вагу леді не змогла увійти в купальник, коли підійшов час відпустки.

Оскільки часу від дати продажу пройшло досить багато, з великою часткою ймовірності Amazon став би на бік продавця. Але продавець не став ризикувати метриками і повернув гроші. Адже крім Order Defect Rate могли постраждати відгуки про продавця та / або товар, якщо покупець захотіла б помститися.

Знайома ситуація? Потрапляли в подібні? Якщо так, напишіть в коментарях і поділіться своїм досвідом.

Такі ситуації не дозволяють повноцінно вірити Amazon, коли він заявляє, що буде проведено ретельне розслідування і т.п .. Більшість продавців воліють повернути невеликі гроші, ніж отримати великі проблеми у вигляді “попливших” метрик або негативу у відгуках.

Можливі наслідки після нововведень в A-to-Z Guarantee

А тепер давайте повернемося до нововведень з додатковою гарантією по A-to-Z Claims.

В цілому страхування відповідальності продавця за продукт ідея непогана. Вона допоможе захистити ваш бізнес від претензій про те, що виготовлений або проданий вами продукт викликав тілесні ушкодження або матеріальні збитки майна третіх осіб. Без покриття відповідальності за якість продукції вам, можливо, доведеться платити зі своєї кишені за дорогими претензіями, пов’язаними з дефектами продукції.

Наприклад, припустимо, що клієнт купує електроінструмент, який виробляє або продає ваша компанія. Дефект в інструменті призводить до травм клієнта, і він подає в суд на ваш бізнес.

Страхування відповідальності за якість продукції допомагає покрити:

  • Медичні витрати клієнта на лікування травм;
  • Судові витрати і витрати на захист вашого бізнесу;
  • Світові угоди або судові рішення, винесені проти вашого бізнесу.

Чому Amazon пішов по шляху “зобов’язалівки” по страхуванню для продавців? Тому що сам зіткнувся з великим числом подібних позовів і вирішив перекласти витрати на третю сторону.

Ось ще один приклад, описаний на BusinessInsider. У серпні 2020 року жінка з Каліфорнії подала в суд на Amazon, заявивши, що новий акумулятор для ноутбука, який вона купила на сайті, вибухнув і згорів.

Справа стосувалася змінної батареї для ноутбука, яку клієнт Amazon Анджела Болджер придбала у гонконгської компанії Lenoge Technology, яка продавалася під торговою маркою «E-Life» на онлайн-ринку Amazon.

Болджер стверджувала у своєму позові, що «батарея вибухнула кілька місяців по тому, і в результаті вона отримала серйозні опіки», за що, на її думку, повинна нести відповідальність Amazon.

Маркетплейс заявив, що не повинен нести відповідальності за те, що не «поширювала, не справляла і не продавала продукт» і що продавцем була Lenoge. Суд з цими доводами не погодився, вважаючи, що Amazon зіграла настільки величезну роль в угоді, що несла відповідальність за несправну батарею.

Плюси страхування відповідальності продавця

Їх не багато, але вони є:

  1. Amazon покриє всі претензії на суму не більше 1000 доларів без штрафних санкцій для продавців.
  2. Amazon запустив страховий акселератор, щоб допомогти продавцям знайти підходящу страховку для свого бізнесу (про це поговоримо докладніше трохи нижче).
  3. Правильна страховка покриє ваші ризики і на інших платформах, на яких ви продаєте (включаючи ваш власний веб-сайт).

Мінуси страхування відповідальності продавця

А от мінусів набагато більше:

  1. Політика була введена занадто швидко і вимога застрахуватися до 1 вересня 2021 року залишає продавцям мало часу на роздуми.
  2. Стало відомо, що страхові компанії з Amazon акселератора поки не готові обслуговувати продавців не з США.
  3. Amazon має бути доданий в якості додаткового застрахованого і отримувати повідомлення, якщо поліс скасований або закінчується – це досить не типова вимога.
  4. Ім’я / Назва в страховці має збігатися з ім’ям «юридичної особи», яку ви надали Amazon, що може бути складним для юридичних осіб з кількома іменами і незвичайною структурою (наприклад, холдингових компаній), які володіють бізнесом.
  5. Продавці повинні бути готовими до виплати претензій на суму понад 1000 доларів, а це вже рівень великих судових позовів, а значить, що страхового покриття в розмірі 1 мільйона доларів, в деяких випадках, може бути недостатньо для вашого захисту.

Очікується, що з введенням цієї політики, досить сильно зросте відсоток звернень за компенсаціями від Amazon по A-to-Z Claims. І це, ймовірно, найбільший мінус від введення подібних нововведень.

Що буде, якщо продавець не застрахується до 1 вересня 2021?

