Апелювання помилкової відмови в реєстрації Amazon Brand Registry
При виборі моделі продажів Private Label на платформі Amazon для продавця дуже важливо зареєструвати цей бренд у внутрішній системі Brand Registry, оскільки вона надає не лише додаткові можливості, але і захищає Вашу торгову марку (скорочено ТМ). Більше про Brand Registry можна дізнатися із цієї статті.
Не зважаючи на те, що форма для реєстрації в системі доволі проста, іноді Amazon відмовляє в реєстрації торгової марки, якщо вона не відповідає всім критеріям. Цей кейс про помилкову відмову Амазону в реєстрації торгової марки, яка відповідала всім необхідним критеріям.
Ситуація
До нас звернувся клієнт який отримав відмову від Amazon в реєстрації торгової марки в системі Brand Registry. Наші спеціалісти ознайомились з листом про відмову і визначили, що основна причина відмови – невідповідність бренду в формі-заявці на реєстрацію до самої ТМ.
Зібравши всі дані провели перевірку і визначили, що подібної помилки в формі запиту на реєстрацію не було допущено, а також, що сама торгова марка відповідає всім критеріям в політиках brand Registry.
Рішення
Перша задача – це визначення шляху апелювання та стратегії. Оглянувши дані – ми зрозуміли, що даний кейс потрібно вирішити шляхом dispute напряму в команду, а саме – довести Амазону, що вони допустились помилки, визначивши торгову марку як таку, що не відповідає реєстраційному номеру в базі даних.
Друга задача – підготовка документів-доказів такого факту. Ми зібрали сертифікати та знімки екрана з бази даних для підтвердження відповідності торгової марки.
Третій крок – підготовка апеляції, в якій ми чітко розписали, що представляє та вміщає в себе торгова марка, та її порівняння з даними в формі заявки на реєстрацію.
Після розгляду даної апеляції зі сторони підтримки Brand Registry, отримали відповідь, що хоча торгова марка відповідає бренду в заявці, вони визначили, що бренд та торгова марка не відповідають номеру їх реєстрації.
Перевіривши всі дані ми визначили, що це неможливо, позаяк всі дані збігаються з реєстраційними та в базі даних помилки відсутні. Далі перед нами постала задача визначити чому команда Amazon взагалі могла таке рішення прийняти. І ми його знайшли 🙂
Отже, ситуація була наступна:
Під час перевірки ТМ в державній базі даних по реєстраційному номеру, назвемо його “0010011”, система видає 2 результати пошуку. Перший – чужа торгова марка, з номером подачі заявки “0010011”, а другий – торгова марка клієнта з реєстраційним номером “0010011”. Таким чином дуже навчена і професійна команда перевірки Amazon перевіряла чужу торгову марку з іншими даними для підтвердження зовсім іншої торгової марки.
Зрозумівши це, ми направили нову апеляцію відразу на декілька команд, а саме – в підтримку, як і раніше; до команди Jeff Bezos’а та до сторонньої служби.
Результат
На щастя, команда Джеффа приєдналась та виправила помилку своєї команди та Торгову марку клієнта було додано до системи Brand Registry. На весь процес апелювання було витрачено 1 місяць.
Рекомендації
Іноді для розв’язання проблем з Amazon недостатньо просто знати, що Ви маєте рацію. Дуже допомагає практика “постав себе на місце того, хто перевіряє”. Кожен може допуститися помилки, а особливо працівники Amazon, які мають прийняти дуже швидко рішення та які часто не мають часу для проведення детальної перевірки. Але, як і будь-яку помилку, її можна виправити, головне надати максимально детальний опис та пояснення ситуації.