+38 (044) 374-50-80 info@4b.ua

11 правил успішного запуску на Amazon

  1. 4b.ua
  2. »
  3. Публікації
  4. »
  5. Amazon
  6. »
  7. 11 правил успішного запуску...
Олег Белоцерковец - основатель агентства Traffic2Funnels
Олег Білоцерковець
засновник маркетингового
агентства Traffic2Funnels
Дата публікації:

14

грудня, 2020
Матеріал надано нашим партнером – Маркетинговим Агентством Traffic2Funnels та його засновником Олегом Білоцерковцем.

Коли я говорю про бізнес на Amazon за моделлю PL, для себе я умовно виділяю 3 основних етапи:

  1. Рісерч/виробництво/логістика – етап ДО прибуття товару на склади Amazon
  2. Етап ПІСЛЯ прибуття товару на Amazon
  3. Масштабування та розвиток бренду

Багато починаючих амазон-продавців саме на 2-му етапі відчувають серйозні труднощі і часто допускають безліч помилок в період бусту та запуску своїх товарів❗️

Чек-лист Amazon-продавця

Щоб вам уникнути багатьох помилок і нічого не упустити на старті, я підготував для вас короткий ЧЕК-ЛИСТ Amazon-продавця.

1. Оффер

Підготуйте ваш лістинг (тексти і фото, які продаються). Переконайтеся що ваш лістинг (фронтенд, бекенд) відмінно оптимізований і містить всі необхідні ключові запити, а фото містять всі необхідні елементи вашого оффера, що продаються.

2. Stock

Переконайтеся в тому, що ваш сток є достатнім, частина товару знаходиться на преп-центрі та друга партія також може бути вироблена і доставлена ​​в потрібні вам терміни.

3. Маркетинг

Відразу ж виділіть потрібну суму на маркетинг. Потрібно ставитися до цього не як до витрат, а навпаки, як до інвестицій в подальший ріст і просування вашого продукту. Будьте готові до того, що на першій партії ви не заробите великі гроші. Створіть зараз фундамент для майбутніх продажів і прибутку.

4. Search Find Buy

Визначте пул або групу низькочастотних і середньочастотних ключових запитів, які ви хочете просунути в ТОП. На початку ви можете використовувати посилання (Super URL) для просування, але робіть це дуже не тривалий час.

Як тільки ваші ключі будуть на 3-4 сторінці, відразу ж потрібно переходити на метод Search Find Buy (покупці знаходять ваш продукт через пошук по ключу в пошуковому рядку Amazon) і далі використовуйте тільки цей метод і відмовтеся від Super URL, щоб виключити зв’язок між вашим лістингом і зовнішнім трафіком/чат-ботами.

5. Ціна

Починати продаж з низької ціни – серйозна помилка. Правильно буде підготувати ваш оффер таким чином, щоб на самому початку запуску ваша ціна на 10-20% була вищою за ту, по якій ви хочете продавати в подальшому. Потім поступово ви можете знизити ціну до регулярної.

Яка б стратегія не застосовувалася раніше, не починайте продавати з низької ціни. Подальше підвищення вартості тільки негативно позначиться на ранжируванні ваших ключових запитів і відкине вас вниз.

Реклама в поисковой выдаче amazon – 11 правил успешного запуска на Amazon
На старті продажу завжди запускайте рекламу і перші продажі прийдуть, іноді навіть без відгуків.

6. PPC

Підготуйте всі ваші рекламні кампанії PPC. Багато Амазон продавці не чекають перших відгуків і включають автоматичні та ручні кампанії відразу ж.

Я завжди починаю саме так, і перші продажі обов’язково відбудуться і без відгуків. Але агресивний метод не використовуйте на цьому етапі і дочекайтеся хоча б перших 5-10 відгуків на старті щоб “не вбити” конверсію на старті.

7. Ресурс

Підготуйте ресурс для швидкого запуску вашого продукту і залучення зовнішнього трафіку з Facebook. Заздалегідь створіть/підготуйте бізнес менеджери, рекламний кабінет і бізнес-сторінку (бажано кілька) для вашого товару/ніші в якій ви працюєте. Почніть налаштування і створіть першу активність.

