Верифікація на Амазон. Чому не потрібно ігнорувати пошту Джеффа?

Розглядаємо вже другий кейс, причиною якому послугувало оновлення законодавства США – INFORM consumers Act. Попередній кейс можна знайти за посиланням

Ситуація 

Ми стикнулися з проблемою неприйняття ютіліті білла на компанію, яка була зареєстрована нами. Всі дані збігалися і це були справжні документи, але вони були видані поза США, в Кіпрі, у формі Інвойсу, а не ютіліті білла як в тому ж США. 

Причина блокування повністю збігається здавалося із зовсім іншою історією в нашому попередньому кейсі – документи, які не пройшли перевірку були видані не в США. 

Потрібно розуміти, що база перевірок Амазону – це їх юрисдикція, і бот порівнює документи на відповідність до стандартів США. Саме на основі не подібності, перевіряючі можуть не пропустити документи. 

Рішення 

Вирішити проблему напряму з Seller Performance та Verification не вдасться. Ми рекомендуємо створювати кейс та звертатися за підтримкою до команди Джеффа Безоса.

В листі ми вказали наступні факти:

  1. Причину блокування та звернення до команди.
    “I tried to address the situation with Seller Performance, but my documents were denied without explanation.”
  2. Точкову причина відмови, яку ми знайшли.
    “The reason for denial was that Cyprus’s utility bills for mobile phones are made in the form of an Invoice, unlike utility bills in the USA, which have another structure.”
  3. Претензію до команди, тут їх боятися точно не потрібно.
    “I understand that the review team makes decisions based on the US forms, as Amazon is an American company. Still, they also allow Cyprus companies to register seller accounts. Still, they reject authentic documentation from foreigners due to the differences in document forms.”
  4. Прохання відкрити внутрішню перевірку кейса.

На написання листа зі збором інформації нам необхідно було 2 дні. Відповідь прийшла через 4 дні від відправки й для рішення необхідно було лише пояснити всю ситуацію Амазонові.

Результат 

Аккаунт успішно активовано, і важливу роль зіграла комунікація з командою Джеффа Безоса. 

Рекомендації

Якщо ви стикаєтеся з нестандартною, не зрозумілою причиною блокування чи верифікації – звертайтеся за компетентною оцінкою кваліфікованих юристів. Адже вчасно правильно визначена причина та підібрана стратегія роботи визначає 80% успішного вирішення ситуації.

Замовте КОНСУЛЬТАЦІЮ зараз

Гарантовано надамо цінну інформацію безпосередньо для вашого бізнесу

Інші кейси
команди 4b

Як юристи 4B відстояли право клієнта на торгову марку, яку неправомірно зареєстрували несумлінні конкуренти

Запити наших клієнтів часто стосуються прав інтелектуальної власності (ІВ). У юристів 4B є експертиза щодо здійснення патентного пошуку, реєстрації патентів та авторського права. Також вагому частину нашої повсякденної практики складає реєстрація торгових марок (ТМ) у різних країнах світу. Один із найцікавіших випадків у сфері реєстрації ТМ ми хочемо представити вашій увазі в цьому кейсі. Декілька […]

Як юристи 4B закрили найбезнадійніший запит інвойсів на Amazon та розблокували акаунт клієнта за 4 кроки

Працювати з постійними клієнтами – одне задоволення. Це означає знати всі тонкощі їхнього бізнесу, вимоги, побажання та, звісно, бути впевненими у чесності та прозорості компанії. Чергове звернення клієнта – ще одна можливість продемонструвати свої професійні якості та довести, що для команди 4B як експертів своєї справи немає нічого неможливого.   Саме таким клієнтом для нас є […]

Аутсорсинг бухгалтерського обліку для нового бізнесу на Amazon

Часто в нашій компанії клієнти розглядають питання: що вигідніше – наймати власного бухгалтера чи вести бухгалтерію у співпраці з нашою компанією? Клієнт   Середньостатистичний новий бізнес в США, зокрема підприємця, який розпочинає свою діяльність на Amazon. Він має творчий підхід і займається розробкою власних продуктів. Щодо цифр: Ситуація Наш клієнт, при всій своїй творчій ініціативі та […]