Нічого. Зовсім – нічого, Amazon не оголошував про будь-які додаткові санкції. Але початок покладено і найближчим часом маркетплейс буде вводити додаткові вимоги за страховками відповідальності.

Страховой акселератор Amazon – Обновление A-to-Z Guarantee
Amazon вже запустив Amazon Insurance Accelerator і там вже представлено кілька компаній. Чи варто до них звертатися? Вирішувати вам.

Amazon Insurance Accelerator

На завершення нашої статті давайте поговоримо про амазоновский страховий акселератор і вимоги по страховим полісам.

Як зазначено на сторінці Business Insurance, AAmazon працює зі страховим брокером Marsh, який забезпечує відбір і адаптацію компаній, які будуть надавати страхові послуги продавцям.

Чи означає це, що ви повинні страхувати свої ризики тільки через Amazon Insurance Accelerator? Ні, ви можете вибрати іншу компанію, але важливо, щоб страхове покриття задовільняло вимогам маркетплейса.

  1. Ліміт покриття повинен становити не менше 1 мільйона доларів на одну подію;
  2. Тип страхового поліса може бути загальним комерційним, парасольковим або страховим полісом з додатковими зобов’язаннями і грунтуватися на інцидентах;
  3. Ваш страховий провайдер повинен мати можливість обробляти претензії по всьому світу і мати фінансовий рейтинг S & P A- і / або AM Best A- або вище (допускаються місцеві еквіваленти подібних рейтингів);
  4. Ваш страховий провайдер повинен повідомляти Amazon не менше ніж за 30 днів про скасування, зміну або не продовження страховки;
  5. У полісі повинно бути вказано “Amazon.com Services LLC., And its affiliates and assignees” в якості додаткових застрахованих;
  6. Франшиза по будь-якому полісу (-ам) не повинна перевищувати 10 000 доларів, і будь-яка вилучена сума повинна бути вказана в свідоцтві (ах) страхування;
  7. Політика повинна охоплювати всі продажі продуктів, які ви розмістили на веб-сайті Amazon;
  8. Ваше застраховане ім’я має збігатися з ім’ям “юридичної особи”, яку ви надали Amazon (перегляньте назву своєї юридичної особи);
  9. Поліс повинен бути повністю заповнений і підписаний; а також
  10. Повинен бути дійсний не менше 60 днів з дати подання.
Загрузка собственного страхового полиса – Обновление A-to-Z Guarantee
На сторінці Business Insurance ви можете завантажити страховий поліс від сторонньої страхової компанії, але важливо, щоб вимоги маркетплейса по страховому покриттю задовольнялися в повному обсязі.
На закінчення хороша новина: поки всі ці нововведення стосуються тільки ринку США. Тому, якщо ви працюєте на інших маркетплейсах, хвилюватися поки нема про що, але придивитися до того, що відбувається на Amazon.com – однозначно варто.

Слідкуйте за нашим блогом, думаю, ми випустимо ще один-два матеріали на цю тему, як тільки ситуація, пов’язана зі страхуванням, почне прояснюватися.

Оновлення від 30.09.2021

В кінці серпня-вересня команда 4В провела ряд переговорів з провідними українськими страховими компаніями. В результаті було знайдено рішення по страхуванню для фізичних осіб (резидентів України), які торгують на Amazon.

На даний момент ми готові оформляти страховки протягом 24 годин, після підписання договору. Рішення вже було протестовано на Amazon-акаунтах компанії та кількох наших клієнтів, отримані страховки були завантажені на Amazon і успішно пройшли верифікацію з боку маркетплейса.

Вартість страховки: 300$ -400$ (вартість залежить від обороту на маркетплейсі та категорії товарів, з якими ви працюєте).

Для оформлення страховки вам необхідно:

  • Надати паспортні дані
  • ІПН
  • Вказати оборот за останні 12 місяців
  • Вказати категорію, в якій ви працюєте на Amazon

Для того щоб подати заявку на страховку або отримати консультацію з питань страхування – заповніть форму, яка знаходиться нижче.

0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ваш надійний партнер по реєстрації та супроводу бізнесу за кордоном, підготовці фінансових звітів та аудиту, реєстрації торгових марок

РОЗДІЛИ САЙТУ

ПРО КОМПАНІЮ

Учасник міжнародної мережі постачальників послуг:

КОНТАКТИ

Офіс в Україні:
Київ, вул. Парково-Сирецька, 4В
Тел.: +380 (44) 374-50-80
Email: info@4b.ua

Офіс в США:
26 Diplomat Parkway Unit CU2-15 Hallandale, FL 33009
Тел.: +1 609 775 99 04
Email: usa@4b.ua