8. Цільова аудиторія

Підготуйте всю інформацію про цільову аудиторію вашого продукту. Дайте відповідь на головні питання: в ЯКИХ ситуаціях/випадках і ЯК саме аудиторія споживає даний продукт? Відповіді на ці питання, допоможуть вам більш точно зрозуміти вашу ЦА і більш ефективно налаштувати рекламу на Facebook.

9. Чат-бот

Створіть та протестуйте декілька сценаріїв воронки вашого Чат-боту на платформі ManyChat. В основному використовують одну з 3х типів воронок: Light (не порушує TOS Amazon), Medium, Hard. Протестуйте щоб всі потрібні вам діалоги працювали і були автоматизовані.

Не забувайте про нові правила Facebook від 04 Марта 2020: якщо ваші діалоги припускають комунікацію за рамками 24-х годин, використовуйте правила OTN та інші важливі вимоги розсилок в месенджер там, де це необхідно. Не порушуйте правила щоб не піддавати ризикам бана ваші бізнес-сторінки з використанням рекламних кабінети вашого бізнес-менеджера.

Пример чат-бота в manychat – 11 правил успешного запуска на Amazon
Чат-боти допоможуть вам автоматизувати рекламні воронки або допоможуть клієнтам розібратися в продукті, якщо він досить складний.

10. Буст

Слідкуйте за рухом вашого вантажу і статусом приймання вашого товару на Амазон. Плануйте старт ваших рекламних кампаній відразу ж, як тільки ваш лістинг стане активним і покупці можуть придбати ваш продукт. Не допускайте втрату часу або зволікань на старті.

11. Відгуки

Починайте. Я рекомендую в самому початку запуску на кожні 100 продажів з Facebook залучати не більше 10-20 відгуків. Просто тримайте в умі цей максимально безпечний відсоток незалежно від кількості продажів з Facebook. Зберігайте рівномірний продаж хоча б 30-50 днів.

Не забувайте про безпечний рівень та робіть все максимально органічно.
Пропишіть сценарій воронки Чат-бота так, щоб ваші покупці самі за своєю ініціативою залишали вам рев’ю на Amazon і ви не просили їх про це. Повірте, що це можливо і головне – це безпечний спосіб залучення ваших перших органічних відгуків без порушення TOS.

Не забувайте про комплексний підхід: продаж із зовнішнього трафіку, це лише частина ваших продажів на старті. Активуйте опції ERP та Vine (якщо у вас є така можливість)

🚀Успіхів та відмінного Запуску🚀

Як було створено агентство “Traffic2Funnels”

Декілька слів про те, як було створено Маркетингове Агентство «Traffic2Funnels» і 30-ти Денний Онлайн Курс «ФОРМУЛА ЗАПУСКУ» для Amazon-продавців, які працюють по моделі Private Label.

Як я став продавати на Амазон

У 2016 році я вперше замовив виробництво партії товару в Китаї, щоб відправити його на Амазон США і продавати онлайн віддалено. Я не знав, як це потрібно робити і діяв інтуїтивно. Ту партію я продавав майже 6 місяців і втратив 70% вкладених грошей.

Тоді я зробив всі можливі помилки, які тільки міг. Наприклад, коли мій товар приїхав на склад Амазон, я не знав як швидко отримати перші відгуки і просунутися на перші сторінки по ключових запитах.

Це призвело до того, що мій товар майже не продавався, період бусту був втрачений і найцінніший час упущено. І тепер я знаю що для успішного запуску та просування своїх товарів в першу чергу потрібно діяти швидко, працювати із зовнішнім трафіком і вибудовувати аудиторію навколо свого продукту.

З тих пір пройшло 4 роки. У мене лінійка товарів, TM в США (модель Private Label), а головне – команда однодумців.

Як я почав працювати з Facebook і Чат-ботами

У 2018 році Амазон посилив правила спілкування з покупцями всередині своєї системи. Мені, як і багатьом продавцям, довелося відмовитися від автоматичних розсилок по 3-4 листи кожному покупцеві.

Рейтинг всіх моїх продуктів поповз вниз – з 4,5 * до 4 *. В результаті значно погіршилася конверсія в покупку, товари почали втрачати позиції у видачі та обсяги продажів істотно впали.

Я знайшов такий вихід: будувати аудиторію навколо свого бренду і спілкуватися з покупцями за рамками Амазон. І залучати, і спілкуватися з покупцями найзручніше на Facebook. Так я почав працювати з рекламою Facebook і чат-ботами на платформі ManyChat.

Ось яка схема дала результати:

  • для запуску нових товарів і залучення відгуків я почав використовувати трафік з Facebook, застосовуючи різні комунікаційні стратегії;
  • в упаковки моїх товарів я додав вкладиші з акційними пропозиціями, це забезпечило постійний приплив нових відгуків;
  • спілкування з покупцями в обох випадках відбувалося за заздалегідь встановленим автоматичним сценаріями всередині воронок Чат-бота на платформі ManyChat.

Як було створено агентство Traffic2Funnels

Тепер мені вже була потрібна команда. Через 2-3 місяці пошуків співробітників, тестування десятків гіпотез в роботі з Facebook ads і Чат-ботами, я зміг вийти на прийнятний результат по запуску/просуванню своїх товарів. Пізніше мене попросили про допомогу знайомі. Наш досвід допоміг і їм зробити успішні запуски, швидко отримати відгуки та просунутися в ТОП видачі. Так в 2018 році створювався цей Проект.

Реклама курса от Traffic2Funnels – 11 правил успешного запуска на Amazon
Перші потоки онлайн-курсу від Traffic2Funnels зібрали дуже хороші відгуки серед amazon-підприємців

Як в 2020 році був створений 30-денний онлайн-курс

Дуже багато клієнтів, які замовляли наші послуги і отримали відмінні результати по запуску та просування їх товарів, почали звертатися до мене з проханням навчити їх щоб надалі вони вже могли вести свої проекти самостійно і економити значні кошти, не замовляючи послугу щомісяця. Але навчити роботі з FB ads і Чат-ботами за годину або два неможливо…

Подібні запити були і від тих амазон-продавців, які не замовляли послуги у нас, але чули або просто хотіли всьому навчитися самостійно, не замовляючи послуги у сторонніх підрядників.

У підсумку, так я прийняв рішення створити Онлайн-Курс на базі наших послуг (дзеркало як відображення всього того, що ми робимо самі), в результаті якого, всі наші знання та досвід було використано і було упаковано більш ніж 50 практичних відео-уроків, які постійно оновлюються для кожного нового потоку.

Більш детально ознайомитися з програмою Курсу та відгуками учасників, можна за посиланням 👉 http://traffic2funnels.com/formula

Більше контенту від Traffic2Funnels

Щоб мати можливість регулярно дивитися мої безкоштовні вебінари і лайви в прямому ефірі, дізнаватися більше корисної інформації про запуски, просування товарів в ТОП, залучення відгуків по різним стратегіям, цікаві кейси і лайф-хаки успішних Амазон продавців, клієнтів наших Послуг та кращих учнів Курсу “ФОРМУЛА ЗАПУСКУ” підписуйтесь 👇👇👇

🔷 Закрита група “Amazon Traffic2Funnels”

🔷 30-ти Денний Онлайн Курс “ФОРМУЛА ЗАПУСКУ”

🎥 Наш YouTube канал

Отримуйте новий досвід та діліться вашим досвідом з іншими. Тільки так, разом, можна досягти великих результатів і нових висот!

Успішних і прибуткових проектів!

З повагою до Вас і Вашого бізнесу
Олег Білоцерковець

0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ваш надійний партнер по реєстрації та супроводу бізнесу за кордоном, підготовці фінансових звітів та аудиту, реєстрації торгових марок

РОЗДІЛИ САЙТУ

ПРО КОМПАНІЮ

Учасник міжнародної мережі постачальників послуг:

КОНТАКТИ

Офіс в Україні:
Київ, вул. Парково-Сирецька, 4В
Тел.: +380 (44) 374-50-80
Email: info@4b.ua

Офіс в США:
26 Diplomat Parkway Unit CU2-15 Hallandale, FL 33009
Тел.: +1 609 775 99 04
Email: usa@4b.ua